piatok 1. marca 2019

Záchrana mojich vlasov v každej situácii

Ahojte ♥. Dnes by som vám rada čosi v skratke povedala o jednom zázračnom multifunkčnom spreji na vlasy, ktorý ma pravidelne zachraňuje v mnohých situáciách.
Vitajte pri dnešnej mini recenzii :).


Tento profesionálny vlasový prípravok značky Redken kúpite asi prevažne skôr v kaderníctvach, salónoch a na špecializovaných eshopoch, no aj tak by som vám rada priblížila všetky jeho schopnosti, pretože pre mňa je to malý zázrak. A možno tým pomôžem aj niektorej z vás ;).


Redken All-in-one Multi Benefit Hair Treatment sľubuje až 25 benefitov v jednom spreji. Poďme sa pozrieť na to, čo všetko by mal tento zázrak zvládnuť/splniť...
1. ošetruje, 2. vyživuje, 3. zvyšuje poddajnosť, 4. vyhladzuje, 5. zvlhčuje, 6. uľahčuje rozčesávanie, 7. pôsobí okamžite, 8. ako strihacie lotion, 9. príprava pre styling, 10. proti lámaniu, 11. pre farbené vlasy, 12. chráni pred teplom, 13. obmedzuje štiepenie, 14. zaceľuje povrch vlasu, 15. pre ombré vlasy, 16. chráni pred škodlivými vplyvmi, 17. zjemňuje, 18. uhladzuje, 19. dodáva lesk, 20. proti krepovateniu, 21. antistatický, 22. usmerňuje vlasy, 23. uľahčuje fúkanie, 24. osviežuje styling, 25. nezaťažuje.


Nanášať sa má na vlhké umyté vlasy a najlepšie je neoplachovať ho. Čo sa týka mojich skúseností s týmto produktom, fakt k nemu nemám nijaké pripomienky. Krásne vonia, jednoducho sa aplikuje, pomáha mi pri rozčesávaní vlasov, proti elektrizovaniu a krepovitosti, vlasy naozaj uhladzuje, suché vlasy veľmi príjemne osvieži a zľahka hydratuje a používam ho aj pri stylingu vlasov vysokými teplotami - teda fénovaní, žehlení či kulmovaní. Skutočne je to jeden malý zázrak a ja som fakt veľmi rada, že som ho mohla vyskúšať (dostala som ho ako darček k sviatku - predtým som o ňom nikdy nepočula).


Každopádne, Redken je kvalitná vlasová kozmetika, ktorú používajú kaderníci v salónoch a ja som sa skutočne iba presvedčila o jej kvalite.

Ak máte tú možnosť, určite ho vyskúšajte a podľa mňa budete rovnako milo prekvapené, ako i ja :).

Ďakujem vám za pozornosť a vidíme sa čoskoro pri ďalších recenziách ☺♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára