utorok 18. augusta 2020

Búrka - zúfalá báseň zúfalej matky - Z denníka prvorodičky (24. časť)

Aaaahojteeee 😄. Víta vás vyškerená matka, ktorá však ešte nedávno vyškerenú náladu nemala 😂.
Aké je to, keď je v lete hnusne? Počas poslednej búrky som sa trochu opustila a po sto rokoch znovu nakopla svoje básnické črevo. Vznikla z toho roztomilá básnička, ktorú rada naservírujem (nielen) všetkým podobne nas*atým matkám 😃. Dobrú chuť 😄😄



Sú len dve hodiny, vonku sa zotmelo,
na údery bleskov pozerám nesmelo.
Dieťa stále len po bazéne túži,
nad hlavou obrovská mucha mi krúži.

Nápady na hry som dávno minula,
z jačania ma zachráni len ružová piruľa.
Počasie úbohé, dieťa sa nudí,
pochmúrna nálada vo vzduchu prúdi.

Vraj mu stačia gumáky a do dažďa pôjde,
do mňa v tej chvíli sto čertov vojde.
Všetko ma serie, vonku stále hrmí,
dieťa v rukách gumáky a oduto čumí.

Vraj keď sú prázdniny, tak nech je teplo,
keby tak bolo, šťastím by ma kleplo.
Namiesto bazéna maximálne sprcha,
kedy už skape tá otravná mucha?!

Došiel mi redbull, asi budem plakať,
to dieťa neprestáva po gauči skákať.
"Vyskáčeš tam dieru!" Nasrdene ziapem,
Ak čím skôr neprestane, vlasy si vydriapem.

Posratá corona skrížila mi plány,
západ slnka nad morom je totálne v háji.
Čo by som dala teraz za pláž,
tri hodiny vkuse počúvam len dážď.

V obývačke asi vybuchlo mi čosi,
stúpam na autíčka aj kvapky rosy.
Počkať, toto bude skôr čaj,
bože ťa prosím, trpezlivosť mi daj!

Dieťa je aktívne, po podlahe píše,
Mňa už len od nervov na gauči kníše.
Chcem pustiť rozprávky, skapal aj signál,
sám Diabol si asi dnešný deň vybral.

Túžim schuti nadávať, musím sa krotiť,
dieťa to odkuká, nesmiem nič hrotiť.
Akoby nestačilo, vypne sa aj elektrika,
dieťa na mňa kričí, že nesvieti sa keď ciká.

Chcem zapáliť sviečku, ale nemám čím,
tuším už potrebujem záchranný tím.
Krpec kričí, že na ponožke má milimetrovú dieru,
moje slabé nervy si to dnes vážne odserú.

Studený dážď na okná kvapká,
depka mi navráva, že som zlá matka.
Do steny čumím, zúfalo kričím
"toto je leto? No mám ho v pi*i!" 


1 komentár: