piatok 20. októbra 2017

Môj cyklaménový svet ALEBO Niečo o mne

Ahojte! Som Mishell (krstným menom Michaela), mám 23 rokov a som mladá maminka môjho synčeka Miška. Mám skvelého manžela (P.) a spolu si všetci traja ( + naši dvaja štvornohí miláčikovia Cézar a Rex) nažívame v našom malom útulnom domčeku v prostredí krásnych podpolianskych lazov.





Popri náročnom povolaní s názvom matka sa venujem grafike. Vyrábam míľnikové kartičky pre bábätká a tehuľky, pozvánky na oslavy a rôzne iné vecičky (pozri moju fb stránku Mishell Debnarova Art). Predtým som sa aktívne a dosť dlho venovala aj kresleniu - hlavne portrétov; aj na objednávky. Avšak táto časovo náročná činnosť momentálne musela ísť bokom. Ja ale verím, že sa k tomu ešte vrátim. Z času na čas pomáham mojej tete s prekladmi z francúzštiny do slovenčiny. Francúzština je krásny jazyk, no hrozne ťažký a preto lepšie ovládam angličtinu, ktorú som istý čas aj doučovala. Aktuálne študujem externe tretí rok kultúru a cestovný ruch, keďže milujem naše tradičné slovenské ľudové odievanie a tiež aj cestovanie.

Mojou najväčšou záľubou však bolo, je a asi i bude písanie. Milujem slovenčinu a s radosťou každému upravujem gramatiku :-D . Už ako malá som písala rozprávky a básničky a ako teenagerka som napísala 3-dielnu upírsku ságu, ktorá medzi mojimi známymi zožala celkom úspech ;-) . Mojim najväčším snom je raz vydať vlastnú knihu, ktorou by sa moja tvorba dostala do povedomia verejnosti...

A pre lásku k písaniu som si založila aj tento blog. Srdečne vás na ňom vítam a verím, že vás budú moje články baviť a inšpirovať natoľko, aby som si ním možno aj napríklad pomaly vydláždila cestičku k môjmu vytúženému snu ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára