nedeľa 23. februára 2020

Catrice novinky v mojej zbierke - stoja za kúpu?

Ahojte 😊. Opäť raz som testovala pár produktov vašej obľúbenej drogérkovej značky Catrice. Tentokrát je to z každého rožka troška, ako sa hovorí, a verím, že nielen ja, ale aj vy si nájdete medzi týmito produktmi svojich nových favoritov 😍. U mňa sa tak totiž už stalo, tak sa poďme spolu pozrieť na to, ktoré produkty ma očarili najviac a čo z testovaných vecí sa naozaj oplatí kúpiť 😏.



Hubka na makeup

Popravde, na hubky som obzvlášť náročná 😂. Nečakala som teda nič extra. Bála som sa, že bude táto hubka dosť tvrdá a nebude sa s ňou dať dobre pracovať. Nehovorím, že je skvelá, ale celkom ma prekvapila 😊. Po navlhčení krásne zväčší svoj objem a je stredne mäkká, takže pracovať sa s ňou rozhodne dá. Ja som zvyknutá na hubky mäkké ako vankúšik, takže táto sa mi zdala o trošku tvrdšia, ale na drogérku teda veľmi schopná 👌. Navyše, má veľmi šikovný a praktický tvar, s ktorým sa výborne dostanete aj na menej dostupné miesta na tvári, ako napríklad okolo nosa.
Cena cca 5€.




Rozjasňovač

Tento produkt by mal byť "zapečený" rozjasňovač, no jeho odtieň pôsobí skôr ako bronzer, takže som ho ja využívala presne na tento účel. Mne ako bronzer veľmi vyhovuje, keďže má síce teplejší odtieň hnedej - no tým, že je zlatistý, pleť prekrásne prejasní a pôsobí osviežujúco a veľmi pekne. Ja si s ním dokážem vykontúrovať celú tvár a rozhodne to nevyzerá zle 😏. Nech už ho použijete na akýkoľvek účel (viem si ho predstaviť aj ako svieži rozjasňujúci tieň na celom viečku), rozhodne je využiteľný. Navyše je ho v (ekologickom papierovom) balení poriadne veľa, takže vydrží snáď celú večnosť 😏.
Cena cca 6€.





Sprej na tvár

Tento sprej je pomerne univerzálny. Dá sa použiť ako podklad aj ako fixácia makeupu. Obsahuje vitamín C, takže ho môžete smelo zaradiť do vašej skin care rutiny v rámci hydratácie pleti (hydratuje, osvieži a prevonia pleť). Ako fixačný sprej je taktiež veľmi efektívny - mám odskúšané, že makeup s ním vydrží bezchybný aj pol dňa. Mne sa tento produkt neskutočne páči a vyslovene ho milujem! Či už ako podklad/hydratáciu alebo fixáciu. Toto proste musíš mať!!
Cena cca 5€.



Ceruzka na obočie

Ceruzka má vysúvaciu, extra tenkú, tuhu, ktorá nádherne píše a robí tenké, krásne ťahy. Je extrémne silno pigmentovaná (fakt brutál!) a má štandardnú výdrž. Na druhej strane ceruzky je kefka. Jediná nevýhoda tohto produktu je, že sa rýchlo minie (a tuha sa občas láme) 😁. Inak jej fakt nemám veľmi čo vytknúť 😄.




Olej na pery

Tento produkt mi odstrelil dekel na Mars, seriously 😂. Nechápem, ako som doteraz mohla žiť bez tohto oleja 😂🙈. Fantasticky hydratuje pery a je na pocit veľmi príjemný. Produkt sa aplikuje aplikátorom so štetčekom. V zimnom období, kedy pery pod vplyvom vetra či mrazu dostávajú poriadne zabrať, je toto doslova vykúpenie! Ďalší must have kúsok v každej kabelke!! 👌👌
Cena cca 4,60€.




Hydratačná maska na pery s hyalurónom

Opäť raz produkt, ktorý ma veľmi zaujal. Zvláštna tuhšia gélová štruktúra ma celkom prekvapila. Po aplikácii na pery táto "maska" spôsobí mierny pocit brnenia v perách. Ja som dokonca na istý čas mala vždy po aplikovaní pocit, akoby mi to pery nejaký spôsobom "zabetónovalo" 😂. Ťažko sa to popisuje, haha 😁. Každopádne - maska pery perfektne zhydratuje a zanechá ich jemné a hebké. Veľmi mi to pomáha, keď mám pery dlhodobo suché a popraskané. Super vec!
Cena cca 5,30€.




Na záver tu mám ešte jeden zaujímavý produkt, ktorý však potrebuje viac času na dôkladné otestovanie, preto si ho nechám až na neskoršiu recenziu (snáď to dovtedy vydržíte 😁). Je to špeciálny lak na starostlivosť o nechty - mal by ich spevňovať a zabrániť štiepeniu a lámaniu... Takže viac neskôr ;).
(Cena cca 3,50€)



Tak čo? Zaujali vás niektoré z týchto Catrice produktov? Mňa teda rozhodne áno a minimálne sprej na tvár a produkty na pery plánujem využívať pravidelne a dlhodobo 😍. Teším sa, že som si vďaka Catrice našla ďalších kozmetických favoritov 😏.


Ak ste došli až sem, ďakujem vám za pozornosť a vidíme/čítame sa čoskoro 😁😁.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára