nedeľa 31. decembra 2017

Môj rok 2017

Je to neuveriteľné, ale zas tu máme koniec ďalšieho roka. Čas beží akoby ho naháňali a človek sa ani nestihne spamätať a rok zbehne ako zarobené peniaze preč z účtu.
Každý rok je niečím iný, niečím výnimočný. Čím bol rok 2017 výnimočný pre mňa?


1. Prvý rok ako rodina
Prežili sme prvý celý rok ako rodina - prvý rok s našim Miškom. Bol to zaujímavý, bláznivý rok plný radostí aj starostí (no tak to už pri deťoch býva), prekvapení, prebdených nocí, nových vecí a všetkého možného. Byť rodičom je tá najťažšia úloha na svete. Je to nádherné, ale aj náročné. Najväčšia zodpovednosť aká existuje... človek sa každý deň naučí niečo nové. Je neuveriteľné, ako dokáže jeden malý človiečik za 1 rok vyrásť a čo všetko sa naučí. Je strašne zvláštne, koľko toho zvládne organizmus matky na materskej :D ...a je fascinujúce ako aj napriek všetkým ťažkým prebdeným nociam vždy keď sa na vás ráno ten malý človiečik usmeje, okamžite má odpustené všetky nočné šaškárne ;) Byť matkou je krásne - človek sa zrazu cíti taký naplnený. Niet krajšieho pocitu, ako keď vás vaše dieťa objíme a dá vám pusu alebo vám utrie slzy keď plačete. Je nádherné, ako sa dokážete tešiť s každého jeho pokroku. Prvé slovo, prvé kroky, prvý zub...
Ale je pravda, že až pri deťoch človek zistí, ako čas rýchlo beží. Pred chvíľou ste rodili a zrazu šup a máte behajúce, bľabotajúce, prefíkané ročné dieťa, ktoré zje aj vreckovky a okúpe hračky v záchode ;D


2. Nové vlasy
Neskutočne dlho som túžila mať aspoň ombré. Hrozne som chcela mať na mojich vlasoch nejaké blond odtiene, alebo aspoň nejakú svetlejšiu hnedú. Jediné, na čo som sa vždy dokázala odhodlať bol červený zmývateľný šampón. Neustále som iba váhala, či by mi to vôbec išlo a či by som nevyzerala so svetlejšími vlasmi zle. Dokonca aj niektorí známi ma odhovárali - vraj by mi blond nešla. Až prišiel ten čas, keď som si povedala Stačilo, ja do toho pôjdem! Na nete som našla skvelo vyzerajúci salón. Už podľa fotiek som usúdila, že tí ľudia tam asi dobre vedia čo robia a nebudem sa musieť obávať žiadnych žltých vlasov alebo nepodareného melíru. Root Studio vo Zvolene bola tá správna voľba, kde mi z mojich nudných hnedých vlasov vyčarili krásne zosvetlený balayage (po 2 návštevách salónu) a ja som nemohla byť spokojnejšia, že som si vybrala práve ich! Samozrejme, za kvalitu si treba aj zaplatiť, ale myslím, že radšej investovať a ísť na istotu ako sa obávať výsledku za menej peňazí a potom chodiť po svete s hniezdom na hlave...

(prvá fotka je po 1. zosvetlení a druhá je finálny výsledok. Pôvodne som mala tmavohnedé vlasy ako na oboch fotkách vidno na vrchu hlavy)

3. Tetovanie
Druhá vec, na ktorú som sa odhodlávala celú večnosť. Už keď som porodila, našla som si na nete krásny návrh tetovania, ktorý by som chcela mať.Trvalo mi 10 mesiacov, kým som sa konečne odhodlala a dala sa na to. Veď predsa určite to nebude bolieť viac ako pôrod, no nie? :D a ono ani nebolelo ;) človek tú takmer polhodinkovú "bolesť" bez problémov zvládne, pri takom mini tetovaní, aké mám ja. Jedno krásne M-ko s Miškovym dátumom narodenia nad členkom.
Za toto krásne tetovanie, ktorým sa vždy tak rada kochám, ďakujem šikovnej Janke ;)


4. Zrkadlovka
Jeden z mojich dlhotrvajúcich snov. Fotiť som začala niekedy na strednej s obyčajným kompaktom, mojim starým ružovým Nikonom. Neskôr som už dokázala celkom pekné makro zábery stvoriť aj s foťákom na mobile a zapnutým makro režimom. No nikdy to nebolo ono. Vždy som túžila mať poriadny foťák, ktorým by som krásne odfotila čokoľvek. Až teraz, tesne pred Vianocami konečne došlo k tomu, že sa môj sen o zrkadlovke splnil. Skvelý Nikon D3100 nám spríjemňuje každý deň. S ním sú naše rodinné fotky úplne o inom a ani Miško už nemá všetky fotky iba rozmazané. A v neposlednom rade, aj môj blog, ktorý práve čítate sa konečne dočkal poriadnych plnohodnotných fotiek. Takýto krásny foťákový darček sme si totiž navzájom dali my dvaja pod stromček ♥


...a významným krokom pre mňa bolo určite aj spojazdnenie tohto blogu. Síce zatiaľ funguje iba krátko, už teraz sa mu dostalo zopár pozitívnych ohlasov, za čo som vám veľmi vďačná ♥

Jednoducho, rok 2017 bol pre mňa o plnení snov ♥ ...moje sny však stále nie sú vyčerpané, takže trebárs aj nasledujúci rok môže byť opäť v niečom výnimočný a zlomový a plný ďalších splnených snov. Čo tak napríklad dovolenka pri mori alebo nová kuchyňa či detská izba pre Miška? Uvidíme čo 2018 prinesie... ;)

Všetkým vám prajem Šťastný nový rok (neprežeňte to veľmi s oslavami - nie vždy tá opica stojí za to)...☺
... a ďakujem za vašu priazeň a podporu - verím, že budete pri mne stáť aj budúci rok ☺


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára