štvrtok 21. decembra 2017

Cut crease líčenie

Ahojte! ☺
Čaká vás záver roka, Vianočný večierok, Silvestrovská párty alebo len chcete nejako oživiť svoje Štedrovečerné líčenie? Mám pre vás jeden tip ;)
"Cut crease" - tak sa volá líčenie, ktoré som dnes vyskúšala...

 
Ja som stavila na jednoduchosť a nie nejakú extrémnu výraznosť. No tento druh líčenia sa používa hlavne ak máte menšie oči a chcete ich opticky zväčšiť. Ide o výrazné odlíšenie dvoch kontrastných farieb na vrchnom viečku. Hovorí sa, že toto líčenie je určené skôr pre skúsenejších makeup artistov, čo však určite nie je dôvod na to, aby ste to nevyskúšali ;)


Ja som ostala pri mojich zvyčajných farbách, ktoré denne používam - teda hnedej a bielej. Spodné viečko som nechala bez tieňa, keďže mám pocit, že mne maľovanie spodného viečka oči dosť zmenšuje a vyzerám potom neprirodzene, čo ja neznášam :D. Dnes som vynechala aj umelé riasy a použila som iba špirálu... A aká je podstata tohto líčenia? Popíšem vám postup, ako som to robila ja...
Najprv som na vrchnú časť vrchného viečka nad "viečkovým zhybom" naniesla dva hnedé tiene - najprv svetlejší, potom tmavší a vytieňovala. Na spodnú časť vrchného viečka nad mihalnicami až po záhyb viečka som naniesla tekutý korektor (môžete použiť aj podkladovú bázu pod tiene alebo čokoľvek iné čo sa vám na to bude hodiť a s čím sa vám bude dobre pracovať) v telovej farbe ( najlepšie čo najsvetlejšej - ja osobne považujem za najvhodnejšie porcelánové odtiene). Potom som na "vybielenú" časť aplikovala prstom trblietavý svetlý tieň. Nakoniec som už len nakreslila linku a riasy zvýraznila špirálou. A hotovo! ;)
Nevyzerá to síce ako od profi makeup maniakov, ale účel bol, myslím, splnený...
(mastné vlasy typickej matky na materskej si, prosím, nevšímajte ;D ...a ospravedlňujem sa za nepoužitie rúžu :D)






Čo som použila:
Tiene na obočie: The One od Oriflame-u
Rozjasňovací biely tieň: E style Metalic chic zo stayunique.sk (odtieň 03 Pirouette)  
 Očné tiene: tmavohnedý tieň z paletky od She, svetlejší hnedý mono tieň z Oriflame-u
Podkladová báza: Mark z Avonu
Korektor (použitý aj ako podkladová báza pod biely tieň): The One Everlasting concealer od Oriflame-u (odtieň Light nude)  
Špirála: The One 5in1 Wonder lash mascara Celebration edition Od Oriflame-u
Linka: The One od Oriflame-u 
Púder: The One Matte velvet powder od Oriflame-u (odtieň Nude porcelain)
Lícenka: Veryme Peach me perfect powder od Oriflame-u
 
Tak čo na to hovoríte? Vyskúšate niekedy Cut crease aj vy? ;)
 

2 komentáre:

  1. Vyzerá to skvelo naozaj krásne sa ti to vydarilo👌👌wau wau

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) pochvala od teba, to si veľmi vážim :) ♥

      Odstrániť