pondelok 22. januára 2018

Ľadová kráľovná (líčenie)

Ahojte!
V posledných dňoch sa nám počasie poriadne vyšalilo na množstve snehu, ktorý napadol, že? Asi si tým chce Perinbaba kompenzovať svoju vianočnú dovolenku ;-)
Práve toto krásne zasnežené počasie ma inšpirovalo k vytvoreniu nového líčenia. Je totálne modré, totálne zimné a pôsobí totálne studeno. Toto líčenie som preto nazvala "Ľadová kráľovná" (hm, podľa mňa aj Elza ((to je tá teta pri mne na fotke z rozprávky ľadové kráľovstvo)) môže ísť do prdele, lebo to moje líčenie je asi také ľadové ako jej ruky :D)...


Ani neviem aký pokec by som vám k tomuto líčeniu poskytla :D ...ale už dlho som sa chystala vyskúšať aj niečo iné, mierne divokejšie, ako iba namaľovať si oči, hodiť k tomu nude rúž a nakydať na ksicht mejkap...
Inak nie som veľmi fanúšik modrej, ale v tomto líčení som sa cítila skvelo, to musím uznať! ☺ 
... viete, čo je sranda? Že až na vlastnom ksichte človek zistí, že vlastne nevie kresliť snehové vločky :D Smutné, ale čo už :D Našťastie sú iba "jemné", tak ich veľmi nevidno... a kto si ich detailnejšie všimne, tak sorry. Lepšie to v danej chvíli nešlo (a samozrejme aj vzhľadom na moju klasickú časovú tieseň - tí, ktorí blog čítate pravidelne, viete - že ja mám na líčenie vždy len max. hodinku, možno hodinu 20 minút, pretože asi toľko spáva cez deň môj drahý synáčik. A za tú hodinu sa musím stihnúť nalíčiť, pofotiť, následne spratať všetok kozmetický bordel a najlepšie sa ešte aj odlíčiť, aby sa ma M. nezľakol, keď sa zobudí... aj keď väčšinou sa stáva, že sa odlíčiť nestihnem a on má potom tendenciu mi šťuchať prstom na viečka a riasy, lebo je to akési "iné" a jeho to, samozrejme, strašne zaujíma)...




...keď som už bola s líčením viacmenej hotová, napadlo mi, že by som ešte aj obočie mohla nejako zosvetliť, dať tam bielu alebo to ešte dotieňovať s modrou... alebo si dať biely tieň aj na vlasy... ale nechcela som to už ťahať do extrémov a navyše - časová tieseň no :D



A Ako som dospela k takémuto výsledku?
Začala som jemnučkým modrým tieňom, ktorým som prešla vrchnú časť - nepohyblivé viečko. Následne som na to naniesla tmavý modrý tieň. Na pohyblivé viečko som urobila "oddelenie" klasické pre cut crease líčenie - teda naniesla som naň korektor. Potom som od vnútorných kútikov naniesla najprv biely tieň, svetlý modrý do stredu a na koniec opäť tmavomodrý a ešte aj čierny tieň. Na spodné viečka som dala svetlomodrý tieň použitý v strede vrchných viečok a do vnútorných kútikov biely tieň. Riasy sú pretreté iba špirálou. Bočné línie na vrchných viečkach sú vytvorené za pomoci klasickej tenkej lepiacej pásky (spomínala som už v niektorom z predchádzajúcich líčení). Na tvári mám iba mejkap a na nose a brade jemne aj rozjasňovač. Vločky sú kreslené na "machule" vytvorené zo svetlomodrého tieňa, ktorý šiel aj na spodné viečka. Najlepšie sú pery ;-) Na ne som naniesla korektor na zosvetlenie a následne som použila už len tmavomodrý a biely tieň na vytieňovanie...


Inak tento experiment s tieňovaním pier obyčajnými tieňmi na oči sa mi poriadne zapáčil ;-) Rozhodne to ešte vyskúšam aj s inými farbami pri iných líčeniach...

Použité produkty:
Všetky použité tiene sú z paletky z aliexpressu (link TU)
Tiene na obočie: The One z Oriflame-u
Špirála: Paradise Extatic od L´oréal Paris
Mejkap: Catrice HD liquid coverage foundation (odtieň 010 light beige) 
Rozjasňovač: kontúrovacia paletka The One z Oriflame-u
Korektor: The One Everlasting concealer z Oriflame-u (odtieň Light nude)  

... btw. hádam prvýkrát mám na fotkách z líčenia vlasy vo vrkoči :D Neviem prečo, ale tento raz sa mi to k tomu hodilo akosi viac ako rozpustené...

Na dnes je to všetko. Verím, že sa vám líčenie páčilo ☺
Nabudúce chystám znova všelijaké divočiny, tak to nezmeškajte a sledujte blog ;-)

Laters, babes


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára