pondelok 6. novembra 2017

Moja starostlivosť o pery

Pery. To je časť našej tváre, ktorej máloktorá žena venuje dostatočnú pozornosť. Najmä v chladnejšej časti roka ich často mávame popraskané a boľavé. V lete zas bývajú vystavené vysokému UV žiareniu pri dlhšom pobyte na slnku... 
Ako sa o ne starám ja? Tu sú pre mňa najdôležitejšie produkty v mojej starostlivosti o pery:

1. Cien Sport & Sun
2. Esenciálny balzam s včelím voskom od Avon essentials
3. Hojivý zázrak od Oriflame-u
4. Lip spa - Care lip balm by The One od Oriflame-u


1. Cien Sport & Sun
Pre mňa jednoznačne úplne top produkt na "vetrom ošľahané" pery. Nielen v zime, ale aj v lete sa mi často stáva, že pri pobyte vonku vo veternom počasí moje pery dostanú poriadne zabrať. Výsledkom je, že (v prípade, že na nich nemám nijaký rúž alebo balzam) ich mám doslova orámované boľavo načerveno. Hrozne to štípe a bolí. Vyskúšala som x produktov na to, aby som sa z takejto situácie čím skôr dostala a moje pery boli znova fit. No nič nezaberalo tak zázračne ako práve tento balzam na pery značky Cien z Lidla. Večer si ním vždy nahrubo potriem celé pery a ráno už mám väčšinou z červeného boľavého orámovania iba minimum, alebo aj vôbec nič. Jedinou nevýhodou tohto balzamu je, že po natretí už aj tenšej vrstvy je biely a preto ho zvyknem používať hlavne na domáce "liečenie" pier.

2. Esenciálny balzam s včelím voskom od Avon essentials

Jedna z najlepších vecí na upokojenie suchých a popraskaných pier. Nádherne vonia a skvele zaberá na zvláčnenie  vysušených pier a zjemňuje príznaky ich popraskania.
Poznámka: Mám ho už dávnejšie a neviem či ho má Avon ešte stále v ponuke.

3. Hojivý zázrak od Oriflame-u

Starý dobrý hojivý zázrak z Oriflame-u je naozaj zázrak. Využiteľný na milión spôsobov. Ošetrí a zvláčni popraskané a suché pery a použiteľný je aj ako jemný lesk. Je dostupný v množstve rôznych, nielen ovocných, príchutí/vôní. Skvelý je napríklad aj na ošetrenie suchej pokožky okolo nosa (ja osobne ho na tento spôsob využívam hlavne pri silnom prechladnutí, kedy mám vyšúchanú kožu okolo nosa).

4. Lip spa - Care lip balm by The One od Oriflame-u
Výnimočný balzam na pery, ktorý je vďaka niekoľkým odtieňom vhodný na použitie kedykoľvek a kdekoľvek, keďže vytvorí efekt jemného rúžu/lesku. Ošetruje zničené pery a chráni ich pred vplyvmi vonkajších poveternostných podmienok.

Pár rád na na záver: 
1) Pre pery je veľmi dôležitá hydratácia. Potrite si ich kedykoľvek len tak zľahka obyčajnou čistou vodou.
2) Pre tie, ktoré máte pery popraskané veľmi často odporúčam obyčajný med. Potierajte ním pery podľa potreby. Hydratuje ich a zvláčni, čím zmierni príznaky silného popraskania.
3) Na odstránenie popraskanej kože na perách použite píling. Na trhu je ich množstvo.

Snáď som vám aspoň trochu pomohla alebo vás inšpirovala, ak hľadáte vhodné produkty na starostlivosť o svoje pery. Prajem ešte pekný studený jesenný deň! ;-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára