pondelok 30. marca 2020

Flormar - kvalitná, cenovo dostupná dekoratívka pre každú z vás

Ahojte, vítam vás pri dnešnej recenzii ♥.
Rada by som vám predstavila značku, ktorú som donedávna ani ja sama vôbec nepoznala... kým mi neprišiel balík na testovanie z riano.cz, vďaka ktorému som objavila čaro tejto skvelej značky aj ja 😊.




Špirála 

Táto špirála mne osobne výnimočne sadla. Riasy krásne predĺži a pooddeľuje a dodá im primeraný objem (nečakajte však žiadne extrémy, podľa mňa urobí objem tak akurát a riasy nezlepí do veľkých "hŕč", čo je super 👌).  Počas dňa neopadáva, nehrudkuje a nezhlukuje sa a riasy s ňou vyzerajú krásne prirodzene. Kefka je klasická (nie silikónová).
Za mňa veľké áno tejto špirále  👌.



Pomádka na obočie

Kvalitná, veľmi dobrá pomáda, ktorá je navyše aj praktická, keďže v jednom balení nájdete produkt a aj malý štetček (ktorý je naozaj schopný a pomáda sa s ním výborne aplikuje). Mne by sadol trochu tmavší odtieň, inak jej však nemám čo vytknúť.





Púder

Od tohto púdru som, popravde, čakala trochu viac. Asi to však bude hlavne tým, že mi veľmi nesadol odtieň, ktorý mi prišiel dosť do oranžova (bude mi sedieť skôr v lete). Inak má vlastnosti veľmi dobré - pleť výborne zmatní, dlho vydrží, makeup pekne zafixuje. Páči sa mi aj jeho kompaktná "zapečená" forma, ktorú ja osobne pri lícenkách a bronzeroch dosť obľubujem, pretože takéto produkty vždy dosť dlho vydržia. Preto som sa púdru v tejto forme veľmi potešila. Počkám, kým sa trochu opálim a rozhodne ho mienim používať ďalej ;).




Podkladová báza

Tento primer je určený na minimalizáciu pórov. Podľa mňa účel rozhodne spĺňa. Má príjemnú gélovitú štruktúru, pleť zľahka zmatní a krásne vyhladí. Ja síce vyhľadávam skôr ľahké hydratačné podkladovky, no na tomto produkte mi nevadilo vôbec nič. Navyše, krásne vonia, rovnako ako BB krém, o ktorom bude reč hneď za týmto 😉.




BB krém

Favoritom tohto PR balíčka sa stáva rozhodne tento BB krém, ktorý som si obľúbila natoľko, že nebyť karantény, tak ho miniem za 3 týždne komplet celý, pretože som ho začala používať denne, všade kam som sa pohla 😃. Má výbornú pigmentáciu, pleť krásne zjednotí, zakryje všetky menšie nedokonalosti a pokožku perfektne hydratuje 👌. Vytláča sa priamo z tuby, rovnako ako aj spomínaná podkladovka.
Milujem ho a odporúčam všetkými desiatimi!!




Tekuté rúže

Rúže som dostala v troch skvelých, pre mňa veľmi využiteľných odtieňoch. Páči sa mi ich výnimočný dizajn. Majú skvelé krytie aj pigmentáciu, príjemne voňajú a na perách vyzerajú krásne. Výdrž by mohla byť aj lepšia, ale to nevadí  😃. Aplikátor je celkom v pohode, pracuje sa s ním fajn.
Nosia sa veľmi dobre, pery mi vôbec nevysušovali. Hodnotím ich pozitívne, veľmi ma zaujali a rada by som skúsila aj ďalšie odtiene 😍😍.




odtiene zľava: 11, 05, 08


Na instagram com pridala aj krátke video s denným líčením so spomínanými produktmi :).
Nájdete ho tu: **Rýchle a jednoduché denné líčenie s Flormar**


Ja som bola zo značky Flormar milo prekvapená. Poznáte ju aj vy? Skúšali ste nejaké produkty?
Nie? Zbehnite na riano.cz alebo do najbližšej Teta drogérie, kde ich nájdete 😊.
Rianu ďakujem za testovanie a vám za prečítanie článku  😊. Pekný deň a veľa zdravia všetkým ♥.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára