pondelok 6. mája 2019

L.A. pecky v akcii

Ahojte, vítam vás pri ďalšej recenzii na mojom blogu ☺.
Dnes to bude niečo z testovania cez stránku www.absolutecosmetics.eu.
Rozhodla som sa otestovať konkrétne značky, a to L.A. girl a L.A. Colors.
S týmito značkami som doposiaľ nemala nijaké skúsenosti, no na viaceré produkty som z každej strany počula a čítala samé pozitívne recenzie, preto ma tieto značky zaujali natoľko, že som sa rozhodla ich otestovať na vlastnej koži a urobiť si vlastný názor. 
Vybrala som si dva známejšie a tri menej známe produkty spomínaných značiek.
V nasledujúcich riadkoch si teda môžete prečítať moje názory na všetkých 5 produktov, ktoré som otestovala. Naozaj stáli za to? ;)



Píling/scrub na pery
Doteraz som s podobným produktom nijakú skúsenosť nemala, no tento scrub ma oslovil natoľko, že asi už nijaký iný ani nechcem :D. Na pohľad číra hmota bez arómy je pri aplikácii hrudkovitá, akoby cukrovej štruktúry a vonia jemne citrusovo. Pery vyhladí, odstráni z ich povrchu prebytočné čiastočky pokožky a výsledkom sú svieže, hladké pery pripravené na aplikáciu rúžu. Tomuto produktu skutočne nemám čo vytknúť.




Odstraňovač odolných rúžov
Tento produkt ma veľmi zaujal. Netušila som, čo od neho čakať, no výsledok naozaj stál za to. Produkt je olejovitej štruktúry a jeho aplikátorom je malá štetinková kefka. Už po aplikovaní odstraňovača na pery sa začne rúž pod vplyvom olejovej štruktúry roztekať a stačí pár sekúnd a môžete ho bez problémov odstrániť jemne navlhčeným tampónikom. Žiadne šúchanie, žiadne drhnutie - bezproblémové a rýchle odstránenie odolného rúžu. Skvelé!



Ceruzka na oči
Ja osobne nie som veľmi fanúšičkou ceruziek na oči a používam ich len veľmi málo, no pri prezeraní stránky absolutecosmetics ma táto rada ceruziek výrazných farieb celkom oslovila, a tak som neodolala. Rozhodla som sa otestovať fialovú ceruzku, ktorá mojím skúšaním úspešne prešla. Na spodných viečkach držala veľmi dobre, nerozmazávala sa, ľahko sa aplikovala, nemala tvrdý hrot - jednoducho, pre mňa je to rozhodne jedna z tých lepších ceruziek na oči. Navyše ten výber odtieňov je fakt strop ;).




Makeup
Na tento mejkap som počula mnoho chvály, tak som sa rozhodla vyskúšať ho sama na sebe, aby som si aj ja mohla utvoriť naň nejaký názor. Prešiel?
Nuž, poďme najprv k tým pozitívnym faktom, ktorých je omnoho viac, ako negatívnych. 
Mejkap má fantastické krytie a nádherne matný finiš (myslím, že okrem vyslovene suchej pleti, sadne takmer každému typu). Je hustejšej štruktúry, na pleti je veľmi príjemný a nezaťažuje ju. Čo je ale pre mňa výrazným nedostatkom je, že dosť zalieza do vrások (okolo úst, pod očami či na čele). Avšak, ak vrásky nemáte - tento "problém" nijako nepocítite ;). Takže aj napriek tomuto faktu hodnotím tento ospevovaný mejkap ako naozaj dobrý.




Korektor
Opäť jeden známejší produkt, ktorý na mňa v posledných týždňoch vyskakoval odvšadiaľ, čiže som mu neodolala :D. Prekvapil ma jeho aplikátor, ktorý je štetinkový (pomedzi štetiny sa vytlačený produkt dostáva von z tubičky). Jeho krytie je celkom schopné, ale zhodnotila by som ho skôr ako stredné, než vysoké. Nie je veľmi hutný, takže pod očami nepôsobí "ťažko". Nezalieza veľmi do vrások a na pleti ukáže naozaj krásne. Dostupný je aj v odtieňoch na zakrytie nedostatkov, prejasnenie pleti, kontúrovanie či farebné korekcie.
Prekvapil ma a používam ho naozaj rada.




Tak čo? Máte s danými produktmi skúsenosti aj vy? Alebo som vás niektorým inšpirovala na jeho kúpu? Verím, že áno ☺. A značky L.A. Colors a L.A. Girl vám môžem rozhodne iba odporúčať. Sú to produkty cenovo dostupné a na stránke www.absolutecosmetics.eu ich nájdete v naozaj početnom zastúpení a urobíte s nimi bez problémov úplne kompletné líčenie. Vyskúšajte a uvidíte ;). Ja som bola spokojná... ♥

To je na dnes už do mňa všetko, vidíme sa snáď čoskoro pri ďalších recenziách ☺.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára