štvrtok 11. januára 2018

Matné pery s ceruzkou - 3x inak

Ahojte!
Už dlho sľubujem, že napíšem niečo o mojich obľúbených kontúrovacích ceruzkách na pery The One z Oriflame-u. Ten čas konečne nastal ;)


Moja mánia na tieto ceruzky sa začala približne pred rokom, keď som si objednala k jednému rúžu červenú (odtieň Real red). Vtedy došlo k situácii, že som si jedného dňa chcela po dlhšom čase urobiť nejaké seriózne selfíčko (keďže to bolo obdobie, kedy som bola 2 mesiace čerstvou mamičkou a fakt som chodila nonstop len s vlasmi vo vrkoči alebo zopnutými v štipci a môj úsmev o rúži ani nechyroval) - tak mi napadlo skúsiť si dať na celé pery kontúrovaciu ceruzku - že by to mohlo vyzerať ako pekný matný rúž. A čuduj sa svete - výsledok bol pecka!!


- spomínané selfíčko (a spomienka na moje červené vlasy spred roka :D)

Keďže sa mi efekt tejto ceruzky na ústach veľmi zapáčil, onedlho som si objednala ďalšiu - v trochu odvážnejšom tmavšom odtieni (Dark plum). Síce ju na bežné dni vôbec nepoužívam, keďže je podľa mňa na bežné nosenie veľmi tmavá, k niektorým líčeniam sa skvelo hodí. Skúšala som ju napríklad v jednom z mojich prvých líčení - článok tu: https://its1mishell.blogspot.sk/2017/11/vyrazne-licenie-pre-odvaznu-zenu.html . Dajú sa s ňou vykúzliť naozaj zvodné a odvážne looky...

- koláž fotiek zo spomínaného líčenia

No a nedávno som si ju kúpila aj v treťom odtieni - Spicy nude. Najdokonalejšia nude farba, s akou som sa dovtedy stretla! Jednoznačne!! Na rozdiel od predchádzajúcich dvoch odtieňov nádherne kryje (ak by som ich mala zoradiť podľa krytia, tak najlepší je odtieň Spicy nude, na druhé miesto by som dala červenú - Real red a na treťom by samozrejme skončila najtmavšia - Dark plum. Ono je to samozrejme podmienené odtieňmi, keďže so svetlými farbami sa pracuje jednoduchšie).
Táto ceruzka bola tiež už použitá v niektorých mojich predchádzajúcich líčeniach - napríklad tu:
- fotka z líčenia s touto nude ceruzkou

Zhodnotenie kontúrovacích ceruziek The One z Oriflame-u:
Nanášajú sa skvelo, majú veľmi príjemnú textúru a ľahko sa s nimi pracuje. Tieto ceruzky však odporúčam použiť ako náhradu matného rúžu skôr v prípadoch, kedy viete, že nebudete jesť ani piť, keďže nemajú extra výdrž (čo sa týka nanesenia na celé pery. Inak sú ako kontúrky výdržou fajn). Teda skôr len na fotenie líčenia alebo keď si idete len odbehnúť niekam do obchodu.
Inak keď ich máte na perách dlhší čas, tak môžete mať pocit vysušených pier, takže po nich odporúčam použiť nejaký balzam.
Keď nie sú v akcii, stoja myslím do 7,90€. Odtieňov je dostupných aj viac, no ja mám zatiaľ len spomínané tri.


No a na záver ešte tri aktuálne fotky s každým jedným odtieňom pri mojom bežnom dennom nahom líčení...

 - odtieň Real red

 - odtieň Dark plum

- odtieň Spicy nude


 Tak čo? Ktorý odtieň sa vám páči najviac? Napíšte mi do komentárov ;)

Na dnes je to odo mňa všetko...
Ale pre všetky mamičky a budúce mamičky - už onedlho sa môžete tešiť na výsledky môjho prieskumu medzi takmer 100 rôznymi ženami z rôznych kútov Slovenska o tom, aké plienky používajú pre svoje deti. Nenechajte si to ujsť!! ;)
Pekný deň,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára