piatok 6. marca 2020

Korektory od Catrice pre každú z vás

Ahojte ♥. Dnešný článok by som rada venovala mojim obľúbeným korektorom značky Catrice.
Catrice Liquid Camouflage korektor pozná takmer každá z vás, no myslím, že sú tu aj ďalšie Catrice korektory, ktoré by si zaslúžili vašu pozornosť 😉.
V tomto článku vám teda predstavím okrem Liquid Camouflage klasiky aj ďalšie 2 korektory tejto značky, spolu tvoriace dokonalú trojku, z ktorej si ten svoj zaručene vyberie každá z vás 😊.



Catrice Liquid Camouflage je u mnohých z nás overenou klasikou. Tekutý korektor stredne hutnej konzistencie s aplikátorom podobným tekutým rúžom. Má naozaj dobré krytie, veľmi príjemnú vôňu a ľahko sa aplikuje. Ak máte však výraznejšie vrásky pod očami, ako mám aj ja, pravdepodobne vám do nich bude počas dňa zaliezať. Inak spoľahlivo prekryje rôzne bežné nedokonalosti pleti. Pracovať s ním treba svižne, pretože podľa mňa vcelku rýchlo na pleti schne. Výborne sa hodí ako podklad pod očné tiene (ktorý sa následne zapudruje).
Cena cca 3,50€.



Catrice One Drop Coverage je hotový zázrak. Tekutý korektor v maličkej sklenenej "fľaštičke", s pumpičkovým aplikátorom. Ak ste si mysleli, že vyššie spomínaný korektor prekryje všetko, tak ste ešte neskúšali tento. Mimoriadne vhodný na veľmi výrazné tmavé kruhy pod očami. Jeho krycia schopnosť sa rovná krycej schopnosti vysoko krycích makeupov. Poradí si aj s akné a začervenaniami pleti. Naozaj stačí iba jedna kvapôčka a máte nabraté viac než dostatok produktu 😍. Doslova fantastický korektor! (taktiež sa hodí aj ako podklad pod tiene, no podľa mňa je ho na tento účel škoda 😁)
Cena cca 4,60€.



Catrice Camouflage Cream je krémový korektor v malej okrúhlej "dózičke", ktorý je expertom na akné, vyrážky a problémovú pleť. Dokonalá kamufláž pre vašu nedokonalú pokožku! S týmto maličkým pomocníkom zakryjete všetko, čo by spod makeupu inak mohlo nepríjemne "vytŕčať" či kaziť farebnú jednotnosť pleti.
Odporúčam aplikovať pred nanesením makeupu na "inkriminované" miesta a následne zapudrovať.
Je to naozaj skvelý produkt. Navyše, balenie vydrží vážne dlho 😉👌.
Cena cca 3,30€.



Tak čo? Našli ste si v tejto mini recenzii aj vy ten svoj korektor? 
Verím, že som vás inšpirovala 😊.
Pekný deň,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára