nedeľa 9. augusta 2020

Svieže voňavé leto s Niveou

Ahojte! Priznajte sa, koľké z vás si v lete potrpia na kvalitné svieže vône sprchových gélov či iných produktov? Ja rozhodne! 😍
Vďaka krásnemu balíčku z Nivey som mohla otestovať sprcháče a antiperspiranty, ktoré sa k letu naozaj dokonalo hodia 😍. V nasledujúcich riadkoch tieto "šťavnaté" novinky veľmi rada predstavím aj vám 😊.



Sprchové gély s vôňou malín a manga vás dostanú svojou dokonale sviežou vôňou! 
Oranžový vonia po sladučkých marhuliach a mangu (mango je pre mňa top letná vôňa!) + obsahuje rastlinné ryžové mlieko a ružový vám spríjemní chvíle strávené pri sprchovaní arómou malín a čučoriedok (+ obsahuje rastlinné mandľové mlieko).
Dokonalá letná nálož nádherných vôní, ktoré osviežia celú vašu kúpeľňu!  😊

Zloženie týchto sprcháčov je navyše 100% vegánske a až 90% ingrediencií je prírodného pôvodu (Wau!).



Ja ako celoročný milovník antiperspirantov som sa týmto produktom v balíčku veľmi potešila. Kvalitný antiperspirant je pre mňa (nie len počas leta) základom spokojnej existencie 😄.
Niet nad kvalitu, ktorá navyše aj príjemne jemne vonia a je naozaj účinná. Tieto nové antiperspiranty si vás zaručene získajú  😍.
Čerešňová a pomarančová vôňa sú opäť raz arómami dokonale sa hodiacimi do horúceho letného obdobia, ktoré si mnohí z nás radi osviežia práve krásne voňajúcou kozmetikou  😊.
Ja som si ich zamilovala na prvý šup! ♥



Tak čo, oslovili svieže letné Nivea novinky aj vás? Za mňa je toto od Nivey rozhodne trefa do čierneho 😉.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára