streda 25. októbra 2017

Zázrak menom Milva

Nikdy som nemala ani dlhé, ani husté vlasy. Aby ste mali predstavu, poskytnem vám lepší opis mojich vlasov v pár slovách: krehké, lámavé, krepovité, rozštiepené končeky, riedke a bez objemu.
Myslím, že už máte dostatočný obraz o mojej "korune krásy"...

Minulý rok - počas tehotenstva - som mala vlasy ako nikdy v živote. Za 9 mesiacov mi narástli hádam o 3 cm, čo pri mojich vlasoch trvá inak aj 4 roky. Mala som ich krásne, lesklé, dlhé, hustejšie, mali objem... a potom - po narodení môjho zlatíčka a začatí kojenia prišlo kruté vytriezvenie a všetko sa zrazu zmenilo. Jasné, nečakala som, že to tak bude už naveky a ja budem mať zrazu krásne a husté vlasy, ale toto bol masaker! Dojčiace mamičky určite poväčšine vedia o čom rozprávam. Zrazu mi vlasy začali oveľa viac padať, boli totálne bez života, riedke a slovo objem tu nešlo okolo ani náhodou...

Tisíckrát mi vyskakovali na facebooku z každej strany reklamy na chinínové šampóny Milva. A ja som sa tisíckrát na to vykašľala a nástenku listovala ďalej. Až kým neprišla moja "dojčiaca situácia" a nezačala som si čítať a viac všímať recenzie na tieto produkty. A tak som si povedala, že za vyskúšanie nič nedám a objednala som si výhodný balík produktov Milva zo stránky www.chinin.sk. 

V balíku boli tieto produkty:
* Milva šampón chinín 
( https://www.chinin.sk/chinin-sk/Milva-Sampon-CHININ-BIG-d35.htm )
* Milva šampón chinín forte
( https://www.chinin.sk/chinin-sk/Milva-Sampon-CHININ-FORTE-d34.htm )
* Milva chinínová maska forte
( https://www.chinin.sk/chinin-sk/Milva-Chininova-maska-FORTE-d26.htm )
* Milva chinínová voda forte
( https://www.chinin.sk/chinin-sk/Milva-Chininova-voda-FORTE-d2.htm )
* Milva šampón Hair reapir s chinínom
( https://www.chinin.sk/chinin-sk/Milva-Sampon-HAIR-REPAIR-s-chininom-d14.htm )




S používaním týchto produktov som začala začiatkom júna tohto roka. Za 5 mesiacov badám na svojich vlasoch očividné zmeny. Nielenže mi menej padajú, začali mi rásť obrovským tempom nové vlasy. Na hustote to zatiaľ nejako očividne nebadať, ale tie nové vlasy ma, musím povedať, veľmi milo prekvapili...

 

Ako veľké plus za mňa je aj fakt, že všetky Milva šampóny voňajú úplne dokonale!! Milujem tú vôňu!! ☺♥
Za malé mínus považujem fakt, že po chinínových šampónoch vlasy ostávajú akési tvrdšie, akoby suchšie a ťažšie sa rozčesávajú. To však vyrieši akýkoľvek kondicionér (veľa majú v ponuke aj oni na stránke) alebo Milva chinínová maska forte, ktorú som mala v balíčku aj ja.

(moje vlasy aktuálne)


Takže ja hodnotím chinínové šampóny Milva veeľmi pozitívne!! Vždy keď sa pozriem na to množstvo nových vlasov, ktoré mi za 5 mesiacov narástlo, hovorím si, že je to asi jednoducho nejaký zázrak alebo čo ☺. Jednoznačne ich preto odporúčam nielen mamičkám, ktorým počas kojenia začali vlasy padať a stratili na kvalite, ale aj všetkým, ktorí majú problémy s riedkymi a veľmi pomaly rastúcimi vlasmi, ako mám aj ja. 
MILVA JE TOP!!!!

Časom sa chystám vyskúšať aj iné Milva produkty a už teraz sa teším na výsledky ;-)

P.S. - Ďakujem kamoške Lucke, ktorá ma presvedčila, aby som Milvu vyskúšala ;-) ♥

Snáď som týmto článkom presvedčila aj ja vás ;-)

Pekný deň prajem!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára