streda 4. marca 2020

Voňavé - voňavejšie - Ziaja

Ahojtee ♥. Nedávno mi prišiel na testovanie balíček, ktorému som sa neskutočne potešila. Kto poznáte značku Ziaja (verím, že snáď každý 😊), určite viete, že ich produkty sú fantasticky voňavé 😍. Preto som sa s nadšením pustila do testovania všetkých produktov a v nasledujúcich riadkoch vám rada prezradím ako to dopadlo 😊.



Pomarančové maslo - balzam na pery

Určite viete, že veľa produktov na pery sľubuje hydratáciu, no v skutočnosti máte pery hydratované tak pár sekúnd a to je celé. Ak chcete svojim perám dopriať skutočný pocit hydtratácie (a nie iba krátkodobej), rozhodne vyskúšajte tento produkt. Okrem toho, že krásne vonia a je nesmierne efektívny, na perách vyzerá ako lesk, takže ho môžete používať kedykoľvek a kdekoľvek (mne sa totiž už párkrát stalo pri produktoch na pery, že zanechávali škaredý biely "povlak" a vyzeralo to naozaj neprístojne 😃).



Tekuté mydlo

Milujem mydlá, ktoré ruky nevysušia a presne také je aj toto. Má naozaj nádhernú sviežu vôňu (mäta a grep), ktorá pripomína skôr sprcháč než mydlo - to však mne veľmi vyhovuje, pretože si pri každom umývaní rúk k nemu veľmi rada pričuchnem 😂



Sprchový gél na telo a vlasy pre deti

Tomuto testovaniu sa potešil aj môj Miško, keďže v balíčku dorazil aj sprchový gél pre detičky 😊. K pokožke je veľmi šetrný, vlásky zanecháva príjemne hebké a Miško tvrdí, že aj pekne vonia 😊. Sprcháč obsahuje výťažky z čajovníka, má príjemnú štruktúru, ľahko sa rozotiera a je vhodný pre detičky už od 6 mesiacov.



Hydratačné telové penové maslo

Tento produkt má neuveriteľné jemnú zamatovú štruktúru - radosť natierať 😉. Je prednostne určený na anti-oxidáciu pokožky, ktorá je unavená, bez lesku alebo citlivá (ako myslím všetky produkty z tejto acai rady). Pokožku perfektne hydratuje a vôňa bobulí acai je moja úplne najobľúbenejšia, takže týmto sa mi v Ziaji naozaj trafili do vkusu 😁. Zaujímavosťou je, že toto maslo aktívne pôsobí proti vráskam vytvoreným v dôsledku tzv. "tech neck" (čo v preklade znamená technologická šija - ide teda o vrásky, ktoré boli vytvorené v dôsledku častého náklonu hlavy pri používaní mobilov a iných zariadení). Super, nie? 😍
((ja našťastie zatiaľ takéto vrásky nevlastním, preto som túto zaujímavú vlastnosť nevedela otestovať 😄))



Micelárny čistiaci pleťový gél

Tento gél obsahuje drobnučké pílingové čiastočky - nečakajte však, že bude mať efekt rovnaký ako klasické pílingy, keďže čiastočky sú naozaj drobné. Má dosť tekutú štruktúru. Jemne čistí pleť, ktorá je po jeho použití vyhladená a príjemne voňavá. Pokožku vôbec nevysušuje. Taktiež obsahuje bobule acai, ale napríklad aj vitamín C. Ja som si ho veľmi obľúbila a rozhodne ho ako čistiaci gél môžem iba odporúčať 😊.



Tak čo? Zaujali vás niektoré z týchto fantasticky voňavých produktov? 😊
Mňa rozhodne áno - opäť raz som si našla nových favoritov, tentokrát v starostlivosti o pleť 😊.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára