nedeľa 15. marca 2020

Biofy - kvalita patentovaná prírodou

Ahojte, dnes si opäť po dlhšom čase dáme niečo na čisto prírodnú nôtu. Ja osobne sa z toho veľmi teším, pretože už dlhšie sa mi nepodarilo testovať prírodnú kozmetiku a navyše ešte aj slovenskú(!). S veľkou radosťou vám preto stručne predstavím dva výnimočné produkty slovenskej výroby z rady starostlivosti o pleť. 
Biofy je totiž značka, ktorú rozhodne musíte poznať 😍👌.


Na (skutočne) prírodnej kozmetike sa vždy ihneď dá poznať, že ide o naozajstnú kvalitu. Ako? Svoje balíčky posielajú zabalené ekologicky, tak ako aj Biofy - bez zbytočných plastov, sáčkov a pupákových fólií 😉. Teda aspoň ja som si tento jeden fakt už celkom dobre pri testovaniach rôznych kozmetík odsledovala (česť výnimkám, pretože aj niektoré veľké kozmetické firmy si už dávajú záležať na eko baleniach 👌.

Poďme ale k veci 😊. V balíčku som dostala dva produkty - ružovú vodu a pleťový krém. Poďme si ich teda priblížiť...


Ružová voda

Nie je ružová voda ako ružová voda - verte mi 😂. Ak ste aspoň raz skúšali čistú 100%-nú pravú bulharskú ružovú vodu (rosa damascena), určite poznáte jej neuveriteľne krásnu autentickú vôňu ruží 😉. Ja mám doma vždy aspoň jednu, pretože ružovú vodu používam pravidelne, preto som si ihneď porovnala vône - proste mi to nedalo 😄. Zvedaví na výsledok? Aj ja som bola! A predstavte si, že vôňa sa takmer vôbec nelíšila, aj keď sa v zložení píše okrem ružovej vody aj voda samotná. 

Ako teda hodnotím tento produkt? Je to vynikajúca a veľmi kvalitná ružová voda, ktorá mi navyše extrémne vyhovuje vďaka svojmu aplikátoru s rozprašovačom - môžete ju nastriekať nielen na vatový tampón, ale aj priamo na pleť. Ja som ju minula teda extrémne rýchlo, čo len svedčí o jej kvalite 😊👌.

A keď už sme pri ružovej vode - viete vôbec na čo taká voda slúži? Ak používate vo vašej skin care rutine toner/tonikum - pokojne ho môžete vymeniť aj za ružovú vodu (ktorá má navyše takmer vždy oveľa prírodnejšie zloženie než akýkoľvek bežne dostupný toner). Slúži totiž na dočistenie pleti pred záverečným bodom vašej "pleťovej rutiny" - aplikáciou krému.




Upokojujúci pleťový krém

Pri tomto kréme ma hneď zaujalo, že je vhodný prednostne na pleť, ktorá je aknózna a problematická. Veľakrát sa ma aj na instagrame pýtate, či by som vám nevedela poradiť niečo na tento typ pleti. Ja vždy odpovedám, že neviem, pretože moja pleť je takmer bezproblémová a normálna. Tento produkt tak môžete brať ako tip na vyskúšanie, pokiaľ máte práve takúto pleť :).

A ako som ho teda testovala ja? Je vhodný nielen na problematickú pleť, ale pri normálnej funguje ako prevencia proti akné a čiernym bodkám (čo je pre mňa celkom dôležité, keďže s čiernymi bodkami mám dlhé roky problém). Aby som to zhodnotila - situáciu s čiernymi bodkami mi tento krém, bohužiaľ, veľmi nezlepšil, no vždy mi pomohol zlepšiť a upokojiť celkový stav pleti počas "mojich dní", kedy sa často zvyknem vyhádzať. Hodnotím ho teda pomerne pozitívne aj pre normálnu pleť a odporúčam vyskúšať 😍. 

Štruktúra je na prvý dojem dosť mastná, no keď si krém votriete do pleti, veľmi milo vás prekvapí, že žiadny pocit mastnoty nezanechá a veľmi efektívne a rýchlo sa vstrebe do pokožky.
Navyše, má skvelú príjemnú bylinkovú vôňu 👌.




Mňa značka Biofy veľmi milo prekvapila a ďakujem za možnosť testovať produkty, pretože toto sa naozaj oplatilo 👌. Ak Biofy ešte nepoznáte, šup to zmeniť 😊. V ponuke majú široký výber skvelých produktov 👍.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára