streda 29. augusta 2018

Miraj Resort recenzia

Ahojte ☺. Leto sa síce pomaly skončilo, no ja by som vám rada priblížila (hlavne z pohľadu mňa ako mamičky) jedno skvelé miesto, na ktorom sme v posledných letných dňoch strávili dosť času.
Miraj Resort, to nie je iba ubytovanie a wellness, ale aj verejné "morské" kúpalisko so slanou vodou.
Mňa toto miesto vcelku očarilo - a to nielen na fotkách na internete, ale aj naživo...
Ak zaujalo z fotiek aj vás a zvažujete jeho návštevu, prečítajte si nasledovné riadky, ktoré vám možno pomôžu v rozhodovaní ;-)


Keď sme do Miraju (nachádza sa pri Lučenci na juhu stredného Slovenska) išli prvý raz, nemala som prehnané očakávania. Som realista a to, čo vidím na fotkách na internete, sa snažím brať vždy s rezervou. Od známych som však počula, že tam je fajn a kúpalisko si veľmi pochvaľovali. Nevedela som ani koľko bazénov tam bude, ani aké veľké to vlastne je. Realita ma príjemne prekvapila. Ja ako mamička 21 mesačného dieťatka som si ako prvé všímala detské bazény. Očakávala som jeden, najvýš dva. A oni sú tam tri! Jeden bazén je malý, z polovice zakrytý strieškou, takže deti v ňom majú aj tieň, keď slnko silno pečie.


Druhý "bazén" je vlastne bazén v bazéne - v okrúhlom plaveckom bazéne, kde v strede cez mostík prejdete do baru, sa nachádza maličká oddelená časť s nízkou hladinou vody, vhodnou pre deti.






Tretí detský bazén je novovybudovaný - v spodnej časti kúpaliska, kde nájdete aj nové tobogány (tie sú veľmi fajn, nemám im čo vytknúť). Nájdete v ňom šmýkačku (v tvare chobotnice, kde na 3 šmýkačky stále tečie voda silným prúdom zvrchu - čo je pre maličké deti trochu nevýhoda, keďže sa toho môžu báť; pre väčšie však skvelá zábava) a delfíny chŕliace vodu. Bazén je dostatočne veľký a priestranný, takže v ňom nepocítite nijaký stiesnený pocit pri väčšom množstve návštevníkov (čo sa o zvyšných dvoch bazénoch povedať nedá). Tento bazén je taktiež plynulo prepojený s veľkým plaveckým bazénom, kde prejdete po schodíkoch priamo z detského bazéna.


Čo sa týka plaveckých bazénov, tie sú taktiež tri. Dva už spomínané - prepojené s detskými a jeden ďalší, hneď pri zvyšnom detskom. Tento bazén poskytuje veľmi príjemný výhľad na okolité lúky a kopce (a tiež hlavnú cestu, ktorá vedie popred hotel, avšak kúpalisku nijako neprekáža).


V bazénoch je slaná voda a ich teplota sa pohybuje okolo 27 stupňov. Na prvý pocit to môže byť možno trochu stedené, no v horúcich letných dňoch je táto teplota absolútne perfektná! V detskom bazéne so strieškou sa počas horúcich dní teplota vody sama zvyšuje vďaka slnku, ktoré naň z jednej časti svieti - preto je v najteplejších dňoch voda v tomto bazéne veľmi príjemná.

Kúpalisko poskytuje návštevníkom veľké množstvo lehátok rozmiestnených po celom areáli. Sú aj priamo pri bazénoch, aj v mierne odľahlejších častiach, ktoré majú veľmi príjemný pieskový podklad. Nájdete tam aj šmýkačku a preliezky pre deti. Aj keď prídete po 15:00, kedy je už lacnejšie vstupné, vždy si nájdete nejaké voľné lehátko, čo je naozaj veľmi fajn. Keď prídete ráno, môžete si lehátka doslova vyberať.




Čo sa týka miest na parkovanie, pri hoteli je dostupné obrovské parkovisko na lúke pre návštevníkov kúpaliska. Je priam nemožné, aby ste nenašli žiadne miesto na parkovanie. 
Ubytovaní návštevníci parkujú priamo dnu v areáli - za hotelom.

Areál kúpaliska poskytuje možnosť zakúpiť si zmrzlinu, občerstviť sa v spomínanom bare alebo sa najesť v bufete. V tom sú ceny síce trochu vyššie, avšak porcie sú veľké a jedlo je veľmi chutné. Ako nevýhodu by som uviedla príliš málo miesta na sedenie v tomto bufete. Na obed sa to tam totiž vždy zaplní a keď prídete "v špičke", na sedenie musíte jednoducho čakať.

Veci si môžete odložiť do skriniek v šatniach, ktoré sú hneď pri vstupe. Prezliekacie kabínky však nájdete aj v areáli. Tie hodnotím veľmi pozitívne, pretože sú naozaj priestranné. Pri šatniach nájdete aj toalety. Tým by som vytkla hlavne kapacitu, pretože pri 5tich "wéckach" sa tam pravidelne tvorili zástupy čakajúcich. Hlavne, keď je na nich zvonku napísané niečo v štýle "Toillets / Dressing rooms" a niektorí si ich mýlia s prezliekacími kabínkami.

V celom areáli nájdete aj palmy, ktoré dotvárajú príjemný dojem luxusnej dovolenky pri mori...
Areál obsahuje aj tenisový kurt (ten je ako jediný zo všetkého v areáli spoplatnený - 10€/hod.) a pripravuje sa aj spustenie golfového ihriska.


Ako najnegatívnejší fakt by som rada spomenula to, že vstupy do bazénov, teda miesta s mini "vaničkami", kde sa pred vstupom bo bazénov osprchujete, sú fakt poriadne šmykľavé a nebezpečné. Zo všetkých vstupov som iba pri jednom jedinom videla protišmykový koberček. Keď sme tam boli tretí raz, už boli pri vstupoch aj žlté výstražné tabuľky, že sa tam šmýka. Počas našej druhej návštevy, kedy sme tam strávili kvázi celý deň, som ja sama videla spadnúť tam asi troch ľudí (a nakoniec tam spadol aj Miško - našťastie sa mu nič vážne nestalo)...


Vstupné je na celý deň 10€ pre dospelú osobu, 2,50€ pre dieťa do 5 rokov, 5€ pre dieťa od 5 do 10 rokov a samozrejme zdarma pre deti do 3 rokov.
Po 15:00 je vstup 5€ pre dospelých, 2,50€ pre deti do 10 rokov a 1€ pre deti do 5 rokov.
V cene vstupu máte okrem vstupu do bazénov: lehátka, slnečníky, šatne, sprchy, tobogány aj parkovanie.

Otvorené je denne od 9:00 do 19:00.


Moja recenzia preto znie Určite odporúčam!
Toto miesto hodnotím veľmi pozitívne. Prostredie je krásne, bazény sú super, deti majú množstvo priestoru na vybláznenie sa, jedlo je skvelé, zaparkujete vždy a v cene vstupného... jediné, čo by som vytkla je teplota vody. Keby bola o 3 stupne teplejšia, bolo by to ideálne ;-)... a šmykľavé vstupy do bazénov... Ale inak naozaj super! ☺
Určite vám toto miesto vrelo odporúčam a verím, že tam zažijete minimálne také príjemné chvíľky, ako aj my ☺...
Na dnes je to odo mňa všetko,
vidíme sa čoskoro v novom článku...♥


1 komentár:

  1. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4922206057806085&id=100000502197411

    OdpovedaťOdstrániť