piatok 2. februára 2018

Glitrové líčenie s výrazným rúžom

Ahojte!
Dlho som chcela vyskúšať rôzne rúže v trochu šialenejších farbách, ako nosím zvyčajne, keďže k mnohým typom líčení sa také farby hodia. Na mysli mám modrý, zelený, fialový či čierny rúž. A tak som sa nedávno potešila, keď som na eshope pinkpanda.sk našla cenovo dostupné rúže farieb, ktoré som už dlhšie hľadala. Lebo viete, v Bratislave je to jednoduchšie, tam je aj NYX, Douglas, Pupa a milión obchodov, kde kúpite krásne a kvalitné farebné rúže. Ale čo v tejto.. hmm... v Detve? :D
Pôvodne som ani naplánovala robiť článok na toto líčenie, ale tak neskutočne sa mi zapáčila tá kombinácia líčenia očí a farby rúžu, že som jednoducho musela ♥
Ešte by som rada pozdravila moju sestru, ktorej týmto líčením určite ulahodím ;-)


V tomto líčení som opäť po dlhšom čase použila glitre z paletky Beauty Glazed z aliexpressu (prvé líčenie s touto paletkou a recenziu na ňu si prečítate TU). Tento raz som siahla po strieborných glitroch (na paletke sú v spodnom rade úplne vľavo).




Ako som sľubovala v poslednom článku, začínam makať na tom, aby moje obočie vyzeralo ešte lepšie, tak pri tomto líčení som si dala fest záležať a myslím, že to je aj vidno (teda snáď to vidíte aj vy, lebo ja áno :D). Kuk ;-)


Čo ja viem, tak snáď to niekam speje no... :D
Inak ak by ste chceli vidieť moju úplne prvé líčenie z októbra minulého roka - KUK TU 
Od októbra sa toho zmenilo veľa. Začala som používať mejkap, učím sa kontúrovať, dávam si viac záležať na detailoch... uvidíme zas v októbri, že kam sa za rok posuniem ;-)

Ale aby sme prešli k pointe,  pri tomto líčení som zvolila iný postup ako zvyčajne - teda nie svetlejšie farby do vnútorných kútikov a tmavšie smerom do vonkajška, ale tmavé zvnútra a tmavé zvonka a svetlý stred. Začala som nanesením svetlohnedého tieňa nad vrchné pohyblivé viečko. Na celé vrchné pohyblivé viečko som potom naniesla korektor pre lepšie zvýraznenie tmavej hnedej, ktorú som naniesla do spomínaných kútikov, ale aj svetlých glitrov, ktoré som naniesla na stred. Na vytvorenie peknej bočnej línie tieňov na vonkajšej strane oka som opäť raz použila tenkú lepiacu pásku,Ďalej už len linka, špirála a hnedý tieň zľahka na spodné viečko a hotovo! Kontúry tváre som opäť zvýrazňovala paletkou z Oriflame-u.



Použila som:
Svetlohnedý tieň je z paletky z aliexpressu (link TU)
Tmavohnedý tieň je z tejto paletky z ali - KLIK
Glitre: aliexpress - paletka Beauty Glazed - Link
Tiene na obočie: The One z Oriflame-u
Špirála: Paradise Extatic od L´oréal Paris
Mejkap: Catrice HD liquid coverage foundation (odtieň 010 light beige) 
Kontúrovanie tváre: kontúrovacia paletka The One z Oriflame-u
Korektor použitý ako podkladová báza pod očné tiene: The One Everlasting concealer z Oriflame-u (odtieň Light nude)  
Rúž: Essence Matt Matt Matt Vibrant shock (odtieň 10 - No to mainstream) z pinkpanda.sk
A aby bola aj nejaká fotka s otvorenými očami...
Bože, či som zase strapatá... :D


Inak tu je môj kompletný posledný nákup z pinkpandy. Kúpila som si rúže (ten z tohto líčenia je označený šípkou) a jednu paletku očných tieňov. Všetko to postupne budem skúšať v najbližších líčeniach. Máte sa na čo tešiť! Rúže som už skúsila všetky a sú úžasné!! ♥


Túto fotku som robila po inom líčení, ale je na nej väčšina použitých produktov z tohto líčenia...


Inak kontúrovaciu paletku The One z Oriflame-u odporúčam. Ja som s ňou veľmi spokojná (ako aj s mnohými inými mojimi kozmetickými "stálicami" z Oriflame-u). Dajú sa s ňou vytvoriť aj jemnučké, ale aj výraznejšie kontúry, keďže má jemnú pigmentáciu, ktorej efekt sa dá zvýšiť viacerými opakovanými ťahmi po miestach, kde kontúrujete alebo vtedy, keď štetec po farbách šúchate dlhší čas. Každopádne myslím, že minimálne tým, čo s kontúrovaním iba začínajú, ako aj ja, bude úplne stačiť ☺.

Prosím hoďte mi nejaké tipy aké farby glitrov by ste na mne chceli vidieť pri ďalších líčeniach, nech sa inšpirujem ;-)

Pre tých, čo ma sledujú na instagrame (its1mishell) - až do 14.2. beží na mojom profile atraktívna kozmetická giveaway, tak sa bežte zapojiť ☺.

P.S. - na blog som pridala tlačítko "Sledovať" (v zobrazení na počítači ho nájdete na vrchu stĺpčeka vpravo a v mobile úplne na spodku stránky), tak kliknite na odber, aby vám nič nové na mojom blogu neušlo a možno sa aj vám ujde nejaká cena, keďže žrebovať budem aj spomedzi nových sledovateľov blogu ☺.

Na dnes je to všetko, ale v blízkych dňoch sa môžete tešiť na ďalšie pokračovanie môjho Denníka prvorodičky. 
Páááá


2 komentáre: