piatok 3. augusta 2018

Prírodné a slovenské - Soaphoria (testovanie produktov)

Keď som sa prvýkrát dopočula o Soaphorii, povedala som si - Hmm, prírodné. Hmm, slovenské. Toto znie veľmi zaujímavo, ale ktovie či to aj reálne bude také skvelé ako to vyzerá...
A ono naozaj je! ♥


Nedávno som sa dostala ku spolupráci s touto slovenskou kozmetickou firmou a poslali mi 4 produkty na otestovanie. 2 boli pre moje vlastné použitie a 2 pre Miška, keďže táto značka má v ponuke aj kozmetiku pre detičky. Moje reakcie boli v štýle - Oooch, tak toto vonia dokonale!! - ale vôňa bol len prvý dojem. Do tohto testovania som išla s veľkými očakávaniami, vzhľadom na množstvo pozitívnych recenzií a komentárov, ktoré som na internete na túto kozmetiku našla. Kozmetika s prírodným zložením a navyše slovenská? To sa tu tak často nevidí... 
Ako hodnotím produkty, ktoré som zo Soaphorie testovala počas posledných týždňov, si môžete prečítať v nasledovných riadkoch. Verím, že táto kozmetika vás zaujme minimálne natoľko, ako aj mňa ☺♥.


 Organický balzam na pery s medovkou


Dúfala som, no neverila som. Neverila som, že by nejaký balzam na pery mohol reálne voňať ako čerstvo odtrhnutá medovka, ktorú mám hneď pri dome. A on tak naozaj vonia!! Neskutočné!
Tento skvelý balzam má výbornú konzistenciu. Nie je vôbec príliš mastný - má tuhšiu štruktúru, vďaka čomu nemáte celé pery lepkavé ako od medu. Mne pomohol najmä v dvoch situáciách, a to:
1. Po celodennom nosení matného rúžu. Určite to poznáte - pery po celom dni pod matným rúžom vyzerajú ako zdevastované. Sú suché, nepríjemné na dotyk a niekedy aj popraskané. Skutočne máloktorý matný rúž pery reálne nevysuší ani po celom dni nosenia. Pre mňa bol tento balzam naozaj záchranou po takýchto dňoch. Pery príjemne hydratoval a doslova zrelaxoval.
2. Ako ochrana proti UV žiareniu. Netuším, či má tento balzam aj nejaké UV faktory na ochranu pred prudktými letnými slnečnými lúčmi, no mne v tomto naozaj pomohol. Natrela som si ho na pery vždy pred predpokladaným dlhším pobytom na slnku a ono mi to tie pery fakt reálne ochránilo. Ako som už písala v jednom staršom článku o starostlivosti o moje pery - pri horších poveternostných podmienkach (hlavne vetre, tuhej zime alebo silnom slnku) moje pery dostanú poriadne zabrať. Vytvorí sa mi okolo nich tmavočervené boľavé "orámovanie" a veľmi to štípe a ani to nevyzerá dobre. Tento balzam poslúži preto aj ako dostatočná ochrana voči slnku. Uvidíme, či bude takto fungovať aj v zime :). 


Organický kokosový olej s levanduľou



Tak toto je zázrak! Ak sledujete môj instagram, celý jeden príspevok som venovala len tomuto leju, pretože ma skutočne veľmi zaujal a milo prekvapil. 
Jeho levanduľová vôňa je absolútne dokonalá a pôsobí fakt relaxačne ☺!
Jeho konzistencia nie je typicky olejová. Je tuhý a až pri natretí mení svoju štruktúru na olejovitú a veľmi dobre sa rozotiera a zapracúva do pokožky. Jeho obrovskou výhodou (a aj dôvodom, prečo je vhodný na rôzne spektrum použití) je, že má vysoko hydratačnú schopnosť. Do pokožky sa vstrebáva postupne a účinne, čo je veľmi príjemné pri viacerých problémoch, ktoré ním chcete riešiť (alebo zjemniť ich príznaky).
Má množstvo potenciálnych použití. Ja osobne by som vám ho vedela odporučiť najmä na toto:
1. Suchá koža na lakťoch a pätách a suché ruky. Spomínaná vysoká hydratačná schopnosť vám zabezpečí dlhodobú hydratáciu partií na našom tele, ktoré sú postihnuté nadmernou suchosťou kože. Ja mávam napríklad obdobia, kedy sa mi ešte aj koža na vnútornej strane prstov na rukách mierne šúpe a je to nepríjemné a nepekné. Tak isto mávam často aj dosť suché lakte a päty (a iné miesta na chodidlách). Tento olej pôsobí na všetky tieto problémy veľmi pozitívne a dokáže poriadne zlepšiť (ba dokonca až odstrániť!) ich príznaky.
2. Strie. V posledných dvoch mesiacoch tehotenstva sa mi brucho poriadne zväčšilo a veľa som pribrala (za celé tehotenstvo to bolo spolu až 20 kg!). To spôsobilo, že sa mi na bokoch urobili poriadne strie. Na vrchnej časti stehien síce iba také svetlučké malé, no na bokoch obrovské červené. Síce nie veľa, ale boli neskutočne výrazné. Je mi jasné, že takýchto mega veľkých strií sa nijakým zázračným prípravkom úplne zbaviť nedá, no aspoň zmierniť ich viditeľnosť sa dá. A presne s týmto mi pomohol tento olej. Strie pri pravidelnom používaní zosvetleli a dovolím si tvrdiť, že tie maličké na stehnách sa asi aj o niečo zmenšili... keď raz budem čakať druhé dieťa, asi tento olej vyskúšam ako prevenciu proti striám počas tehotenstva, aby sa mi pokožka nedopraskala ešte viac, ako pri prvom tehotenstve. Vďaka jeho skvelej hydratačnej schopnosti bude určite veľmi efektívne ochraňovať potrebné partie hlavne na bruchu...
3. Zjemnenie príznakov podráždenia pokožky po holení. Určite sa to stáva aj vám. Pokožka je niekedy po holení (hlavne klasickými žiletkami) podráždená, červená, boľavá. Povedzme si otvorene, nestáva sa to iba pri holení nôh či podpazušia, ale aj intímnych partií. Keď som si na obale tohto produktu prečítala, že je vhodný aj na ošetrenie podráždenej pokožky po holení, nemyslela by som si, že ho otestujem aj pri tejto nepríjemnej príležitosti. Avšak stalo sa a ja som aspoň mala možnosť objaviť jeho ďalšiu zázračnú vlastnosť - schopnosť upokojiť podráždenú pokožku - a to takmer okamžite!  Touto jeho vlastnosťou som nekutočne milo prekvapená a odteraz ho budem pri tejto príležitosti používať vždy, pretože rozhodne nič neupokojí podráždenú pokožku po holení tak, ako práve toto.
No a čo ma úplne dorazilo - táto vecička sa dá použiť aj ako odlíčovač! Áno, čítate správne. Je to zázrak, ktorý pohodlne a bez šúchania odlíči aj odolné rúže! Na stránke som pri popise tohto produktu našla, že "Môžete ho vyskúšať použiť aj ako odlíčovač", tak som to skúsila. A neklamali. Aj toto môže byť jedným z jeho využití. Palec hore!!
Môžete ho tiež vyskúšať aj na jazvy, masáž celého tela, liečbu ekzémov či výživu suchých vlasov.


Organický sprchový gél a šampón na vlasy


A poďme k produktom pre deti. Tento sprcháčo-šampón je naozaj veľmi príjemný. Už pri prvom použití bolo jasne badať aj na štruktúre, aj na vôni, aj na tom, aké mal Miško po ňom vlasy, že je jeho zloženie prírodné, pretože sa "správal" úplne inak ako bežné šampóny a sprcháče pre deti. Jeho jemnučká vôňa je skvelá! Čo sa týka tých vlasov - Miško mal po ňom vlasy lesklé, jemné a akési na pocit "tvrdšie" pri samotnom umývaní. To ma iba utvrdilo v tom, že jeho zloženie je naozaj organické, pretože rovnakú skúsenosť mám aj ja s prírodnými šampónmi iných značiek pre seba.  
Aj napriek tomu, že je jeho zloženie čisto organické, má tento šampón veľmi dobrú peniacu schopnosť, čo mi pri niektorých takýchto produktoch trochu chýba. 
Hodnotím ho veľmi pozitívne a nemám mu čo vytknúť. Do budúcna určite rada vyskúšam od tejto značky aj šampóny a sprchové gély pre seba.


Ochranný balzam proti zapareninám


Tento balzam má veľmi podobnú štruktúru ako vyššie spomínaný levanduľový organický kokosový olej. To však považujem asi za jediné negatívum, pretože sa trochu ťažšie natiera na pokožku, ak ho chcete naniesť vo väčšej vrstve. To však nič nemení na jeho efektívnosti. Pri prvom použití som zažila trošku šok, pretože Miško je na zaparenie pokožky v oblastiach pod plienkou dosť citlivý a preto používame "vyšší kaliber", teda Sudocrem. Jeho pokožka zvyknutá na tento vysoký druh ochrany bola preto mierne v šoku (začervenaná) po prvom použití tohto jemného organického balzamu. Avšak, hneď pri ďalších použitiach som sa presvedčila o tom, že to bola len prvotná reakcia. Jeden deň sa mu totiž vyhodil v "podpliekovej" oblasti nepríjemný väčší červený fľak po horúcom letnom dni. Po aplikácii tohto balzamu fľak zmizol v priebehu niekoľkých hodín!!! Akože wau!! Toto som teda skutočne nečakala! Tento balzamík preto hodnotím vysoko pozitívne a veľmi sa mi páči (počas testovania sme ho spotrebovali úplne celý). Ak pre svoje deti uprednostňujete prírodnú kozmetiku, rozhodne siahnite práve po tomto.
A ešte mi nedá nespomenúť jeho levanduľovú vôňu, vďaka ktorej po pocikaní sa moč v plienke dieťatka takmer vôbec necítiť, keďže rozvoniava ako levanduľa :D.

Snáď vás tieto produkty zaujali a moje recenzie vám pomohli a verím, že ich vyskúšate a budete rovnako spokojní/é ako ja ☺.
Už onedlho vám prinesiem aj recenziu na mejkapy od Yves Rocher...
Na dnes je to odo mňa všetko,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára