sobota 15. augusta 2020

Moje letné must-have produkty

Ahojte 😊.
Možno si niektorí spomínate, že aj minulý rok tu bol jeden článok s mojimi hust-have letnými kúskami - v ňom som skombinovala kozmetiku aj oblečenie. Bola by som rada, keby sa z tohto "must-have" letného špeciálu stala pravidelná súčasť môjho blogu, preto k vám opäť prichádzam s tipmi na skvelé produkty, bez ktorých sa v lete nezaobídem (tentoraz bez oblečenia).
Verím, že sa vám článok bude páčiť a pochytíte z neho aj nejaké tie inšpirácie 😉.




Ziaja Hydratačný sprej

Milujem v lete používať hydratačné spreje, pretože hlavne počas a po opaľovaní je to naozaj veľmi príjemné. Tento sprej alebo "hmla" sa dá použiť na telo i tvár, je fantasticky voňavý, pokožku výborne hydratuje a ja ho naozaj zbožňujem! Toto je jednoznačné must-have kúsok do vašej letnej kozmetickej taštičky! 😍




So Lola pleťové sérum 

Možno ste niektorí postrehli, že značke So Lola robím na instagrame niečo ako abmasádorku. Ak sú produkty naozaj kvalitné, veľmi rada a hrdo ich propagujem, a to rozhodne platí aj o So Lola.
Retinolové sérum na pleť má blahodárne účinky na pokožku po rôznych stránkach - vyhladzuje jemné vrásky, pomáha odstrańovať akné, rozšírené póry a pigmentové škvrny, pleť skvelo hydratuje.
Navyše, má čisto prírodné zloženie 👌




KristaG bambucké maslo

Vedeli ste o tom, že benefity bambuckého masla spočívajú aj v jeho dokonalej schopnosti regenerovať pokožku spálenú od slnka? Vďaka jeho mastnejšej štruktúre je pokožka dlhodobo hydratovaná, čo je veľmi vhodné pre kožu, ktorá bola vystavená nadmerne silným slnečným lúčom. 
Ja si ho zvyknem aplikovať na spálené telo na noc - niekoľko hodín spánku je totiž čas, kedy bambucké maslo môže účinne pôsobiť a dlhodobo pokožku zvláčňovať. Na druhý deň vôbec nie som červená a pokožku mám hydratovanú a zregenerovanú. Btw., odkedy používam toto vždy po "spálení slnkom", ešte som sa ani raz nezošúpala 😉.




Nivea antioxidačný denný krém

Denný krém s SPF je dôležitý počas celého roka, no v lete obzvlášť. Ja už dlhodobo milujem tento z rady Urban Skin od Nivey.
Nádherne vonia, rýchlo sa vstrebáva, pokožku príjemne hydratuje a má SPF 20.





Catrice olej na pery

V lete je dôležité dopriať patričnú starostlivosť aj perám. Sú namáhané kvôli častému vystavovaniu slnečným lúčom, morskej soli či chlóru v bazénoch. 
Ja bez hydratácie pier v lete nedokážem fungovať. Nechcem predsa, aby boli vysušené, popraskané a bez života, že? 😉
Tento Catrice olej na pery je dokonalým pomocníkom počas celého roka, nie len v lete.
Milujem jeho dlhodobú schopnosť hydratácie, nádhernú vôňu a praktický "štetčekový" aplikátor. Toto je proste láska...♥♥





Essence BB krém

BB krémy milujem! Dlho som im nevedela prísť na chuť, no posledné mesiace bez nich nemôžem existovať! Hlavne teraz, v lete, kedy neznesiem na tvári žiadnu hrubú vrstvu "omietky" a makeup pre mňa neprichádza do úvahy (maximálne na špeciálne príležitosti ako svadba atď).
Toto BBčko od Essence je výborné, pretože má celkom dobré krytie a pleť pekne zjednotí.





Maybelline Superstay rúže

Tieto rúže sú pre mňa už dlhé obdobie favoritmi nielen počas leta. So svojou úžasnou výdržou si poradia s rôznymi poveternostnými vplyvmi, potením, jedením, proste čímkoľvek!
Ak vám neprekáža mierne lepivý pocit, ktorý po týchto rúžoch na perách zostáva, určite z nich budete nadšené! 😍


(na fotke je niekoľko mojich obľúbených odtieňov)



Suchý olej s trblietkami - Yves Rocher

Tento produkt mám ešte od minulého roka a neviem si ho vynachváliť 😍. Okrem toho, že poskytne pokožke dlhodobú hydratáciu, prekrásne vonia a zlaté trblietky dodajú vašej pokožke nádherný letný šmrnc. Aktuálne tento olej tuším kúpite už v inom obale, no princíp ostáva rovnaký. A rozhodne stojí za to... 😉





To je z mojich letných obľúbencov všetko. Verím, že som vás nejakými produktmi inšpirovala 😊.
Pekný deň a užívajte si horúce letné počasie plnými dúškami, pretože leto vždy najrýchlejšie zbehne 🙈.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára