pondelok 23. marca 2020

Keď má kozmetika krásny nielen obal...

Ahojtee, opäť raz vás vítam pri recenzii (snáď vám ešte nelezú hore krkom 😄).
Tentokrát by som vám rada predstavila kozmetiku, ktorá ma hneď na prvý pohľad zaujala najmä prekrásne spracovanými obalmi. Vitajte pri recenzii na kozmetiku RYOR, ktorá sa pýši podtitulom česká kozmetika s dotykom prírody.



Určite ste už videli množstvo kozmetiky. A množstvo kozmetiky s nudnými obalmi, ktoré sa nápadne podobajú iným značkám alebo sú totálne bez nápadu. Pri Ryor kozmetike oceňujem preto práve obaly, ktoré sú naozaj krásne, prepracované a štýlové 😍

V testovacom balíčku mi prišlo niekoľko kusov kozmetiky a tiež vzorky. Tak hor sa na recenzie 😊.


Balzam na pery

Milujem balzamy na pery, som priam balzamový maniak 😄. Preto som aj pomerne kritická a nepoužívam na pery hocičo. Tento balzam ma prekvapil svojou neuveriteľne krásnou vôňou (predpokladám, že je to kvôli obsahu výťažkov z japonskej čerešne) - pokojne by som prijala aj parfém s touto vôňou 😃. Štruktúra je dosť "pevná", takže si pri nanášaní nenatriete na pery zbytočne veľa produktu. Pôsobí hydratačne, na perách vyzerá ako prirodzený jemný ľahký lesk a veľmi dobre pery ochráni aj pred poveternostnými vplyvmi ako vietor či chlad (mám odskúšané). Za mňa super produkt.




Telové maslo

Toto telové maslo sa mi zo začiatku zdalo trochu mastnejšie, no opak bol pravdou. Po aplikácii sa veľmi dobre vsiakne do pokožky a poskytne jej skvelú hydratáciu počas niekoľkých hodín. Má stredne hustú textúru, ktorá sa dobre rozotiera. Vonia skvelo - podľa mňa ako medovka, ak poznáte jej vôňu (ja ju pestujem hneď vedľa domu, takže jej vôňu mám výborne "zmapovanú" 😃).
Balenie je priam obrovské, takže vám vydrží poriadne dlho. Veľmi som si tento produkt obľúbila :).




Dvojfázový odlíčovač

Dávno som nemala tak perfektný a kvalitný dvojfázový oblíčovač, ako bol tento (až ma zamrzelo, že som ho nedostala vo väčšom balení, keďže toto malé "vzorkové" som minula rýchlosťou blesku 😃).
Odlíči všetky odolné líčidlá - špirály, dlhotrvácne rúže, očné tiene, glitre - čokoľvek!
Ak hľadáte naozaj kvalitný "dvojfázák", toto je rozhodne to pravé pre vás 👌👌.
Navyše, mne osobne absolútne nedráždil pokožku a neštípali ma z neho oči (čo sa mi pri niektorých produktoch na odlíčovanie stáva).




Pleťový krém

Skvelý hydratačný krém na pleť s jemnou príjemnou vôňou je veľmi vhodný na normálnu aj suchšiu pleť. Obsahuje rastlinné extrakty a pleť výborne chráni počas celého dňa. Zaujímavosťou je, že obsahuje aj látku, ktorá chráni pokožku pred modrým svetlom z elektroniky (mobily, tablety, ale aj počítače a iné zariadenia). Páči sa mi pumpičkový aplikátor na tomto produkte a vyhovovala mi aj stredne hustá konzistencia - krém sa ľahko aplikoval a výborne vsiakol do pokožky, ktorá po ňom neostávala mastná.




V balíčku som si našla aj niekoľko vzoriek, ktoré ešte plánujem ďalej testovať, takže sa ešte rozhodne môžete tešiť aj na ďalšie recenzie - pravdepodobne ich hodím do príbehov na instagrame.



Zaujala vás značka Ryor a produkty, ktoré som testovala?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára