piatok 24. novembra 2017

Experiment - líčim si oči rúžom na pery!!

Aj vy poznáte ten pocit? Keď každý deň vyzeráte z okna poštárku lebo čakáte, že vám príde celá kopa skvelých vecí, čo ste si objednali cez aliexpress? ☺
Ja som si v posledných dňoch objednala cez ali pár fajnových paletiek na líčenie. Za vyskúšanie nič nedám a klamať nebudem - na drahú kozmetiku peniaze nemám.
Momentálne som sa teda ocitla v situácii, že mám doma asi iba 10 odtieňov tieňov na líčenie očí a to veru na pravidelné skúšanie nových druhov líčenia nestačí. 
A tak som sa rozhodla zaexperimentovať ;-)
Za nápad ďakujem kamoške B., ktorú napadlo vyskúšať môj krásny brutálne lesklý a žiarivý rúž namiesto tieňa na oči ;-) ♥
Musím priznať, že to bola teda poriadna výzva, pretože skombinovať konzistenciu rúžu so sypkými očnými tieňmi tak, aby prechody neboli viditeľné a bolo to pekne vytieňované, dá riadne zabrať. Ale keď človek chce, všeličo sa dá :-D Ako podklad som naniesla svetlo perleťový tieň, na to som do vonkajších kútikov tieňovala tmavý hnedý tieň a potom som naniesla na pohyblivé viečko rúž, ktorého ostré okraje som ďalej vytieňovala čiernym tieňom. Nakoniec som to ešte prikrášlila linkou a na spodné viečko som od vonkajších kútikov naniesla čierny tieň a do vnútorných kútikov som aplikovala rozjasňovací tieň. Dramatický vzhľad dotvorili umelé riasy. Na pery som dala rúž, ktorý som použila aj ako tieň.
Ako to celé dopadlo si pozrite na nasledujúcich fotkách ;-)

Tento rúž to celé spáchal ☺


Čo som použila:
Tiene na obočie: The One od Oriflame-u
Rozjasňovací tieň do vnútorných kútikov očí: E style Metalic chic zo stayunique.sk (odtieň 03 Pirouette)  
 Očné tiene: hnedý tieň z paletky od She, čierny mono tieň z Oriflame-u
Korektor (použitý aj ako podkladová báza pod tiene): The One Everlasting concealer od Oriflame-u (odtieň Light nude)  
Špirála: E style extra length & volume lashes mascara 3v1 zo stayunique.sk
Linka: The One od Oriflame-u 
Púder: The One Matte velvet powder od Oriflame-u (odtieň Nude porcelain)
Lícenka: Veryme Peach me perfect powder od Oriflame-u
Umelé riasy: aliexpress 
Rúž použitý aj ako tieň: The One power shine lipstick od Oriflame-u

Tak, čo vy na to? Keby ste nevedeli, povedali by ste, že mám na očiach rúž? ;-)
Nejde to samozrejme s každým rúžom, no aj do budúcna sa nebránim vyskúšaniu nejakého iného ;-)
A vy? Šli by ste do toho?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára