štvrtok 13. augusta 2020

Letný parfémový špeciál - 3. časť

Ahojte, po niekoľkých dňoch znovu nastal čas, aby som vám predstavila ďalší typ v mojom pravidelnom letnom "voňavkovom" špeciáli. Opäť som siahla po vôni od značky, ktorú som predtým neskúšala, takže som bola sama zvedavá na výsledok.
Ako prvé ma prekvapila cena, pretože od Karla Lagerfelda by som rozhodne čakala brutálnu pálku, čo sa ceny týka. Opak je pravdou - tieto vône sú rozhodne dostupné pre každú bežnú ženu 😊. Momentálne totiž parfém, ktorý som testovala, kúpite na elnino za smiešnych necelých 20€ 😍. To je cena, čo? 😉

Poďme ale k vôni...
Karl Lagerfeld For Her je rozhodne vôňou, ktorá očarí široké spektrum žien. Radí sa do kvetinovo-ovocných vôní, no pre mňa bola od začiatku čímsi špeciálna. 



Zloženie vône:
Hlava: citrón, broskyňa
Srdce: magnólia, ruža, frangipani
Základ: ambra, pižmo, drevité tóny

Možno je to práve úžasnou kombináciou magnólie a ruže v srdci vône, pretože pre mňa sú toto rozhodne jedny z top kvetinových vôní. Ich prelínanie s jemnučkými broskyňovo-citrónovými tónmi spolu so základom ambra + pižmo, ktoré pri vôňach naozaj milujem, vytvorí dokonalý výsledok, ktorý si zamilujete.

Vôňa disponuje nádherným, luxusne pôsobiacim flakónom. Je dôkazom toho, že rozhodne netreba veci zbytočne prekombinovať, pretože práve v jednoduchosti často spočíva punc luxusu. 
85 ml balenie je navyše dostatočne veľké na to, aby vám vydržalo niekoľko mesiacov.


Vôňa má strednú výdrž - na oblečení však vydrží naozaj dlho.
Rozhodne ju považujem za ideálnu nie len na leto, ale aj kedykoľvek počas roka. Nepôsobí "ťažko",  no zároveň je primerane intenzívna.

Pre mňa je práve táto vôňa doteraz najzaujímavejšou spomedzi všetkých, ktoré som vám doposiaľ v tomto špeciáli ukázala. Rozhodne však ešte nekončíme a vy sa už čoskoro môžete tešiť na ďalšiu vôňu 😊.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára