nedeľa 26. augusta 2018

Aleppo mydlo - prírodný zázrak (recenzia)

Ahojte!
V dnešnom článku by som vám rada bližšie predstavila jednu prírodnú novinku - Aleppo mydlo, ktoré som dostala na testovanie. Použiť ho môžete aj ako mydlo, no konkrétne toto, ktoré som dostala ja, je skôr niečo ako sprchový gél ("body wash").
Ako dopadlo moje testovanie a čo si o tejto novinke myslím, si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch ☺.


Tento zázrak pochádza z Francúzska a prezentuje sa svojim čisto prírodným zložením. Pri niektorých kozmetických značkách si môžete všimnúť, že aj keď sa prezentujú tým, že sú čisto prírodné, pri obsahu parabénov a alkoholov by sa za čisto prírodné veľmi považovať nemali. Toto mydlo ma však svojim zložením veľmi milo prekvapilo, pretože je naozaj čisto prírodné. Preto ak uprednostňujete skutočnú prírodnú kozmetiku, toto je tá správna voľba pre vás.


Prvé, čo vás pri týchto produktoch zaujme je ich vôňa. Keďže sú, ako som už spomínala, vyslovene čisto prírodné a neobsahujú žiadne parabény a iné záležitosti, majú zvláštnu typickú vôňu. Niekomu to môže smrdieť, niekomu nie. Táto aróma však rozhodne nie je nejaká "dych vyrážajúca", ale iba jemná, preto sa nemusíte obávať toho, že by ste tieto produkty nemohli používa iba kvôli ich zvláštnej aróme. Mne to pripomína niečo ako recyklovaný papier :D. Ťažko sa to opisuje, treba to vyskúšať...

No a aby som sa dostala k pointe... testovala som mydlo/telové mydlo/sprchový gél, alebo ako to nazvať. Prvé, čo ma prekvapilo bola jeho hydratačná schopnosť, pretože málokedy sa mi stáva, že je sprchový gél reálne natoľko hydratačný, že by som po ňom už nemusela použiť nijaké telové mlieko na zvláčnenie pokožky. Pri tomto produkte som skutočne nemusela. Už po nanesení na pokožku a následnom zmytí vodou, vám na koži ostane taká zvláštny pocit, akoby jej vrstva bola akosi chránená, alebo ako to popísať. Máte miestami až pocit, že aj voda sa vám po pokožke "šmýka" akosi rýchlejšie - akoby to vodu odpudzovalo. To však asi bude tým, že pokožka už v tej chvíli ostala hydratovaná po nanesení tohto produktu. Pocit príjemne hydratovanej pokožky pretrváva ešte dlho po osprchovaní/umytí sa s týmto produktom. Nie je to však taká typická hydratácia, ako máte trebárs po klasickom telovom mlieku alebo hydratačných olejoch. Toto mydlo pokožku hydratuje, ale iba jemne. Je to však celkom dostačujúca hydratácia na to, aby ste po sprchovaní už nemuseli použiť nijaké telové mlieka.



Zaujímavosťou pri Aleppo mydle je, že v tuhom stave toto mydlo vyzrieva až sedem mesiacov.
Ja som odrezok z tohto mydla dostala na testovanie spolu s tekutým mydlom. Vlastnosti však majú približne rovnaké - oba napomáhajú liečiť a regenerovať ekzematickú a problémovú pokožku, jemne ju hydratujú a majú svoju špecifickú vôňu.
Aleppo produkty obsahujú vavrínový a olivový olej...



Tieto produkty sa tiež prezentujú faktom, že sú vhodné aj pre ekzematickú a aknóznu pokožku a vďaka svojmu prírodnému zloženiu tieto problémy napomáhajú riešiť. Ja osobne mám už od puberty ekzém na oboch rukách - vo vrchnej časti, na ramenách a neviem sa ho nijako zbaviť. Je to však na miestach, ktoré nie sú nejako výrazne viditeľné a do očí bijúce, preto som to nikdy nejako neriešila. Avšak pri tomto produkte som si už po prvom použití všimla, že mi to zmiernilo začervenanie a zjemnilo príznaky tohto ekzému. Neviem či to bol len môj pocit, alebo je to skutočne zázrak... 

Moje celkové hodnotenie však znie, že tento produkt rozhodne odporúčam!
Ak vás moja recenzia zaujala a chceli by ste niečo z ponuky produktov od Aleppo vyskúšať, bežte sa pozrieť na ich instagram - @aleppomydlo.

Snáď sa vám táto recenzia páčila,
prajem ešte pekný deň! ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára