streda 23. marca 2022

Voňavá jarná Ziaja nádielka (recenzia)

 Ahojte, dnes vás opäť raz vítam pri recenzii na jednu z mojich obľúbených kozmetických značiek - Ziaja. Tentokrát som si na odskúšanie vybrala produkty z dvoch sérií, ktoré mi padli do oka už dávnejšie. Ako to celé dopadlo si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch... 😊


Ananásový rad produktov ma zaujal už minulé leto, kedy som testovala telovú penu. Tú som si doslova zamilovala nielen vďaka jej úžasnej nadýchanej konzistencii, ale aj pre dokonalú vôňu, ktorá vo mne evokuje leto a sviežosť a osobne som veľkým fanúšikom vôní tohto typu. Z tejto série som sa preto rozhodla vyskúšať aj ďalšie dva produkty - kondicionér a sprchový gél/šampón.


Otvorene priznávam - na kvalitu kondicionérov si dosť potrpím. Keďže moje vlasy sú skôr redšie a často so sklonom k rýchlemu masteniu, kondicionér pre mňa nemôže byť príliš zaťažujúci, inak sa mi vlasy veľmi rýchlo mastia a nevydržia dlho svieže a jemné. Tento kondicionér spĺňa presne to, čo potrebám mojich vlasov vyhovuje. Vyživí, hydratuje, uľahčí rozčesávanie, no nezaťažuje. Jeho konzistencia je jemne krémová, ľahko sa aplikuje a dobre zmýva. Krásna vôňa je skvelým bonusom. Jediné, čo by som mu vytkla je, že balenie je pre mňa dosť malé a vydrží mi krátko.


Druhým testovaným produktom z tohto radu bol sprchový gél, ktorý však môžete použiť aj ako šampón. Mne osobne vyhovoval na oba účely, no používala som ho hlavne ako sprcháč, keďže nesmierne milujem tú úžasnú sviežu vôňu a jemný pocit, ktorý zanecháva na pokožke bez toho, aby ju vysušoval. Konzistencia je príjemná, obsah balenia vyhovujúci. Dokonalosť! Osviežujúca dávka perfektne letnej arómy, ktorá si vás získa na prvé osprchovanie! 😉


Kakaovej vôni určite neodolá nejeden milovník sladkostí a sladkastých vôní - rovnako ako aj ja. Čo sa týka tejto série produktov, doposiaľ som s ňou osobné skúsenosti nemala - aj preto som sa rozhodla, že ju otestujem. Vybrala som si tri produkty - krém na ruky, telový krém a telový píling.


Posledné týždne ma trápi vysušovanie pokožky rúk. Bojujem s tým vlastne takmer celú zimu a pevne verím, že sa mi situácia ohľadom tohto problému počas leta zlepší. Prechádzam teda obdobím, kedy testujem naozaj veľké množstvo krémov na ruky. Tento produkt bol preto jasnou voľbou v tomto testovaní.

Konzistencia je jemná, ľahká, krémová. Krém sa veľmi dobre rozotiera a rýchlo vsakuje do pokožky, pričom ju zanecháva príjemne hydratovanú. Kakaová vôňa nie je príliš vtieravá a neprekáža mi (pri viacerých krémoch na ruky iných značiek mi totiž práve výrazná aróma dosť vadí). Krém hodnotím veľmi pozitívne a som s ním spokojná. Produktu stačí naniesť pomerne málo a výsledky sú postačujúce.


 Píling som na odskúšanie zvolila hlavne preto, že pred letom a začatím opaľovacej sezóny je ideálne dopriať pokožke vášho tela starostlivosť, akú potrebuje. Staršie odumreté vrstvy pokožky by sa mali decentne a jemne odstrániť, aby bola pripravená na opaľovanie, ktoré je často súčasťou už horúcich jarných dní. Tento pílig je výborný, pretože jeho zrniečka sú veľmi jemné - čo znamená, že zbytočne neškriabe a nie je nepríjemný. Navyše má dokonalú hydratačnú schopnosť a pokožku zanechá úžasne hebkú a vyživenú.



Telové krémy používam po každom sprchovaní. Je dôležité pokožku hydratovať, aby sme predišli jej zbytočnému predčasnému vysušovaniu a starnutiu. Tento balzam ma naozaj oslovil. Úžasne vonia, výborne hydratuje a vďaka ľahkej mliekovitej konzistencii sa jednoducho rozotiera a rýchlo vsakuje. Veľké 300ml balenie vám navyše vydrží naozaj dlho. Veľmi chválim! 👍


Tak čo? Oslovila táto voňavá nádielka aj vás? 😉


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára