štvrtok 28. mája 2020

Moje leto so značkou Ziaja

Ahojte, vítam vás pri novej recenzii  😊.
Možno ste si viaceré všimli, že Ziaja je pre mňa dlhodobo značkou, ktorej produkty používam pravidelne a milujem ich. Je celkom sranda, že Ziaja ma neustále dokáže prekvapiť niečím novým, čo mi opäť raz presne padne do vkusu a zamilujem si to 😃. Tak vás teda vítam pri dnešnej recenzii na ďalšie (uvidíte či opäť skvelé) Ziaja produkty 😊.





Maska obsahuje arganový a tsubaki olej, vďaka ktorým na vlasy pôsobí vyhladzujúco. Regeneruje poškodené vlasové vlákna, chráni vlasy pred vysušením a dodáva im zdravý vzhľad.
Mne sa na nej veľmi páči, že to, čo sľubuje, skutočne aj spĺňa 👌.
Vlasy mám po nej hebké na dotyk, hladké, nádherne lesklé a navyše aj výnimočne voňavé. 
Maska má totiž nádhernú, priam luxusnú vôňu, ktorej sa nedokážem nabažiť ☺. Milujem, keď mi vlasy voňajú ešte aj na druhý deň po umytí, pretože toto naozaj nedokáže hociktorý produkt 😃.
Jej štruktúra je dostatočne hustá, krémová, no aplikuje sa veľmi dobre.
Navyše, za cenu cca 2€ je táto maska pre mňa v danej cenovej kategórii absolútne bezkonkurenčná. Môj nový obľúbenec 😊.






Táto rada produktov od Ziaje - JeJu - na mňa v posledných týždňoch vyskakovala z každého rohu instagramu a videla som ju u množstva blogeriek, takže som neodolala a rozhodla sa z nej niečo vyskúšať  😃.
Prvé, čo ma na tomto kondicionéri oslovilo, je skvelá svieža letná vôňa - zmes manga, kokosu a papáje. 
Čo sa týka účinnosti, aj tento produkt som si naozaj veľmi obľúbila, keďže znižuje krehkosť vlasov, posilňuje ich, regeneruje a taktiež aj vyhladzuje. Overené mám aj to, že uľahčuje rozčesávanie. 
Škoda je, že jeho balenie má iba 125 ml, čo ja miniem pomerne rýchlo - prijala by som aspoň 500 ml 😃. Inak mu ale vážne nemám čo vytknúť. Táto rada ma, rovnako ako tá vyššie spomínaná, z ktorej bola maska; veľmi oslovila, takže určite plánujem vyskúšať aj ďalšie produkty.





V poslednom čase sa snažím dbať o to, aby som svojej pleti (25+) dodala potrebnú starostlivosť.
Presne pre moju vekovú kategóriu je určený tento denný pleťový krém. Má síce nízke SPF (iba 6), no zaujalo ma na ňom, že by mal znižovať výskyt rozšírených pórov a čiernych bodiek. S pórmi by som celkom aj súhlasila - po dlhodobejšom používaní sa mi zdalo, že ich mám skutočne menej. S bodkami sa mi to, bohužiaľ, neosvedčilo. Krém má ľahkú textúru, dobre sa rozotiera a rýchlo vsakuje do pleti, ktorú zanecháva jemne zmatnenú. Krém hodnotím ako veľmi príjemný a používam ho rada.






Nočné krémy používam rada a dosť aktívne. Tento ma zaujal kvôli obsahu kolagénu. Rada GdanSkin je určená na suchú pleť, pričom ja mám pleť normálnu, no chcela som vyskúšať, nakoľko hydratačne bude tento krém pôsobiť. Hydratácia je naozaj dostatočná a veľmi príjemná - krém nie je takmer vôbec mastný, má ľahkú textúru. Za mňa teda fajn  😊.





Milujem v lete používať hydratačné spreje, pretože hlavne počas a po opaľovaní je to naozaj veľmi príjemné. Tento sprej alebo "hmla" sa dá použiť na telo i tvár, je fantasticky voňavý, pokožku výborne hydratuje a ja ho naozaj zbožňujem! Toto je jednoznačné must-have kúsok do vašej letnej kozmetickej taštičky! 😍





Ja osobne produkty tohto typu veľmi nepoužívam - práve preto ma tento veľmi zaujal a rozhodla som sa ho skúsiť. Nie je totiž dobrý vyslovene len na masáž, ale aj po intenzívnejšom opaľovaní, pretože pokožku krásne hydratuje. Má príjemnú vôňu a mne sa veľmi páči ☺. Určite môžem len odporúčať.




Tak čo, zaujalo vás niečo z týchto príjemných letných Ziaja kúskov? 
Mňa rozhodne áno ☺.

O niektorých produktoch som hovorila aj v mojom poslednom youtube videu o májových favoritoch, tak ak chcete, šup pozrieť ☺.

Ďakujem, že ste si túto recenziu prečítali, vidíme sa už čoskoro pri ďalších článkoch ☺♥.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára