sobota 9. marca 2019

Aktívne uhlie pre belší úsmev (HelloCoco)

Ahojte, vítam vás pri ďalšej recenzii 🙂.
Dnes to bude na tému zuby. Určite veľa z vás pozná problém s nažltlými zubami. Nie je to totiž iba kofeín a cigarety, ktoré spôsobujú žltnutie zubov. Táto téma sa týka veľkej väčšiny z nás. Aktuálne sa už zuby dajú bieliť množstvom spôsobov - od chemického, cez rôzne zvláštne UV svetlá až po peroxidové bieliace zubné pasty, pásky a rôzne iné "zázraky". Ak ste si už zuby doma bieliť skúšali (ktorýmkoľvek zo spomínaných aj nespomínaných spôsobov), určite viete, že nie vždy všetko zaberie. Dnes mám pre vás pár slov o produkte, ktorého kúpu zaručenie neoľutujete, pretože zuby skutočne bieli a navyše na prírodnej báze...


 Hello Coco je aktívne kokosové uhlie vo forme prášku určené na bielenie zubov. Používa sa veľmi jednoducho - ponoríte doň zubnú kefku a následne si ňou vyčistíte zuby. Na záver použijete klasickú zubnú pastu.
Tento produkt je úžasným príkladom toho, že "v jednoduchosti je krása". Netreba vymýšľať rôzne nekonečne komplikované bieliace procesy, aby ste docielili belší vzhľad vašich zubov. Niekedy stačí naozaj iba takéto jednoduché, až priam primitívne, aktívne uhlie, ktoré pri pravidelnom používaní vaše zuby reálne vybieli - bez chémie!!


Ja osobne mám, bohužiaľ, svoje zuby celkom dosť nažltnuté na to, že vôbec nepijem kávu a nefajčím. Navyše sú moje zuby aj citlivé (používam dokonca špeciálne zubné pasty na citlivé zuby), preto u mňa nijaké chemické bielenie či peroxid neprichádza do úvahy. Tento prírodný zázrak ma preto konečne začína zachraňovať a ja naozaj vidím na mojich zuboch výsledky.


Ak vás tento produkt zaujal, určite si pozrite ich stránky - instagram @hellococoeu a web - www.hellococo.sk

Ďakujem Hello Coco, že som dostala možnosť otestovať vaše zázračné "bielidlo" ☺.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára