piatok 4. septembra 2020

Novinky od Ryoru - prekvapenia alebo sklamania?

Ahojte, po dlhšom čase tu opäť mám pre vás jednu milú krátku recenziu na produkty Ryor.
V poslednom čase sa mi dostalo do rúk viacero dezodorantov a očných krémov, no ako obvykle, Ryor opäť milo prekvapil, pretože viacerými vlastnosťami svojich noviniek v oboch týchto kategóriách slušne vyčnieva 😉.
Poďme si teda v krátkosti predstaviť sympatické novinky od Ryoru, ktoré som posledné týždne testovala...



Na kvalitné dezodoranty si potrpím. Avšak, keď chce byť niečo silou mocou prírodné, no zároveň kvalitné, výrobca má pred sebou fest ťažkú úlohu, aby dokázal skĺbiť tieto atribúty v rozumnú kombináciu s uspokojivým výsledkom 😄.
Ryoru sa to však s dezodorantmi rozhodne vydarilo. Prírodné zloženie, 48-hodinová účinnosť (overené!! Prežilo to aj bazén a voňala som aj na druhý deň!! 🙌), žiadne stopy na oblečení a nádherná svieža vôňa (brala by som aj ako parfém!).
Dostupná je mužská aj ženská varianta a rozhodne stoja za vyskúšanie 😉.




Očné krémy existujú v obrovskom množstve variánt, s rôznou účinnosťou a všakovakým zložením.
Táto novinka od Ryoru obsahuje peptidy, ktoré sú pri pravidelnom používaní veľmi účinné v boji proti starnutiu pleti. Vďaka rastlinným extraktom pôsobí rozjasňujúco a pleť v očnom okolí po jeho aplikácii ostane vyhladená, jemná a spevnená. 
Krém má ľahučkú konzistenciu, ktorá sa jednoducho aplikuje a rýchlo vsiakne do pleti.
Páči sa mi aj pumpičkový aplikátor, ktorý považujem pri očnom kréme za veľmi praktický.



Tak čo? Zaujala vás niektorá z Ryor noviniek? Ja som bola nadšená 😍.
Na dnes je to odo mňa všetko - vidíme sa čoskoro pri ďalších článkoch (chystám pre vás mnoho zaujímavých tém, medzi inými napríklad aj balzamy na pery či očné krémy - rozhodne sa máte na čo tešiť 😊).
Pekný deň,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára