sobota 18. augusta 2018

Yves Rocher Pure light mejkapy (recenzia)

Yves Rocher je značka, ktorú určite pozná veľa z vás. Ja som sa dostala k spolupráci s nimi a a na testovanie mi poslali mejkapy, ktoré sú už nejaký čas v ich ponuke. Tieto mejkapy sú prezentované tým, že neobsahujú žiadne silikóny, alokoholy ani parabény a majú ľahučkú štruktúru. 
Ako dopadlo moje testovanie týchto mejkapov a čo si o nich myslím nájdete v nasledujúcich riadkoch ;-).


Mejkapy Pure Light sú ľahké, rozjasňujúce mejkapy, ktoré majú vďaka bunkovej vode z kosmatcovníka vskutku fantastickú hydratačnú schopnosť. To však nemusí byť pozitívom iba pre suchšie typy pokožky, keďže hydratácia je potrebná vždy a pre každý druh pokožky. Určite viaceré poznáte ten nepríjemný vysušený pocit na pokožke, nie len po extrémne zmatňujúcich mejkapoch, ale aj rôznych bežných. Tento mejkap vám zaručí 100%-tnú hydratáciu počas celej doby jeho nosenia. Keďže je hydratačný, nečakajte žiadny vysoko matný finiš po jeho nanesení. To však môžete zmeniť nejakým ľahkým transparentným púdrom, ak už chcete dosiahnuť matnejší efekt.


Tento mejkap je skvelý v tom, že absolútne neupcháva póry a vďaka jeho ľahkej štruktúre dosiahnete na pleti veľmi prirodzený vzhľad a krásne zjednotenie tónu vašej pokožky. Je absolútne postačujúci na zakrytie drobných nedokonalostí pleti. Veľmi dobre sa nanáša vďaka pipete (kvapkaciemu aplikátoru), ktorou nanesiete primerané množstvo mejkapu na pleť.

Štruktúra týchto mejkapov je extrémne ľahučká a sú dosť tekuté, riedke. Pre niekoho nevýhoda, pre iných úplná výhra. Ak ste napríklad typ, ktorý má na tvári výraznejšie pehy, ktoré dotvárajú jeho celkový typický "imidž" a nechcete ich vysoko krycím mejkapom úplne zakryť a zmeniť sa tým na nepoznanie, toto je tá správna voľba pre vás! Ak však máte vyslovene problematickú pleť s akné, pigmentovými škvrnami či rôznymi inými nedokonalosťami, radšej siahnite po inom mejkape, pretože krycia schopnosť tohto ľahkého mejkapu pre vás pravdepodobne nebude dostačujúca. 


Čo by som tomuto mejkapu vyslovene vytkla je jeho vrstvenie. To je priam neuskutočniteľné a buď sa trafíte a nanesiete si mejkap pekne na celú tvár na prvý raz, alebo máte jednoducho smolu. Prečo? Tento mejkap po nanesení druhej vrstvy na už nanesenú prvú začne tú prvú nepekne rozmazávať a roztierať a na tvári tým vzniknú rôzne zvláštne fľaky (pri nanášaní hubkou; možno vám to so štetcom alebo iba rukami pôjde lepšie, no ja štetec ani prsty na nanášanie mejkapu používať nezvyknem). Ak ho chcete mať nanesený precízne, snažte sa vyhnúť tomu, aby ste museli nanášať mejkap na viackrát.

Skvelé je, že tento mejkap je dostupný v 12tich rôznych odtieňoch v dvoch tónoch - teplejšom (beige) a studenom (rose), preto si tu každá žena príde na svoje. Ja osobne som medzi 6timi odtieňmi, ktoré mi poslali na testovanie našla (medzi beige odtieňmi) jeden úplne fantasticky sediaci mojej aktuálne dosť opálenej pokožke. Čo je, samozrejme, skvelé a veľmi pozitívne, pretože takúto veľmi dobrú farebnú škálu odtieňov nemajú v ponuke všetky značky pri všetkých mejkapoch a to môže byť niekedy dosť problém - najmä v lete, keď pokožka radikálne mení svoj odtieň kvôli pravidelnému vystavovaniu slnečným lúčom.



Cena tohto mejkapu je myslím okolo 14 eur.

Ak vám podľa mojej recenzie sadne presne tento typ mejkapu, určite po ňom siahnite a dajte mi vedieť, ako ste s ním spokojné ☺.
Toľko z  môjho testovania týchto ľahkých hydratačných mejkapov.
Ďakujem, že ste si tento článok prečítali a snáď sa čoskoro vidíme pri nových recenziách ;-).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára