utorok 30. januára 2018

Líčenie Vo farbách dúhy

Ahojte!
Hovorí sa, že občas si treba aj trochu "uletieť". Toto líčenie bude teda jeden z mojich úletov. Hovorím v množnom čísle, pretože v poslednom čase ich bolo trochu viac, no :D Ale, chápete to. Píšem bakalárku a už mi z toho hrabe, tak sa to občas prejaví aj v líčení, kde sa poriadne vybúrim :D
Ale aj o tom je život. Byť obyčajný je nudaaaa ☺


Toto líčenie som nazvala Vo farbách dúhy, ale pokojne by to mohlo byť aj Dnes som za papagája :D
Povedzme, že je sezóna karnevalov, tak akože v rámci takého niečoho je toto líčenie :D
Je to síce trochu úlet, ale kým som nenamaľovala na "dúhovo" aj pery, vôbec to nebolo až také výrazné a bláznivé.... a keďže už minule (v článku o Ľadovom líčení - ak ste ho ešte nevideli/nečítali - klik SEM) som vám viac menej sľúbila, že s tieňmi na oči sa na perách ešte plánujem vyšantiť, jednoducho som neodolala ;-)



Dúha, to je niečo krásne a pozitívne a nie len deťom dokáže vyčariť úsmev na tvári. Dúha je väčšinou znak toho, že po daždi vyšlo slnko ♥ Preto som chcela, aby aj toto líčenie vyznelo pozitívne a príjemne, aj napriek tomu, že je možno trochu extravagantné a samozrejme nie je určené na bežné nosenie (aj keď v dnešnej dobe sa určite nájdu aj takí, ktorí by s tým problém nemali :D)...
Takže teraz... raz, dva, tri - úsmeeeeevvv!!!! ☺
(pozdravujem môjho muža, ktorý na mňa túto formulku používa vkuse :D)



Postup pri líčení bol tak jednoduchý, až mi je smiešne to vôbec písať :D Proste len zaradom nanášať farby po pásikoch a medzi sebou ich navzájom zľahka roztierať, aby vznikol pekný efekt plynulých prechodov medzi farbami. Na vytvorenie peknej bočnej línie tieňov na vrchných viečkach bola opäť raz použitá iba klasická tenká lepiaca páska. Na spodné viečka som použila už iba dva tiene, aby viac vynikli pestrofarebné vrchné viečka. Na perách som robila iba farebné pásiky, bez tieňovania, a na vrch som naniesla lesk na pery, aby som vytvorila krajší dojem, keďže tiene na perách tvoria príliš "suchý" efekt. Tvár som mierne zvýraznila kontúrovacími tieňmi a na riasy som použila iba špirálu...



Použila som:
Všetky použité tiene sú z paletky z aliexpressu (link TU)
Len oranžový tieň je z tejto paletky z ali - KLIK

Tiene na obočie: The One z Oriflame-u
Špirála: The One 5in1 Wonder lash mascara Celebration edition z Oriflame-u
Mejkap: Catrice HD liquid coverage foundation (odtieň 010 light beige) 
Kontúrovanie tváre: kontúrovacia paletka The One z Oriflame-u
Korektor použitý ako podkladová báza pod očné tiene: The One Everlasting concealer z Oriflame-u (odtieň Light nude)  
Lesk na pery: Cien z Lidla


Inak sranda ako je človek v tom, že jeho obočie je upravené vcelku v pohode a potom príde so svojou fotkou do tak trochu "profi" profilu na instagrame, kde sa propagujú rôzni mejkapoví maniaci a zrazu zistí, že to vlastne totálne na prd :D Ale nevadí, ja to beriem :D Prijímam všetku kritiku... a sľubujem, že do budúcna na tom zapracujem, aj keď ešte netuším ako na to :D
Inak keď sme pri obočí, mám tu nejaké ženy, ktoré majú skúsenosti s mocroblandingom obočia? Čo na to hovoríte? Ísť do toho či nie? Zvažujem totiž túto možnosť, keďže mám obočie z pubertálnych čias vytrhané úplne príšerne a teraz sa mi dosť ťažko upravuje. Prosím tie, čo majú s touto metódou úpravy obočia skúsenosti, aby sa mi ozvali ;-)

Na dnes je to odo mňa všetko,
tak zase raz nabudúce ;-)


2 komentáre:

  1. Je vidieť, že ťa líčenie baví a berieš ho aj ako zábavu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada :) lebo pre mna je to naozaj odreagovanie :) sama na sebe na ucim, nie su to ziadne profi licenia, jednoducho oddych a zabava :)

      Odstrániť