streda 25. októbra 2017

Skúšam matné rúže od Gabrielly Salvete

Ahojky! ;-)
Ja ako obrovský milovník rúžov som nedávno v 101 drogérii natrafila na matné rúže od Gabrielly Salvete. Zaujali ma krásnymi odtieňmi a tak som si hneď dva vzala na vyskúšanie... ako to dopadlo? Prečítajte si moju krátku recenziu...


Testovala som 2 odtiene: 104 Chardonnay a 101 Pinot Noir



Odtieň 104 Chardonnay mi pripomína malinové odtiene. Popravde, čakala som, že bude trochu viac do staroružova alebo nude. Ale nevadí, nevyzerá zle. Posúďte sami (na prvej fotke je farba reálnejšia, na druhej ju blesk trochu skresľuje)...



 Odtieň 101 Pinot Noir je vlastne podľa mojich predstáv. Milujem tmavšie rúže s odtieňmi podobnými farbe dark burgundy...



Celkové hodnotenie:
Vzhľadovo: Na to, že sú tieto rúže označené ako matné, by som čakala trochu viac matného efektu. Ten príde až po nejakom čase od natretia, trebárs po 15 minútach, keď už sa trochu "zafixuje". Ale aj tak nie až taký brutálne matný, ako majú napríklad (o dosť drahšie a aj kvalitou iné) rúže od MAC.
Trvácnosť: dobrá až priemerná - teda hodnotím známou 2/3 (v škále od 1 do 5 ako v škole). Na perách vydržia dlho, no nevydržia všetko.
Krycia schopnosť: Za mňa môže byť. Samozrejme by mohla byť aj lepšia, no netreba čakať zázraky od rúžov z cenovo nižšej kategórie (cena: 3,14€). 

Moje odporúčanie:
Nejaké malé rady na záver...
1) Pred nanesením rúžu si pery zľahučka prejdite púdrom. Rúž na ňom lepšie drží, dlhšie vydrží a zlepší to aj kryciu schopnosť.
2) Rúž nanášajte štetcom na to určeným - nanatierajte ho priamo na pery. Radšej viac vrstiev so štetcom, ako jedna "machuľa" klasickým nanesením.
3) Môžete vyskúšať použiť na orámovanie nejakú kontúrovaciu ceruzku v podobných odtieňoch (ja som pri skúške nepoužila). Zlepší to tvar pier.
...tieto rady platia vlastne celkovo pre takmer všetky rúže, ktoré použijete. Minimálne prvé dve z nich ja osobne využívam pri "rúžovaní" veľmi často.

Snáď som vám touto recenziou pomohla a možno aj vy vyskúšate (aj keď už len zo zvedavosti) práve tieto rúže. 
Prajem pekný zvyšok dňa!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára