piatok 18. septembra 2020

Dokonalá starostlivosť s Purity Vision

 Ahojte, dnes by som vám rada priblížila značku, ktorú som sama dlho túžila vyskúšať. Keď sa mi podarilo dostať ku spolupráci s Purity Vision, bola som nadšená, že niečo z ich ponuky konečne otestujem 😊.

Táto vysoko kvalitná kozmetika, ktorú kúpite bežne v drogériách za dostupné ceny, sa pýši prírodnými zloženiami a baleniami z recyklovateľných obalov.


Poďme si teda spolu priblížiť tri skvelé produkty, ktoré som testovala...


Levanduľová voda

Pri levanduľovej vode je skvelé, že je vhodná pre všetky typy pleti (aj citlivú, problematickú či zrelú).

Ja vody tohto typu (napríklad ružovú) používam pravidelne ako toner po vyčistení pleti. Je teda ideálna ako podklad pre pleťový olej, ktorý budem spomínať o chvíľu (alebo aj pod bežný pleťový krém, pokiaľ oleje nepoužívate). 

Levanduľovú vodu mám tiež overenú ako dokonalý prostriedok na účinné upokojenie podráždenej pokožky - či už po opaľovaní alebo napríklad po holení či pri rôznych druhoch začervenania pleti. 

Keďže ide o levanduľu, jej vôňa pôsobí všeobecne upokojujúco. Je teda skvelá aj len tak, na osvieženie pleti alebo pred spánkom - streknúť niekoľkokrát do vzduchu v spálni.

Má tiež mnoho využití v starostlivosti o vlasy (proti lupinám, na regeneráciu vlas. pokožky atď.). Na tento účel som ju však ja osobne zatiaľ neskúšala.

Produkt má naozaj skvelý rozprašovač, ktorý strieka vodu krásne rovnomerne a má dostatočný rozptyl, teda ho stačí streknúť na pleť raz, max. dvakrát.



Arganový olej

Arganový olej je zázrakom nie len pre pleť, ale aj vlasy. Poskytne dokonalú hydratáciu, výživu a regeneráciu (vlasom dodá aj lesk, pevnosť a obnoví ich vitalitu). Ak máte suché, rozštiepené končeky vlasov, arganový olej ich dokáže skvelo zregenerovať.

Čo sa týka pleti, arganový olej je schopný vyhladiť jemné vrásky, preto sa považuje za elixír krásy a mladosti 😊.

Je výnimočne vhodný pre suchú pleť, pretože jeho skvelá hydratačná schopnosť dodá takejto pleti presne to, čo potrebuje.

Ak používate pleťové oleje, arganový je rozhodne jedným zo základných. Ak ste to s olejmi ešte neskúšali, určite je ideálne začať práve s arganovým 😊.

Olej má praktickú pumpičku, s ktorou sa produkt ideálne aplikuje.



Olej argan kokos

Oleje tuhej konzistencie mám veľmi rada, pretože milujem ten pocit, keď sa pri kontakte s pokožkou jemne rozpúšťajú 😍.

Tento produkt je ideálny, podobne ako predchádzajúci, hlavne pre suchú pokožku a pleť s jemnými vráskami. Perfektnú hydratáciu (a lesk) však dodá nie len pleti, ale aj vlasom. 

Ja ho veľmi rada používam na telo - hlavne v lete po opaľovaní poskytol mojej pokožke nielen dokonalú hydratáciu, ale aj zjemnenie a regeneráciu.

Najväčšia sranda však je, že sa tento skvelý produkt dá použiť aj ako odlíčovací olej (a naozaj účinný!).  To je super, čo? 😃


Tak čo, zaujala vás táto skvelá značka? 😊




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára