II. časť môjho príbehu o tom, ako prežívam svoje prvé tehotenstvo -- bližší popis mojich myšlienok, nálad a stavov... enjoy ;)
(( článok zverejnený na mojom profile @its1mishell na portáli modrykonik.sk dňa 17.7.2016))
 
* V polovici 4.mesiaca konečne ustupujú nevoľnosti a konečne som schopná normálne sa najesť a otvoriť chladničku bez toho, aby ma naplo.

* Verila som, že znechutenie z akéhokoľvek parfému ma po prvých mesiacoch prejde. Nestalo sa. Ešte aj dezodorant si musím kúpiť s nevtieravou príjemnou ovocnou vôňou.
* Moje nočné výjazdy na záchod naberajú na intenzite.
* Konečne zažívam pocit, o ktorom sa píše v jednej múdrej tehotenskej knihe od maminky - "Chytíte druhý dych a budete mať pocit, že všetko zvládate."
* Bolí ma panva. Zas mám pocit, že sa rozširujem.
* Moje prsia rastú enormnou rýchlosťou. Manžel je z toho nadšený.
* Nočný výjazd na záchod bol zaujímavý. Stŕpla mi noha a keď som vyskočila z postele na rovné nohy, stŕpnutá ľavá sa mi podlomila akoby bola z vaty, takmer som si vytkla členok, druhou nohou som vpálila do postele a počas padania som si stihla ešte oškrieť ľavú ruku o stenu. Yes.
* Možno som nabrala spomínaný "druhý dych", no po prejdení pár metrov strácam aj ten prvý a pachtím ako dostihová kobyla.
* Konečne cítim bublinky a šteklenie v brušku! Roztomiléééé!!!!
* Musím ísť na nákup nových podprseniek. C-čkové košíky už očividne nestačia. A tak prechádzam na D-čka. Wau, to je niečo! Zrazu už nemám pocit, že som plochá ako doska a môj výstrih je viac než plný... :D
* Bruško rastie. Pomaly, ale isto. A ja som z toho celá bez seba! ;)
* V 20.týždni cítim prvé ozajstné kopance! Najkrajší pocit, aký som zažila! A keď ich už aj "zvonka" odsledujem, som nadšená... :slight_smile: :slight_smile:
* Iné ženy začínajú nákup výbavičky vecami na oblečenie. My už máme postieľku, kočík a prebaľovací pultík... (z oblečenia ešte nič)...
* Vypadla mi vložka zo zuba a tak som po prebdenej noci bola nútená prekonať svoju fóbiu zo zubárky a navštíviť ju. Vďakabohu, dopadlo to nad moje očakávania! Bolo to rýchle a bezbolestné a môj stres zmizol vo chvíli, keď som si ľahla do kresla a malý ma začal kopať ;)
* Nočný výjazd na záchod sa skončil úrazom. Operovaným kolenom som v mikrospánku cestou zo záchoda vpálila priamo do rohu postele. Aj slzička vyšla... (koleno ma bolelo ešte týždeň).
* Mám pocit, že som vkuse hladná! A sestrička na poradni ma ešte zdžube, že som nič nepribrala! Wrrr!!
* Smejem sa, lebo ja debil som si v prvom trimestri myslela, že viac sa snáď už cikať ani nedá. HAHA! Dá sa! Ooooveľa viac! A nie, už si nerobím ilúzie - viem, že v 3. trimestri to bude ešte zaujímavejšie...
* Malý objavil čaro kopania do mechúra. Tak si to užíva... ale nevadí. Ja si to užívam tiež. Lebo milujem každý jeden jeho kopanček :slight_smile: ...(zatiaľ, kým sa mi nesnaží v tesnom priestore vykopnúť žalúdok von cez krk).
* Naše psy si uvedomujú, že sa na mne (resp. vo mne) asi niečo zmenilo. Majú šialenú potrebu strážiť ma. Vždy a všade. Keď si odbehnem na wecko a nezavriem vchodové dvere, čakajú ma rovno pred kúpelňou.  Stavím sa, že keby mohli, sedia rovno pri záchode! ...ach, takí sú zlatí! ;)
* ...stále plačem pri Kobre11...
* Na lupiny som si už zvykla... ale inak mám vlasy celkom pekné! (no keď čítam hororové scenáre ohľadom vypadávania vlasov od kojacich mamičiek, som mierne zhrozená... No pripravená na všetko!)
* A inak - nechty mám úplne dokonalé! ...nejaká kojaca matka, ktorá ma vystraší, čo príde potom? :D Pokojne sa hláste, ja znesiem veľa...
* Prebúdza sa vo mne "materinský inštinkt lovca". Už teraz mám poci, že keby môjmu dieťaťu niekto ublížil, som schopná čohokoľvek. A to je malý Mim ešte len v brušku... -- nazvala by som to Čo dokáže materinská láska...
* Je jedno, či mám prsia C-čkové, D-čkové alebo hocijaké... už mi vadí každá podprsenka...
* Čoraz častejšie myslím na pôrod a na to, ako to celé bude prebiehať. Bože, prosím, hlavne rýchlo a bez nástrihov!
* Z môjho rastúceho bruška mám občas pocit, akoby ma až štípala koža, ktorá je zrazu akási veľmi napnutá... (áno, krémujem sa A nie, nemám strie).
* Ach tie kríže! Boliaaaa... :(
* Po každom prekonanom mesiaci tehotenstva cítim úľavu a každý týždeň sa teším na štvrtok, kedy mi začína nový "tt" ;)
* Akonáhle teplota ovzdušia vyskočí nad 30 stupňov, držím sa radej len dnu v našom chladnom kamennom dome, alebo ak je nutné byť vonku, tak len v tieni.
* Dlhšie státie = mdloby. A to vlavne v tom otrasnom teple.
- Naťahuje sa mi pupok, haha! Normálne mení svoj tvar tým, ako sa mi zväčšuje brucho! :D
* Milujem moje rastúce bruško... :heart_eyes::heart_eyes:

-- POKRAČOVANIE NABUDÚCE --