piatok 20. októbra 2017

Recenzia: Letný balíček produktov z DM drogerie markt

 ((článok zverejnený na mojom profile @its1mishell na portáli modrykonik.sk dňa 3.7.2017))

Keď mi prišlo upozornenie, že sa ide testovať Letný balíček dm produktov, povedala som si: "Ok, keďže je to dm, ktorá má vždy super kvalitné produkty, tak si prečítam ten článok, že o čo vlastne ide..."

No a po prečítaní článku som zistila, že produkty, ktoré sa majú testovať sú všetky veľmi zaujímavé a povedala som si, že to skúsim. Veď za pokus nič nedám a možno ma aj vyberú. Napísala som pod článok komentár, kde som stručne opísala svoju rodinku a prečo by sme testovať mali práve my.

Šok nastal o pár dní, keď mi prišla správa od @konik_testuje, že som bola vybratá na testovanie. Chápete to? Ja? Človek sa 1.x v živote zapojí do niečoho takého a hneď ho aj vyberú? Spomedzi takmer 500 mamičiek? Waau ...o pár dní dorazila veľká krabica s produktami od Dm na testovanie a správou na papieri od @konik_testuje. Plná očakávaní som ju s radosťou rýchlo rozbalila ... A tak začalo naše prvé testovanie

:slight_smile:

Toto sú moje recenzie na testované produkty.

Testovali sme:
Babylove BIO ochutená pramenitá voda
Babylove BIO ochutený "džúsik" z pramenitej vody
Babylove BIO ovocné čipsy
Babylove maslové špaldové keksy
Babylove jednorázové podbradníky
Babylove sensitive vlhčené utierky s pantenolom
Babylove porciovač mlieka
Babylove detská športová fľaša
Babylove plienky na plávanie 7 – 13 kg
Sundance Kids sprej na opaľovanie s karoténom, OF 30
Sundance Kids mlieko na opaľovanie, OF 50

:hearts: Jednorázové podbradníky - ja ako prvorodička a "maminka začiatočníčka" som iba tušila a predpokladala, že niečo ako jednorazové podbradníky už asi niekto vymyslel a naozaj sa to predáva a možno je to aj dobrá vec. A nemýlila som sa! Je to fantastický vynález! Najmä pre nás, čo často cestujeme a vláčiť zo sebou aspoň 6 podbradníkov (a k tomu ešte 3 slintáky) je trochu dosť - zbytočne mi to zaberá miesto v prebaľovacej taške, kde by mohlo byť namiesto toho niečo iné. A navyše pri "kydoškovi" ako je náš synček sa takéto podbradníky zídu vždy a všade. Sú tenulinké - 10 kusov si v taške ani nevšimnem, vojdú sa do každej škáry lepiace pásiky vzadu dobre držia na oblečení - čiže žiadne problémy s odliepaním a to "vyhrnutie" v prednej spodnej časti, aby jedlo mohlo padať tam, je maximálne praktické (na bežných látkovo-igelitových podbradníkoch čo doma máme to nie je). A mimochodom, ak nie je podbradník veľmi zašpinený, bez problémov ho použijete aj druhý, tretí, štvrtý... desiaty raz! Naozaj - až 10x sa dá jeden takýto podbradník použiť, keďže lepiace pásiky stále lepia. Čize za mňa na výbornú!!

:hearts: Babylove Bio ovocné čipsy - Ja osobne nie som veľmi fanúšikom sušeného ovocia (hrozienka, slivky a iné skôr nemám rada ako že by mi šli po chuti). No sušené a sušené je rozdiel, dámy a páni! Mrazom sušené ovocie, ako je to v tomto prípade, to je teda iná káva!! Skvelá chuť (banány, jablká a mango) týchto čipsov ma prekvapila! Je to úplná mňamka! Chrumkavé a výborné... až som si dokonca povedala, že by nebolo odveci ak by ich predávali v mega baleniach namiesto klasických čipsov (aspoň by sme boli zdravší) :grinning:

:hearts: Babylove Bio ochutená pramenitá voda - táto mňamka vo forme krabičkového 200ml "džúsika" je niečo skvelé. Zas by sa dalo povedať, že nie je džús ako džús. Toto totiž nie je džús v tom pravom slova zmysle. Názov Ochutená pramenitá voda (nesýtená) to celé vystihuje úplne skvelo. Žiadny cukor, žiadna presladená chuť, ale čisto prírodná a jemná. Skvelé nielen ako "jednohubka" na zapitie nejakého jedla. Druhá verzia vo forme sirupovej fľaše je tiež super. Táto voda je vhodná už od 4 mesiacov a podľa úsmevu a množstva vypitej vody na 1x ududzujem, že malému veľmi chutila :wink:

:hearts: Sundance Kids mlieko na opaľovanie, OF 50 - výborne sa roztiera, rýchlo sa vsaje do pokožky a nie je po ňom taký ten hnusný mastný pocit. Oceňujem hustejšiu konzistenciu, čiže kým si dieťa ponatieram, neroztečie sa na všetky strany. Ak som si dobre všimla, nezanecháva škvrny na oblečení, čiže super. Navyše je neparfumované, čiže celkovo pre detičky je naozaj ideálne!

:hearts: Sundance Kids sprej na opaľovanie s karoténom, OF 30 - za mňa jediné negatívum, že je trochu mastnejší ako vyššie spomenuté mlieko, no inak veľmi fajn. Tiež sa veľmi ľahko a rýchlo roztiera (je konzistenčne redší ako mlieko) a dobre vsakuje a keďže je to sprej, tak sa aj dobre nanáša. Priznám sa, ním som sa natierala skôr ja a mlieko som nechala synčekovi :grinning: Tiež som si po ňom nevšimla nijaké škvrny na oblečení (pozn. farebne je však odlišný od mlieka - žltý, zatiaľ čo mlieko je biele). A aby som nezabudla - skvele vonia :wink:

:hearts: Babylove plienky na plávanie 7 – 13 kg - Úplne super. Kvalitou aj prevedením sú takmer identické ako tie z Lidla zn. Toujours, čiže výborné - s tými máme dlhodobo veľmi dobré skúsenosti. Ľahučké, príjemné, netlačivé, výborne sediace a "kako" ostane zaručene bezpečne vo vnútri (máme odskúšané) :wink:

:hearts: Babylove Bio maslové špaldové keksy - Keďže sú pre deti až od 1 roka a môj krpček má iba 7 mesiacov, chutnala som ich len ja. No keďže nie som veľmi fanúšik maslových keksov, nejako extra ma neoslovili. Na mňa sú proste príliš maslové :grinning: Ale oceňujem ich zvieratkové prevedenie :grinning:

:hearts: Babylove porciovač mlieka - Kto toto vymyslel, tomu by som dala Nobelovu cenu!! Lepší vynález som už dlho nevidela!! Keď sme sa pohli niekam z domu, doteraz som všetko (či už umelé mlieko, práškovú kašu alebo granulovaný čaj) musela nosiť v prebaľovacej taške v mini sáčkoch, čo bolo maximálne nepraktické a otravné. Vďaka tejto vecičke mám všetko bezpečne uložené a rozhodne sa nič nevysype von (lebo nemá ako). Praktický otvor na vrchu porciovača je skvelý na nasypanie mlieka do fľašky. Do jedného dielika porciovača navyše vojde 7 odmeriek mlieka, čo je presne na 1 mliečnu porciu. Nedávala som doňho len spomínaný čaj, mlieko a kašu, ale napríklad aj piškóty. Ja som s ním nadmieru spokojná a určite ho budem ešte dlllho využívať na všetko možné.

:hearts: Babylove sensitive vlhčené utierky s pantenolom - Za takmer 8 mesiacov čo som maminkou som sa už stretla so všelijakými vlhčenými utierkami . Jedny boli príliš vlhké, iné príliš suché, ďalšie drapľavé, veľmi prevoňané, nedostatočne veľké, málo kusov v balení (za vyššiu cenu), atď. Ale babylove vlhčené utierky sú jednoznačne jedny z najlepších čo sme kedy mali! Akurátne veľké, akurátne vlhké, žiadna sýta vôňa (sú neparfumované), jemnučké... a nesmierne oceňujem plastovú krabičku, v ktorej sú vďaka tomu predídete zbytočnému vysúšaniu pri nedostatočnom zalepení balíčka. Super!!

:hearts: Babylove detská športová fľaša - fľaša je až od 18 mesiacov a môj krpček má len necelých 8, takže môžem povedať akurát môj názor na fľašu :grinning: a ten je taký, že fľaška je to veľmi šikovná, s milým dizajnom a z pohľadu mamičky nesmierne oceňujem, že je dostatočne široká, čiže sa dobre umýva :grinning: ... A mne sa z nej pilo fajn :grinning:



Čo dodať na záver?

Asi len toľko, že som veľmi rada, že som sa do testovania zapojila a že ma aj vybrali. Určite neváhajte ani sekundu a zapojte sa aj vy, keď bude taká možnosť

(sledujte profil @konik_testuje, kde sú tieto výzvy na testovanie pravidelne zverejňované). MK ďakujem za túto príležitosť a dm za skvelé produkty! :slight_smile:

Btw. konečne budeme mať dm-ku aj v Detve, ja sa asi zbláznim od radosti :grinning: :hearts::hearts:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára