utorok 5. mája 2020

Ako obstáli novinky od Essence?

Ahojte, už niekoľko týždňov dozadu ste mohli na mojom youtube zahliadnuť video z testovania noviniek od obľúbenej drogérkovej značky Essence. Po dostatočnom testovaní vám konečne prinášam článok s recenziami na tieto produkty. Stáli za to? 😉






Špirála Bye Bye Panda Eyes

Táto špirála ma veľmi milo prekvapila. Na môj vkus sa mi spočiatku zdalo, že kefka nebude veľmi vhodná pre mňa a pre to, čo od špirály očakávam, no opak bol pravdou. Riasy krásne zahustila, zľahka predĺžila a hlavne - vydržala celý deň bez žmolenia, hrudkovania, otláčania a podobných nežiaducich záležitostí. Za mňa teda super 👌.





Tekutá očná linka 24 Ever ink liner

Tak toto bolo asi najväčším celého balíčka 😍👌 .
Po dlhom čase som našla linku, ktorá je lacná, no pritom úplne fantasticky pigmentovaná, s fakt schopnou výdržou a s výborným precíznym hrotom, s ktorým sa jednoducho pracuje. Absolútne nemám čo vytknúť. Veľmi sa mi páči (inak mi trochu pripomína linku od Catrice Calligraph Pro).





Paletka očných tieňov

Opäť raz jedna veľmi príjemná a pre bežnú ženu rozhodne veľmi využiteľná paletka. Obsahuje tiene, s ktorými vytvoríte líčenia nielen na bežný deň, ale aj slávnostnejšie. Matné aj metalické tiene sú veľmi dobre pigmentované a na viečku sa s nimi pracuje veľmi jednoducho. Trochu prášia, ale to vôbec nevadí - stačí poriadne oklepať štetec pred aplikáciou tieňa na viečko a všetko je okej 😊.







Tekuté matné rúže Stay 8h Matte

Tieto rúže by mali byť náhradou slávnych ColorBoost rúžov. Tu však nebudem veľmi pozitívna, pretože rovnako ako tie predtým, ani tieto mi nesedia, moje pery hrozne vysušujú a v strede sa mi hrozne rýchlo "vyjedia"/stratia. Podľa mňa tam teda nie je žiadny rozdiel - zmenilo sa iba balenie a aplikátor (tento mne osobne vyhovuje oveľa viac ako ten predtým). Pigmentácia je inak skvelá, krytie štandardné. Za mňa nie, ale tie, ktoré ste mali rady ColorBoost, myslím, že opäť nebudete sklamané 😉.



(ružový - 05, červený - 08)


Podkladová báza Tinted Primer 

Tento produkt ma prekvapil svojou zvláštnou našľahanou penovou štruktúrou. Sľubuje zjemnenie pórov, čo aj spĺňa. Má matný finiš a celkom schopnú pigmentáciu, takže niektorým z vás by možno poslúžil aj ako BB krém. Ja podkladovky tohto druhu nevyhľadávam, ale nemám nič zásadné, čo by som jej vytkla 😉. Makeup s ňou držal pekne na mieste a pleť bola krásne vyhladená.





Paletka rozjasňovačov Choose your glow

Tak toto je opäť raz jeden absolútne namakaný produkt 👌. Ak mám pravdu povedať, v poslednom čase nepoužívam iné rozjasňovače ako Essence a Catrice, pretože sú lacné a fantasticky kvalitné. To isté platí aj o tejto paletke, ktorá je naozaj výborná. skvelá pigmentácia, žiadne zbytočné trblietky, iba krásny lesk a navyše sa dajú tie rozjasňovače výborne vrstviť podľa toho, aký výsledný efekt požadujete. Za mňa úplne super produkt a rozhodne vám ho môžem iba odporúčať 👌.






(názorná ukážka na pleti - použila som mix dvoch svetlých rozjasňovačov z danej paletky)



Gél na obočie Make me brow

Priznám sa, že tento produkt som skúšala už dávnejšie, takže pre mňa nebol nejakou novinkou. Celkovo gély na obočie používam veľmi málo, no tento mám rada. Obsahuje mikro častice (niečo ako vlákna), ktoré majú schopnosť obočie opticky zahustiť. Tento gél preto hodnotím ako veľmi schopný a keď náhodou po nejakom siaham, veľakrát je to práve tento.




Tak čo? Zaujali vás novinky od Essence? 😊
Ak ich chcete vidieť v akcii, pozrite si moje spomínané video z ich testovania...

Na záver ukážka líčenia (z videa), v ktorom som použila všetky spomínané produkty 😊.



Verím, že vás nejaké produkty oslovili rovnako ako mňa 😊.
Pekný deň ♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára