pondelok 3. septembra 2018

Prírodná bulharská kozmetika Krista G

Ahojte ☺. Dnes by som vám ako ambasádorka Milvy rada predstavila jednu skvelú značku, ktorej produkty nájdete na stránke Milvy www.chinin.shop. Snáď vás zaujme minimálne natoľko, ako aj mňa... ;-)
Krista G je 100% prírodná bulharská kozmetika. Neobsahuje žiadne parabény či silikóny, nie je testovaná na zvieratách a jej zloženie je čisto prírodné. Táto voňavá kozmetika má v ponuke 30 druhov produktov. Nájdete u nich produkty na starostlivosť o pokožku tváre (aj problematickú), telo, vlasy, éterické oleje či potravinové doplnky.
Ja som na testovanie dostala 8 produktov tejto značky. Ktoré to boli a ako som s nimi bola spokojná, si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch ☺...



Krista G vosk na pery pre objem


Tento vosk poskytuje vašim perám jemnú ochranu, pričom ich nenápadne zväčší a zvýrazní ich kontúry. Pri voskoch a balzamoch na pery, ktoré majú zväčšujúce účinky, je zvykom, že z nich zvyknú pery jemne štípať kvôli obsahu látok, ktoré zlepšujú krvný obeh. Tento vosk je však na stupnici štípavosti pier od 1 do 10 jednoznačne 10tka ako najštípavejší!! To však nič nemení na tom, že objem pier naozaj jemne zväčší a poriadne zvýrazní ich kontúry. Mne sa na ňom páčilo aj to, že mi voňal ako škorica, čo mi pripomína pohodový vianočný čas :D.
♥ kúpite tu: vosk


Krista G prírodný mejkap s nechtíkom


Tento mejkap ma veľmi milo prekvapil. Pleti poskytne vzhľad prirodzeného opálenia, je jemný, má ľahkú našľahanú štruktúru a nádherne vonia, čo pôsobí priam antistresovo. Zakryje všetky jemné nedokonalosti či začervenania pleti. Má absolútne postačujúcu kryciu schopnosť a čo je skvelé - vôbec neupcháva póry! Je preto vhodný aj pre problematickú pleť a poradí si i s podráždenou pokožkou. Obsahuje nechtík lekársky, ktorý má schopnosť napomáhať liečeniu rán a pôsobí antibakteriálne a upokojujúco. Pleť nevysušuje, skôr hydratuje - výsledkom teda nie je úplne matný finiš na pleti, ale pleť je po ňom krásne zjednotená.
♥ kúpite tu: mejkap


Krista G intenzívny spevňujúci telový krém


Tento krém ma prekvapil svojou zvláštnou výraznou vôňou (asi to bude tým kakaovým maslom, ktoré obsahuje). Vďaka obsahu elastínu a kolagénu pomáha tento produkt zlepšovať elasticitu pokožky. Spevňuje ju a zabraňuje ochabnutiu kože. Výborný je na oblasť krku, dekoltu a pŕs, kde vám pomôže aj so zjemnením vrások (mám odskúšané!). Môže sa však používať na celé telo. Má skvelú hydratačnú schopnosť.
♥ kúpite tu: krém


Krista G bambucké maslo


Bambucké maslá určite viacerí z vás dobre poznajú. Sú známe svojou širokou škálou použití - od vlasov, cez pokožku tváre, až po celé telo. Toto jemné prírodné bambucké maslo má "tvrdšiu" štruktúru a roztápa sa pri kontakte s pokožkou. Je veľmi príjemné na miesta na tele, kde máte suchšiu pokožku, taktiež však aj na vlasy, ktorým dodá skvelú výživu, hydratáciu, lesk a životaschopný vzhľad. Ja som si ho aplikovala aj na strie, ktoré účinne zjemnilo a zosvetlilo. Dokonca je skvelé aj pri podráždení pokožky - napríklad aj po spálení slnkom. Zlepšuje vzhľad pleti, dodá jej hydratáciu, elasticitu, zjemní vrásky. Skvelá vecička!!
♥ kúpite tu: maslo


Krista G Každodenný sprchový gél s mandľovým olejom


Opäť raz jeden veľmi príjemne voňavý produkt. Skvelý prírodný sprcháč. Má veľmi schopnú hydratačnú schopnosť. Vďaka svojmu zloženiu je vhodný aj pre citlivú a problémovú pokožku. Jednotlivé zložky napomáhajú zlepšeniu elasticity pokožky, mikrocirkulácii buniek, majú upokojujúce a zmäkčujúce účinky, pôsobia protizápalovo a regeneračne...
♥ kúpite tu: sprcháč


Krista G šampón s čemericou na podporu rastu vlasov


Ako určite viacerí viete, ja veľmi uznávam Milva šampóny, keďže mám dlhodobo problém s veľmi pomaly rastúcimi vlasmi. Tento šampón by mal taktiež napomáhať ich rastu a zmierňovať ich vypadávanie. Odskúšala som a musím súhlasiť. Vlasy skutočne nepadali. Dokonca mám pocit, že mi výrazne zlepšil aj lupiny, ktorých mám zrazu omnoho menej. Šampón má veľmi príjemnú vôňu - niečo ako lopúchový alebo žihľavový šampón - jednoducho bylinný. Vlasy som po ňom mala krásne jemné, vyhladené, dodal im lesk a vyzerali zdravo, krásne a vydržali dlho "svieže". No a čo je ďalšou výhodou - narozdiel od chinínových Milva šampónov, po tomto nepotrebujete použiť nijaký kondicionér.
♥ kúpite tu: šampón


Krista G expresná maska na vlasy


Táto maska je veľmi vhodná pre všetkých, ktorí majú vlasy veľmi suché, krepovité, "bez života" a so suchou pokožkou hlavy, pretože je poriadne hydratačná. Vlasy sú po nej nádherne lesklé a akési pevnejšie. Jej zloženie je podobné ako zloženie šampónu s čemericou, preto tiež podporuje rast nových vlasov a zastavenie ich vypadávania. Určite odporúčam, je to naozaj fajn produkt.
♥ kúpite tu: maska


Krista G vlasová výživa


Opäť produkt na vlasy - nazývaný je vlasovou výživou, no jeho princíp je veľmi podobný ako pri maske - aplikuje sa po umytí vlasov šampónom, nechá sa pôsobiť a potom sa zmyje. Opäť veľmi výrazná zvláštna aróma a opäť aj zloženie, ktoré napomáha rastu vlasov a zmierneniu ich vypadávania. Veľmi dobrá vec na krepovité vlasy s rozštiepenými končekmi.
♥ kúpite tu: výživa


Ako by som celkovo zhodnotila tieto produkty? Som veľmi milo prekvapená. Avšak človek, ktorý toho vie aspoň trošku o bulharskom kozmetickom priemysle či o ich pestovaní ruží, určite vie, že Bulhari sú pedanti a prírodnú kozmetiku majú naozaj skvelú. To platí aj o značke Krista G, s ktorou som sa vďaka Milve mohla zoznámiť. Tieto výnimočne voňavé produkty preto rozhodne odporúčam aj vám. Oplatí sa investovať, pretože výsledky naozaj stoja za to ☺♥.

Na dnes je to odo mňa všetko :-*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára