piatok 18. septembra 2020

Beautanicals prebudí tvoju prírodnú krásu

 Ahojte, určite ste už viaceré zaregistrovali, že Oriflame kozmetiku používam dlhodobo a milujem ju. Dnes by som vám preto veľmi rada predstavila jednu novú radu, ktorá je naozaj špecifická.


Nová rada kozmetiky Oriflame Beautanicals vychádza z tradície švédskych prírodných lekární a obsahuje 95% ingrediencií prírodného pôvodu (+ neobsahuje žiadne parabény ani silikóny).

Produkty v rade Beautanicals obsahujú 8 základných minerálov (horčík, zinok, meď, fosfor, vápnik, draslík, sodík a oxid kremičitý), ktoré pomáhajú udržiavať pokožku zdravú a chránia ju pred voľnými radikálmi. Rastlinná zložka zemolez, ktorú v zložení týchto produktov taktiež nájdete, je bohatá na antioxidanty a pokožku chráni a hydratuje.

Produkty tejto rady sú vegánske - neobsahujú žiadne zložky živočíšneho pôvodu a produkty ani neboli testované na zvieratách.

Receptúry sú biologicky rozložiteľné a fľaše a tuby vyrobené z recyklovaných plastov.


Poďme si postupne priblížiť produkty, ktoré táto rada obsahuje.


Krém na ruky

Výnimočný, dokonalo hydratujúci krém, pri ktorom skutočne stačí iba minimálne množstvo produktu a vaša pokožka dostane fantastickú dávku hydratácie. Štruktúra je jemná, príjemná, konzistencia stredne hustá a krém vôbec nie je mastný.



Tuhé mydlo

Veľmi príjemné, kvalitné mydlo, pri ktorom ma prekvapilo ako pekne pení, keďže mydlá s prírodným zložením veľakrát nepenia tak, ako bežné mydlá.

Prijala by som trošku lepšiu hydratačnú schopnosť, ale inak je skvelé.




Sprchový gél

Výborný, dokonalo hydratujúci produkt s príjemnou krémovou konzistenciou a praktickým pumpičkovým aplikátorom.



Šampón

Vynikajúci šampón, ktorý mojim vlasom dodal krásny objem, no zároveň úžasný lesk. Pri tomto produkte mi ale pumpičkový aplikátor mierne prekáža, keďže ho treba stlačiť viackrát, aby som z neho dostala požadované množstvo produktu.

Inak mu ale absolútne nemám čo vytknúť, je naozaj skvelý.


Kondicionér

Ďalší veľmi príjemný produkt. Konzistencia je dosť riedka, krémová, vytláča sa priamo z tuby. Kondicionér je jemný, ľahký, vlasy vôbec nezaťažuje a nemastí.


Zhrnutie:

Mňa táto nová vegánska rada skutočne oslovila a so všetkými produktmi som bola spokojná.

Nesmierne ma baví nádherná, jedinečná vôňa, ktorú majú všetky produkty.

V tejto rade nájdete ešte aj orechovú pílingovú špongiu, ktorá tiež vyzerá veľmi zaujímavo.

Verím, že vás produkty zaujali minimálne rovnako ako mňa 😊.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára