štvrtok 28. marca 2019

Prvýkrát som testovala produkty Alcina


Ahojte, vítam vás pri ďalšej recenzii na mojom blogu ♥.
Dnes to bude opäť raz niečo z mojich testovačiek. Tentokrát pôjde o produkty značky Alcina, s ktorou som sa vďaka tomuto testovaniu mohla stretnúť v praxi prvýkrát. Čo som si nesmierne obľúbila a čo ma, naopak, sklamalo, si môžete prečítať v nasledovných riadkoch ☺.


Začnem pomôckami na líčenie, ktoré som s testovacom balíčku mala.

Štetec je vcelku príjemný, pomerne hebký, s  jemnými štetinkami. Pracuje sa s ním dobre (aj keď mám doma aj lepšie) a vie celkom schopne rozblendovať tiene. Má mierne sploštený, zaujímavý tvar, ktorý je na tieňovanie veľmi vhodný. Ja som s ním celkom spokojná a používam ho pravidelne.




Beauty blender, alebo po našom hubka či vajíčko na nanášanie mejkapu je výborná. Okrem zaujímavého dizajnu disponuje skutočne skvelou schopnosťou zväčšiť svoj objem po zvlhčení a mejkap sa s ňou nanáša perfektne. Je mäkká a poddajná a jednoznačne je to jedna z najlepších hubiek, aké doma mám!



Môžeme prejsť na produkty dekoratívnej kozmetiky. Rozjasňovač v tyčinke je absolútne skvelý aj na bežné denné nosenie - vďaka svojmu striebristému svetlému odtieňu, ktorý je natoľko univerzálny, že pristane každému. Výborne sa vrství - podľa toho, akú intenzitu rozjasnenia chcete dosiahnuť. Na pleti dobre drží a vyzerá krásne prirodzene. Vyzdvihnúť musím aj jeho praktický obal, ktorý obsahuje "krytku" na vrchnú časť, vďaka čomu predídete nepríjemnú "nalepeniu" tyčinky na vrchnák. 
U mňa má tento produkt jedno veľké áno ;).



Najväčšie áno má však u mňa jednoznačne krémový mejkap v tyčinke, ktorý som si doslova zamilovala (čo je vlastne pri mne dosť výnimočné, keďže "tyčinkové" produkty neobľubujem). Odtieň mi sadol absolútne perfektne! (to sa mi nestalo už dávno pri žiadnom mejkape, a zvlášť takom, ktorý som dostala z nejakej spolupráce vyberaný "na slepo")
Okrem odtieňa ma oslovila jeho vôňa, ktorá je veľmi jemná, no pritom vcelku intenzívna a na pleti vám ju príjemne cítiť aj po dobu niekoľkých hodín - pritom však absolútne neprekáža, keďže je úplne jemnučká! :)
Ďalší fakt, ktorý by som rada vyzdvihla, je jeho absolútne nepochopiteľná schopnosť zakrývať vrásky. Akože fakt vážne :D. Ja osobne mám na čele doslova hlboké ryhy, ani nie vrásky - je to hrozné a neskutočne ťažko sa to zakrýva. Len pri veľmi málo mejkapoch sa mi doteraz stalo, že by mi tie ryhy na čele prekryli. Tento mejkap ma v tomto doslova šokoval :D. SUPER!
Ako výrazné mínusy by som uviedla oteruodolnosť, ktorá je úplne zlá (vzhľadom na krémovú štruktúru produktu) - mejkap sa otiera aj pri použití dobrej podkladovej bázy a zafixovaní fixačným sprejom - z čoho plynie aj druhá negatívna vlastnosť - slabšia výdrž. Ani tieto dve negatíva však mňa osobne nezastavia v tom, aby som tento mejkap používala denne, pretože mi inak sadol fakt po všetkých stránkach.
Btw. - aj napriek "tuhšej" krémovej štruktúre sa veľmi dobre do pleti zapracúva hubkou ;).
Inak - je určený pre všetky typy pleti ;).



Paletka očných tieňov je mierne diskutabilná :D. Niektoré tiene v nej ma oslovili viac, iné menej - hlavne vzhľadom na pigmentáciu, ktorá je napríklad pri najtmavšom tieni (č. 5) dosť zlá a s daným tieňom sa na oku celkovo zle pracuje. Iné tiene sa mi pozdávali viac - napríklad tieň č. 3 - intenzívny, dobre pigmentovaný, krásny odtieň.
S paletkou bez problémov vytvoríte líčenia na bežný deň, ale aj výraznejšie dymové líčenia na párty. Na tento účel je veľmi vhodný najmä šedo-striebristý tieň č.6, ktorý má po prestriekaní štetca fixačným sprejom (pre jeho aplikáciou) veľmi schopnú pigmentáciu.
Paletka má magnetické zatváranie. Vzadu na paletke nájdete aj konkrétne názvy ku každému číslu tieňa.
Pre bežnú ženu hodnotím túto paletku ako vcelku praktickú s možnosťou využitia na rôzne príležitosti.





Prikladám fotky líčenia s použitím všetkých testovaných produktov...




Tak čo? Oslovil vás niektorý z produktov značky Alcina? Ak áno, neváhajte a testujte - určite to stojí za to ☺.
Ak ste sa pri čítaní týchto recenzií dostali až sem, ďakujem vám za pozornosť a prajem pekný zvyšok dňa ☺♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára