piatok 29. decembra 2017

Ružová a fialová v akcii - dnešné výrazné líčenie

Čauko, čauko! (Ježiškove husličky, to už je skoro ako povestné "Čauky mňauky" najznámejšej českej ružovej paničky Dominiky Myslivcovej :D ..upsík! - to zase znie ako z jednej mojej kapitoly Z denníka prvorodičky, kde som opisovala matky pobláznené materskou dovolenkou, neustále všetko vyslovujúce v zdrobneninkách :D).
A teraz vážne...
Dnes som sa nejako rozkekešila a vhupla som rovno do totálne crazy farieb a extra výrazného líčenia (snáď vás tým neodplaším :D Lebo napríklad ja osobne na takéto šialenosti zvyknutá nie som, keďže moje bežné líčenie tvorí iba hnedý a biely tieň. Možno aj preto som si pri pohľade do zrkadla po dofotení fotiek v duchu povedala niečo v štýle "No ty kokos, Miša, odlíč sa, veď vyzeráš ako transvestita!" :D). Ale čo vám poviem - medzi moje najobľúbenejšie farby patria fialová a cyklaménová a tak som jednoducho neodolala a musela som vyskúšať nejaké líčenie aj s nimi...


A ako som prišla k takémuto výsledku? Základom je výrazné odlíšenie pohyblivej časti vrchného viečka od jeho ostatných častí. Čiže princíp je úplne rovnaký ako v predchádzajúcich dvoch líčeniach, ktoré ak náhodou skúšate spolu so mnou, určite už máte základ natrénovaný. Najprv nanesiete nad pohyblivú časť vrchného viečka ružový tieň a ďalej pokračujete najdôležitejším krokom - teda výrazným odlíšením pohyblivej časti viečka - nanesením korektora (alebo hocičoho čo na to používate), ktorý vám danú časť zosvetlí. Potom už len nanášate tiene - do vonkajšieho kútika čierny, do stredu fialový a do vnútorného kútika biely tieň. Všetko to samozrejme treba pekne roztieňovať, aby boli prechody plynulé. Na spodné viečka tiež nanesiete tieto tiene v rovnakom poradí (prípadne môžete vymeniť fialovú za ružovú, ako som to urobila ja), v množstve aké uznáte za vhodné. Na vrchné viečka už len aplikovať linku, umelé riasy alebo špirálu (tú samozrejme na spodné nanášame tak či tak) a je to hotové! ;) 


K dnešnému líčeniu som použila na ústa ceruzku z Oriflame-u, ktorá vytvorí na perách dokonalý efekt matného rúžu (mimochodom, tieto ceruzky odporúčam všetkými desiatimi - mám doma už tri odtiene a myslím, že som ešte neskončila. Používam ich takmer výlučne ako matné rúže a vždy vyzerajú fantasticky a na perách nevytvárajú nijaký nepríjemný pocit. Onedlho vám prinesiem aj článok o týchto ceruzkách, kde vám to všetko rozpíšem podrobnejšie).




Mimochodom, okrem tieňov (ktoré som použila už v predchádzajúcom líčení a tú paletku naozaj jednoznačne odporúčam, pretože tiene sú v skvelých odtieňoch a majú super pigmentáciu) aj umelé riasy sú z aliexpressu. Sú krásne a vcelku jemné a pomerne prirodzene vyzerajúce a čo je hlavné - sú ľahučké ako pierko! Takže ak patríte medzi štandardné mamičky na materskej, ktoré veru nemajú peňazí na rozhadzovanie, tieto riasy z ali sú určite skvelou voľbou. Veď povedzme si otvorene - ktorá z nás obyčajných mamičiek má peniaze na to, aby si kúpila riasy trebárs Lulenzz "extra super ľahké, cruelty free a bla bla", ktoré vyzerajú na nerozoznanie od niektorých z ali, ibaže stoja nie 0,70€, ale okolo 17€ a viac (OMG!!).



Použité produkty:
Očné tiene: ružový, fialový a čierny tieň z paletky z Aliexpressu (link v predchádzajúcom článku)
Tiene na obočie: The One z Oriflame-u
Rozjasňovací biely tieň: E style Metalic chic zo stayunique.sk (odtieň 03 Pirouette) 
Podkladová báza: Mark z Avonu
Korektor: The One Everlasting concealer z Oriflame-u (odtieň Light nude)  
Špirála: The One 5in1 Wonder lash mascara Celebration edition z Oriflame-u
Linka: Giordani Gold Caligraphy eye liner z Oriflame-u 
Púder: The One Matte velvet powder z Oriflame-u (odtieň Nude porcelain)
Lícenka: Veryme Peach me perfect powder z Oriflame-u
Rúž: ceruzka The One Colour stylist lip liner z Oriflame-u (odtieň Spicy nude)
Umelé riasy: Aliexpress (ospravedlňujem sa, ale link už neviem nájsť :-/ )

P.S. - ja odpadnem - konečne sa mi podarilo mať na fotkách vcelku normálne vlasy :D (rozumej, že nie sú ani mastné, ani čerstvo umyté, ako tomu bolo na fotkách v predchádzajúcich článkoch o líčení).

Najbližšie skúsim možno znova nejaké bláznivé výrazné farby, takže to nepremeškajte a sledujte môj blog, aby ste to videli! ;)

Zajtra checkujte nový článok o tom, aký bol môj rok 2017.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára