utorok 12. mája 2020

5 tipov na kvalitné rozjasňovače za pár eur

Ahojte 😊. Dnes by som sa rada povenovala téme rozjasňovačov.
Keď robím na instagrame live vysielania, veľmi často sa ma pýtate aké rozjasňovače používam a často ste prekvapené, že sú to samé dostupné značky, ktorých efekt je naozaj veľkolepý. Preto som sa v dnešnom článku rozhodla priniesť vám tipy na takéto lacné rozjasňovače, ktoré si môže dovoliť každá z vás, no ich kvalita výsledný efekt na pleti je hodný high-end značiek. Poďme na to... 😉




Catrice 

Tieto dve paletky od Catrice sú zložením veľmi podobné. Väčšiu (Better than platinum) som zohnala cez kamarátku z Rakúska, pretože u nás dostupná nebola a ani nebude, preto tento tip bude skôr pre vás z Bratislavy alebo tie, ktoré máte možnosť nakupovať v Rakúsku (nie som si istá či išlo o limitku, alebo ju ešte budete vedieť zohnať 😐). Paleta je obrovská, takže rozjasňovače vydržia poriadne dlho. Obsahuje aj veľké zrkadlo. Dizajn obalu je krásny - trblietavý. Kvalitou sú rozjasňovače absolútne bravúrne - vynikajúca pigmentácia, krásny efekt na pleti.





Druhá, maličká paletka (Luminice), je veľmi vhodná na cestovanie, keďže veľmi skladná - úzka a malá. 
Taktiež vynikajúco pigmentovaná a s krásnym efektom na pleti.
Cena: cca 7€.





Essence

U Essence mám pre vás opäť dva tipy - jedným je mono highlighter s absolútne bravúrnym finišom a dokonalou pigmentáciou...
Cena: cca 2,30€.




 ...a druhou je jedna z jarných Essence noviniek - paletka Choose your glow, ktorú som vám spomínala nedávno v recenzii na novinky od Essence. Dizajnovo je podobná vyššie spomínanej Catrice paletke, čo sa týka panvičiek, resp. tvaru rozjasňovačov v nich. Taktiež má v sebe vysoko pigmentované rozjasňovače.
Cena: cca 4,30€



(zľava: Catrice Better than Platinum, Essence Choose your glow, Catrice Luminice)



Makeup revolution

Keď sme už boli pri mono rozjasňovačoch, mám tu pre vás ďalší typ na takéto samostatné rozjasňovače. Makeup Revolution to s rozjasňovačmi skutočne vie, dôkazom čoho je nielen táto rada, z ktorej jeden highlighter (aj keď v trochu zvláštnom zelenkavom odtieni) tu mám pre vás ja, ale aj mnohé iné - napríklad legendárne rozjasňovače v tvare srdca. Vynikajú skvelou pigmentáciou a krásnym finišom a navyše sú cenovo dostupné.
Cena: cca 3,90€.



(vľavo Makeup Revolution, vpravo Essence)


Ak vyhľadávate skôr niečo väčšie, kde budete mať viacero odtieňov rozjasňovačom pokope, siahnite po Soph X paletke rozjasňovačov od Makeup Revolution. Obsahuje rôzne odtiene, kde si zaručene vyberie každá z vás. Výborne sa vrstvia, takže dokážete docieliť rôzne intenzívny finiš. Ja ju používam aj keď líčim svoje zákazníčky a neviem si ju vynachváliť 👌.
Cena: cca 11€.







Tekutý rozjasňovač Essence

Posledné dva tipy sú z rady tekutých rozjasňovačov, keďže nie všetky obľubujete tie pudrovej štruktúry. Popravde, nie som si celkom istá, či sa ešte tento rozjasňovač stále predáva, ale ak áno, rozhodne neváhajte a kúpte si ho! Má dokonalú pigmentáciu, pracuje sa s ním jednoducho, pekne sa prispôsobí makeupu (nenaruší jeho štruktúru) a nezanechá nijaké fľaky. A za tú cenu...
Cena: cca 1€.






Tekuté rozjasňovače Avon

Mojím posledným tipom je opäť raz niečo tekutej štruktúry. Tentokrát som pre vás vybrala niečo spomedzi katalógovej kozmetiky, konkrétne Avon. Tieto rozjasňovače ma zaujali nielen svojimi rôznorodými farbami (ktoré sú všestranne využiteľné - teda aj na oči či pery, v prípade, že rady experimentujete), ale aj dokonalou pigmentáciou a výbornou výdržou. Strieborný má v sebe síce dosť veľa trblietok, čo nie je pre každého, no i tak je veľmi využiteľný. Tieto highlightery majú kvapátkový aplikátor a rozhodne nie sú na zahodenie ... 😉
Cena: bohužiaľ som sa k nej nedopátrala 😐.






Tak čo? Páčili sa vám moje tipy na lacné a efektívne rozjasňovače?
Verím, že ste sa inšpirovali 😊.

Pekný deň,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára