Bližší popis mojich pocitov, nálad a myšlienok počas prvého trimestra a začiatku druhého trimestra ;) 
(( článok zverejnený na mojom profile @its1mishell na portáli modrykonik.sk dňa 20.5.2016)

* Prestávam piť kofolu. Kofola = kofeín = FUJ! (to "fuj" si musím nahovárať)
* Nenávidím cigaretový dym a zafajčené priestory ešte asi 30x viac ako za normálnych okolností.
* Je mi na grc z toho ako vonia môj nový parfém, ktorý nemám ešte ani mesiac.
* Začínam sa učiť spávať na boku. Moja obľúbená poloha ležania na bruchu už nasledujúce mesiace nebude prípustná.
* Starká mi núka Kávenky. Pýtam sa jej, či ich vôbec môžem jesť. Predsa len sú to KÁVEnky. Starká sa strašne smeje.
* Zobudím sa v noci o 2:35 na to, že som veeľmi hladná. Idem si dať keksík.
* Cikám, cikám... stále cikám.
* Ráno sa zobudím s pocitom, že budem zvracať. Hovorím si - "Som len hladná, musím sa najesť." Nejde to. A tak zvraciam.
* Chodím cikať už aj v noci.
* Je mi zle, no neviem ktorým otvorom to pôjde. Idem na WC. Prehnalo ma.
* Nechutí mi jahodová zmrzlina!! JAHODOVÁ!! Moja obľúbená!!
* Chcem raňajkovať - napína ma z toho. Chcem obedovať - napína ma z toho. Budem dnes vôbec jesť?!
* Prechádzam na celozrnné chlebíčky, piškóty, burizóny a tyčinky. Z normálneho jedla mi je zle.
* Bolia ma kríže. Hrozne. Veľmi.
*  Nie sú to len kríže. Skôr je to kostrč.
* Mne, syromaniakovi, nechutí strúhaný syr na chlebe. WHAT?!?!
* Ráno idem na WC. Zase ma prehnalo.
* Bolí ma celá panva. Mám pocit, akoby sa mi rozširovali kosti.
* Nič nejem = nepriberám. Skúsim nutri drinky...
* Nutri drink na ráno asi nebol dobrý nápad. Celý som ho vyzvracala.
* Keď vidím celozrnné chlebíčky, mám chuť vyskočiť z okna. Dosť bolo! Prechádzam na ovocie.
* Na obed idem s kamarátkou na pizzu. Zjem 2 kúsky a už sa na ňu nemôžem ani pozrieť. Balím si ju a zjem počas zvyšku dňa asi na 3 x.
* Moje nočné cikanie má už svoje intervaly: 2:00 - 4:00 - 5:30.
* Ovocie je fajn, no jablko na raňajky zase raz nebol dobrý nápad. Dlho som ho v sebe neudržala.
* Mám brutálne lupiny! FUJ! Toto tu už dáávno nebolo...
* Predtým som uhorky milovala. Teraz ich nenávidím.
* Konečne sa to lepší! Nechutenstvo do jedla ustáva. Od 15:00 by som už zožrala aj koňa.
* Už mi lezie na nervy aj môj ďalší perfém. Mám pocit, že mi zrazu smrdí.
* Brucho mi veľmi očividne zatiaľ nevidno, no na doma už nosím len tehotenské tepláky. Všetko ma tlačí.
* Zisťujem, že prvé, čo musím ráno urobiť (hneď po cikaní) je NAJESŤ SA. Z prázdneho žalúdka inak zvraciam.
* Idem na odber krvi. Samozrejme nalačno. A samozrejme zvraciam.
* Som šialene unavená. Môj prekladateľský režim (ísť spať o 2:00 keď už mi nad prekladom klipkajú oči) už neprichádza do úvahy. Zaspávam o 21:30.
* Zase ma bolí panva. Zase mám pocit, že sa rozširujem.
* Spávam už aj poobede.
* Nechutenstvo do jedla ustúpilo asi aj o 80%. Už sa znova stravujem celkom normálne.
* Stále si sledujem brucho. Na sone mi povedali, že bábo je dzravé a veľké. No na bruchu mi to ešte stále nevidno.
* Cikám ostošesť. Už si začínam zvykať.
* Situácia s lupinami sa pomaly upokojuje. Hurá.
* Keď mám variť alebo umývať riad a stáť na nohách dlhšie ako 10 minút, chytajú ma mdloby a musím si ľahnúť.
* Zožrala som celý balík popcornu úplne sama. Wau.
* Som v druhom trimestri a brucho stále nikde. Ja už chcem byť pupkatááá!!!
* Zjedla som celú pizzu. Úspech!
* Som nejaká náladová. Raz sa smejem, raz mám depky...
* Z omylu, že nevoľnosti už úplne ustúpili ma vyviedlo ranné zvracanie. Yes.
* Plačem už aj pri Kobre 11.
* Konečne začínam mať pocit, že sa moje bruško (pomaličky, ale isto) zaobľuje ;)

*** Pokračovanie nabudúce ***