sobota 11. novembra 2017

Výrazné líčenie pre odvážnu ženu

Hneď takto na začiatok skúšam experimentovať s výraznejšími farbami. Toto je len moje v poradí druhé líčenie, no nie som z tých, čo sa radšej držia pri zemi a boja sa skúšať výrazné farby a vzory v líčení. 
Toto líčenie by som si však ja osobne na bežný deň na seba nedala ;-) Možno však hlavne kvôli tomu tmavému rúžu (resp. ceruzke), nie ani tak kvôli modrému tieňu na očiach. Tmavé rúže veľmi obľubujem, no nie na bežné nosenie, skôr na nočné akcie a párty.


Na porovnanie však pridám aj nejaké fotky tohto líčenia bez akéhokoľvek rúžu, aby ste videli, že rozhodne nie je až také extravagantné, že by sa nedalo nosiť aj v bežný deň ;-)

  Aký obrovský rozdiel urobí jeden rúž, že? (ksichtíky si nevšímajte, to som proste ja ☺)

Pridávam ešte aj nejaké detaily na líčenie očí...

 (Tu si zase nevšímajte moje škaredé vysoké čelo, please :-D )


Takže moje celkové hodnotenie tohto líčenia by bolo asi také, že som spokojná s tým, čo z toho vzniklo ☺ Rúž som síce dala dole hneď po dofotení prvej série fotiek, no líčenie očí som mala chuť si nechať na sebe až do rána a ráno urobiť ešte krajšie zábery na dennom svetle. Toto však nebolo v  žiadnom prípade možné, nie len z etického hľadiska (preboha, ísť spať nalíčená, to je smrrrrť!), ale aj fyzického, vzhľadom na to, že v noci s nami väčšinou v našej posteli spáva aj náš Miško a rozhodne by som nechcela, aby sa ráno náhodou zobudil vďaka môjmu líčeniu ako modrozelený Avatar alebo aby som mala celý púder pootláčaný na vankúši :-D Takže sa ospravedlňujem za "večernú" kvalitu fotiek fotených predným foťákom na mojom úbohom staršom Samsungu :-D
Sľubujem (alebo skôr prosím?), že si do budúcna jednoznačne zaobstarám nejakú kvalitnú zrkadlovku, aby som sa za svoje mejkapové fotky nemusela hanbiť :-D

Inak použila som:
Tiene: Oriflame (biely, hnedý a čierny)
Rozjasňovací tieň do vnútorných kútikov očí: E style Metalic chic zo stayunique.sk (odtieň 03 Pirouette)
Ceruzka na oči ako modrý tieň: Avon Arabian glow (odtieň turquoise)
Ceruzka na oči - na spodné viečka: Veryme Double trouble od Oriflame-u - fialová
Ceruzka na oči - na vrchné viečka: Veryme Double trouble od Oriflame-u - čierna
Linka: The One od Oriflame-u 
Tiene na obočie: The One od Oriflame-u
Korektor (použitý aj ako podkladová báza pod tiene): The One Everlasting concealer od Oriflame-u (odtieň Light nude) 
Púder: The One Matte velvet powder od Oriflame-u (odtieň Nude porcelain)
Lícenka: Veryme Peach me perfect powder od Oriflame-u
Ceruzka na pery ako rúž: The One od Oriflame-u (odtieň Dark plum)

(áno, som maniak na kozmetiku z Oriflame-u, dobre ste si všimli :-D )

Tak, a to je na dnes z môjho líčenia všetko...


Dobrú noc ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára