streda 15. novembra 2017

Mišinko má 1 rôčik ♥

Nechce sa mi veriť, že už je to rok od chvíľky, čo do našich životov zavítalo naše slniečko - Mišinko. Máme za sebou najťažší, no najkrajší rok života. Dieťa vás naučí mnohým novým veciam. Napríklad, že takmer všetky činnosti v domácnosti sa dajú robiť aj jednou rukou. Pochopíte, čo dokáže váš organizmus, keď šte matkou. Napríklad to, že aj 4 hodiny spánku denne vám úplne stačia (lebo musia. Uvedomíte si, že teplý ranný čajík sa nedá vypiť ráno a ani teplý (o 15:30 ho schlipnete na jeden šup). Dôjde vám, že na poriadok v domácnosti môžete na najbližších x rokov zabudnúť. Zistíte, že dieťa dokonale vytrénuje vašu trpezlivosť... byť matkou/rodičom je jednoducho zábavné a zaujímavé ;) a vždy to všetko stojí za to! Aj keď spíte v noci len (prerušované) 3 hodiny, máte úsmev na tvári. Lebo keď sa na vás to male šťastie usmeje, nedá vám neusmiať sa naspäť. Mišinko, ďakujem/e ti za to, že si tu s nami a že každý deň robíš náš život krajším a šťastnejším... lebo dieťatko je to najväčšie šťastie a najkrajšia radosť v živote človeka VŠETKO NAJLEPŠIE K TVOJMU KRÁSNEMU 1. RôČIKU!! 👶💓🎂🎁🎉
 Pre záverečnú fotku do našej 12mesačnej Miškovej koláže som mu zvolila tento milý Mickey outfit z H&M.

A tu je tá naša 12mesačná Miškovská koláž 👶

Akoby to bolo včera, keď som chodila po svete s obrovským guľatým bruchom a premýšľala nad tým, aké to asi bude, keď už náš synček bude na svete... aj vtedy, ale aj v pôrodnici a prvé dni doma, keď už bol na svete, som nonstop rozmýšľala nad tým, že "Veď ja vlastne vôbec neviem ako sa o dieťa starať! Zvládnem to vôbec? Budem dobrá maminka?". Vy mamičky to určite niektoré poznáte. Každá maličkosť bola pre mňa jedna veľká veda. Nevedela som ako budem mať vlastne dieťa správne držať na rukách. Netušila som ako ho mám okúpať. Nemala som ani predstavu ako často asi také bábätko papá, kaká a spí. Nevedela som nič o príkrmoch, fľaškách, hračkách. Nevedela som o bábätkách jednoducho takmer absolútne nič. Ale neverili by ste ako rýchlo sa do toho človek dostane, keď už dôjde k tomu, že sa stane matkou/rodičom. Ono to všetkom príde akosi samé, úplne prirodzene. Samozrejme niektoré veci si treba aj naštudovať. Ale vôbec to nie je taká veda, ako som si predtým myslela... ☺


Veľmi mi to brucho nechýba :-D ku koncu už bolo fakt dosť veľké :-D ...ale sú to milé spomienky ☺


Je priam neuveriteľné, ako to malé klbko dokázalo za 1 rok vyrásť  
(pôrodnica vs. deň pred 1. narodkami: na fotkách je s našou zlatou Zuzankou - Peťovou sesternicou)


Prvá fotka je fotená na 2. deň od narodenia a druhá pred pár týždňami...

Na záver už len jedno konštatovanie - Pri deťoch čas beží naozaj akosi rýchlejšie ;-)
Už začínam chápať tie reči typu "Ani sa nenazdáš a..." ;-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára