pondelok 4. apríla 2022

Novinky Revlon pre dokonalú trvácnosť make-upu

 Ahojte, vítam vás pri ďalšej z mojich kozmetických recenzií 😊.

Prednedávnom som vám avizovala moju novú spoluprácu so značkou Revlon, z ktorej som osobne veľmi nadšená. Revlon bol pre mňa jednou z prvých značiek dekoratívnej kozmetiky, ktorú som používala pri svojich začiatkoch v líčení, preto k nej mám špeciálny vzťah  💗.

Revlon momentálne prišiel na trh s novinkami zo série Colorstay Collection. Obsahuje 3 produkty pre dlhotrvajúci, bezchybný vzhľad a perfektnú pleť, ktoré už aktuálne nájdete v predajniach Fann. Ako tieto produkty obstáli v mojom testovaní? To vám prezradím v nasledujúcich riadkoch 😊.


V čom je táto nová kolekcia produktov výnimočná? Tri účinné zloženia pleť pripravia na líčenie, zafixujú a uzamknú, pričom ju chránia. Podkladová báza, púder a fixačný sprej vám pomôžu docieliť make-up s maximálnou trvácnosťou. Pleť zmatňujú a opticky zbavia chybičiek krásy. Sú bez parabénov, s obsahom zmesi extraktov superpotravín - antioxidačných citrusov, aloe vera a brokolice. Pleť je vďaka nim chránená pred agresívnymi dennými vplyvmi (stres a nečistoty) a má zvýšenú odolnosť pred environmentálnym znečistením.


Revlon ColorStay Grip Matte Primer

Podkladová báza so zmatňujúcim finišom má ľahkú konzistenciu, ktorá sa jednoducho nanáša a aplikuje. Pleť výborne pripraví na nanesenie make-upu, zmatní ju, vyhladí a predĺži trvácnosť vášho líčenia. Osobne podkladové bázy tohto typu veľmi nevyhľadávam, preto som bola voči nej spočiatku dosť skeptická, no moje obavy boli zbytočné, pretože aj napriek tomu, že používam skôr hydratačné primery, tento produkt mi dokonalo sadol 👍.



Revlon ColorStay Blot Matte Setting Powder

Zmatňujúci púder váš look skvelo "zafixuje. Pleť ostane krásna, bez zbytočných suchých miest a nepríjemného efektu nánosov líčidiel, pričom vynikajúco predĺži výdrž líčenia. Sypký púder je ľahučký, v dokonale praktickom balení a na pleti nepôsobí nepríjemne.



Revlon ColorStay Lock Setting Mist

Fixačný sprej "uzamkne" vaše líčenie, vďaka čomu vám zaručí trvácnosť líčenia až na 24 hodín. Koriguje lesk pleti, opticky zmenší póry a zabráni blednutiu make-upu počas dňa. Sprejový aplikátor poskytne jednotné rozptýlenie čiastočiek produktu po celej pleti.


Moje testovanie mi potvrdilo, že spomínaná trojica produktov naozaj dokáže s pleťou zázraky. Ak túžite po dokonalej trvácnosti vášho líčenia, s touto sériou od Revlonu rozhodne nešliapnete vedľa 😉. Tak utekajte do Fann parfumérií, aby ste si ich mohli uchmatnúť aj vy 😊.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára