streda 6. marca 2019

Ako ma Catrice opäť raz nesklamal

Ahojte! Vítam vás po dlhšom čase opäť raz pri nejakej písanej recenzii (keďže v poslednom čase sa venujem skôr video forme recenzovania produktov). Dnes moje slová budú patriť jednej veľmi obľúbenej drogériovej značke - Catrice. Keď som sa dozvedela, že mi zašlú na testovanie nejaké produkty, veľmi som sa potešila, pretože viem, že táto značka je obľúbená aj medzi vami. A rovnako veľmi ju milujem aj ja :). Tak nech sa páči - pozrite si moje názory, dojmy a postrehy z produktov tejto značky, ktoré sa ku mne v rámci testovania dostali...



Gél na obočie



 V poslednom čase som si dosť obľúbila túto formu úpravy obočia (gél s kefkou ako aplikátorom). Využívala som jeden od inej značky, ktorý mi vyhovoval natoľko, že som žiadny iný nehľadala. Chyba! ;) Odkedy som vyskúšala tento gél, mám pocit, že prekonal aj môjho doterajšieho favorita. 
Je maličký a praktický - zaberie vám menej než minimum miesta v kabelke či kozmetickej taštičke. Jeho kefka je maličká, nesmierne jemná a veľmi precízna. Mne osobne sa páči aj konzistencia gélu, ktorá nie je príliš hustá, takže sa vám na kefku nenaberie zbytočne veľa produktu a výsledný efekt na obočí je teda veľmi prirodzený. Na "dotvorenie" vašich prirodzených chĺpkov je tento gél ako stvorený. Pekne prifarbí a pomôže mierne vytvarovať. Pri dlhodobejšom používaní vidieť (hlavne na svetlejších chĺpkoch) jemné stmavnutie obočia. 
Mňa veľmi oslovil a rozhodne sa ho chystám používať pravidelne aj naďalej ;).


Špirála



Táto špárala má vcelku špecifickú kefku - krátku a zaujímavo tvarovanú (pozri fotky). Nemyslela som si, že mi bude vyhovovať, keďže som na kefky na riasenkách dosť náročná, no musím povedať, že som nezažila nijaké sklamanie, práve naopak. Riasy pekne predĺžila, jemnučko vytočila a pekne zahustila. Nedrolí sa, neodtláča a veľmi dlho vydrží, keďže je vodeodolná. Ako malý bonus poteší aj zaujímavý dizajn jej obalu. Celkom fajn špirála - ak vás zaujala kefka, určite ju vyskúšajte.


Linka


Táto linka ma veľmi prekvapila, keďže ja osobne mám medzi linkami jedného výrazného favorita inej značky a nové linky už veľmi nevyhľadávam. Táto je však veľmi precízna, pretože má fakt špicatý hrot - pritom ale vôbec nie je tvrdá, takže sa s ňou píše veľmi fajn. Pigmentácia je priemerná a výdrž tiež, no ak nehľadáte super skvelú dokonalú linku, táto vám rozhodne postačí.



Tiene

Tento rozjsňujúci tieň sa hodí k množstvu líčení. Skvelý je aj do kútikov očí a pod obočie na prejasnenie. Je len jemne strieborný a pôsobí naozaj rozjasňujúco. Má celkom dobrú výdrž a nezalieza do vrások. Je maličký a praktický.
(odtieň 040 Crystal reflections)




Možno už viete, že ja krémové tiene vo forme rôznych ceruziek veľmi neobľubujem. Tento produkt ma však minimálne odtieňom (010 - Satinfaction) veľmi zaujal. Prekvapila ma aj jeho odolnosť voči potu a fakt schopná výdrž. Dokonca aj d vrások zalieza iba minimálne, čo je skvelé. Je to teda naozaj trvácny tieň v krásnom odtieni. Palec hore!





Podkladová báza 


Pre fanúšičky zmatňujúcich báz tu mám skvelú správu - túto cenovo dostupnú bázu si zamilujete! Popravde, nemala som veľké očakávania. Avšak, hneď po prvom vyskúšaní som bola veľmi milo prekvapená, pretože táto báza je naozaj celkom slušná! Rozhodne spĺňa efekt zmatnenia pleti a jemnej korekcie pórov, čo je skvelé! V drogériách sa totiž stretnete s viacerými bázami, ktoré všeličo sľubujú, no výsledok je mizerný. Táto vás ale podľa mňa nesklame.
Konzistencia je mierne gélovitá, avšak primerane tekutá, takže sa aplikuje veľmi pohodlne a jednoducho.


Fixačný sprej


Po unboxingu, ktorý som zverejnila na instagrame v stories, sa našlo množstvo z vás, ktoré ste mi napísali, že vám tento fixačný sprej smrdí :D. No ja musím povedať, že som zažila už kopec smradľavých produktov a tento by som do tejto kategórie rozhodne nezaradila. Podľa mňa je jeho vôňa celkom normálna a mne skôr vonia ako smrdí - takže asi je to iba vec vkusu :D.
Inak je tento fixačný sprej rozhodne jeden z najlepších drogérkových, aké som skúšala. Pleť krásne zmatní a mejkap naozaj zafixuje. Mne sa teda celkom pozdáva.


Púder


Skvelý zmatňujúci púder, vcelku jemne namletý. Veľmi dobre sa s ním pracuje, na pleti vyzerá krásne prirodzene. Je vodeodolný, takže má aj výbornú výdrž (a spolu so spomínaným fixačným sprejom tvorí skvelé kombo, čo sa týka výdrže). Pre mňa je toto môj nový obľúbenec medzi púdrami, a to jednoznačne! :)


Lícenka
 

Skvelá lícenka, v prípade, že máte radi veľmi silno pigmentované produkty na líčka. Odtieň mi vyhovuje, príde mi celkom univerzálny - nie je príliš "sweet". Na lícach nefľakatie a vyzerá veľmi pekne. Treba s ňou však pracovať opatrne, vzhľadom na silnú pigmentáciu (týka sa to tohto odtieňa - neviem ako sú na tom s pigmentáciou ostatné).


Lak na nechty




Ja, ako milovníčka lakov na nechty som voči každému novému, ktorý skúšam, dosť kritická. Tento ale okrem prekrásneho odtieňu splnil aj moju požiadavku na aspoň priemernú výdrž. Vydržal 4 dni bez poškodení (a to som na materskej, čiže robím každodenne všetky možné domáce práce) a na nohách dokonca týždeň! Takže skúškou rozhodne prešiel a vám ho môžem iba odporúčať. Navyše, ten odtieň (48 - All´s well that ends pink) je fakt božský...;)


Produkty na pery s bambuckým maslom

 Oba tieto produkty ma oslovili. Lesk/balzam v tubičke má stredne hustú, mierne lepivú konzistenciu, vďaka čomu na perách vydrží pomerne dlho. Ja ho používam najmä keď mám pery popraskané a potrebujem ich hydratovať. Na tento účel je to super. Dostupných je inak viac odtieňov - ten môj je dosť svetlý (010 - Yes, i dew)...



Druhý produkt je niečo ako balzam alebo pomádka v malom sklenenom "kalíšku". Má príjemnú jemnú vôňu a vaše pery zachráni snáď v každej situácii! Popraskané? Suché? Boľavé? Rozhodne siahnite po tomto produkte a pomôže vám snáď s čímkoľvek, čo sa týka pier. Výborná vec!

 


Rúž


 Hneď pri otvorení tohto rúžu vás pravdepodobne osloví jeho textúra, ktorá je šialene matná, akási zamatová a vyzerá to naozaj krásne. A tak isto super vyzerá aj na perách. Je nádherne matný, no pritom vôbec nevysušuje. Odtieň 100 - Fairy Berry je absolútna dokonalosť! Pre milovníčky cyklaménovej ako vyšitý! Obrovský like!!!!!

(v líčení na tejto fotke bol použitý spomínaný rúž, ale aj kopec ďalších Catrice produktov - nielen z tohto testovania. Ak chcete vidieť a vedieť o tomto líčení viac - pozrite si ho v mojom youtube videu **TU**)


Tak čo? Zaujal vás niektorý z produktov spomínaných v tomto článku? Určite viete, že Catrice je značka nie len cenovo, ale aj "drogériovo" dostupná. Takže ak vás niečo z článku zaujalo, rovno utekajte do DMky ;).
Ja som bola s produktmi veľmi spokojná a verím, že oslovili aj vás, ktoré ste ich ešte neskúšali.

Prajem vám ešte pekný deň a ďakujem vám, ak ste prišli v čítaní až sem :D♥.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára