štvrtok 21. apríla 2022

MAC recenzia

 Ahojte! 😊 Dávnejšie som avizovala, že vás na mojom blogu čaká séria recenzií na produkty high-end značiek dekoratívnej kozmetiky, ktoré ste si samy vyžiadali. Verím, že vás tieto články budú baviť a prídete vďaka nim k novým tipom na skvelé produkty. 😊

Dnes si poďme rozobrať prvú značku high-end kozmetiky, po ktorej som v rámci tejto témy siahla. Produkty MAC určite poznajú mnohé z vás. Líčia s ňou známe vizážistky, no neohrdnete ju ani vy - bežné ženy, ktoré si potrpíte na kvalitu. Poďme sa preto pozrieť na niekoľko MAC produktov, ktoré som pre vás odskúšala.


Produkty tejto značky sú príznačné svojím jednoduchým, zapamätateľným čiernym dizajnom, ktorý ja osobne veľmi oceňujem. Ich obaly bývajú kvalitné a prepracované - najmä pri púdroch, bronzeroch či rozjasňovačoch nájdete magnetické uzatváranie, čo je praktické a v mnohých prípadoch tým dokážete predísť napríklad lámaniu uzáverov.

Rozhodla som sa vyskúšať základné produkty pre denné líčenie - korektor, make-up, lícenku a fixačný sprej. Poďme si teda stručne rozobrať každý z produktov...


Ak ste, rovnako ako ja, typom, čo preferuje ľahkú rozjasnenú pleťovku a prirodzene vyzerajúci vzhľad make-upu, tento tip vás rozhodne osloví 😉. Pri MAC-u nájdete v ponuke naozaj širokú škálu make-upov, ktoré sú určené pre všetky typy (ale aj odtiene) pleti. Sama som vyskúšala už niekoľko z nich a vždy boli naozaj zárukou kvality. Inak tomu nebolo ani pri tomto - Studio Waterweight make-upe, ktorý je naozaj ľahučký, príjemný a dokonalo splynie s vašou pleťou - až na pohľad budete mať pocit, že žiadny make-up na sebe ani nemáte. 😍 Jeho ľahká vodnatá konzistencia sa mi veľmi páči. Oceňujem tiež pipetkový aplikátor a ochranný faktor (SPF 30). Na pleti vyzerá naozaj veľmi prirodzene - nie je ani  príliš matný, ani príliš "dewy". Ohromí vás perfektnou výdržou a krásnym krytím.



Smooth Wear Concealer je korektor s vysokým krytím, ktorý má naozaj dokonalú výdrž. Pokojne by som ho zvolila aj pri líčení svojich zákazníčiek na spoločenské akcie, kde je potrebná vysoká trvácnosť použitých produktov - ako svadby, plesy a iné. Produkt má stredne hustú konzistenciu, ľahko sa aplikuje a pekne splynie s pokožkou. Odporúčam ísť naň opatrne a nenaniesť ho zbytočne veľa, pretože pre dokonalý výsledný efekt ho stačí naozaj málo.



Lícenka s letným nádychom opálenosti a jemného rozjasnenia je dokonalá pre tmavšie typy pleti alebo pre doplnenie vášho looku počas leta, kedy sa takéto rozjasňujúce produkty k opálenej pokožke skvelo hodia. Odtieň "Sunbaque" poskytne krásny jemne marhuľkový nádych, ktorý vyzerá prirodzene a pleť krásnym spôsobom rozjasní. Táto Sheertone Blush lícenka je však dostupná v mnohých odtieňoch, kde si určite každá z vás nájde ten svoj ideálny. Pozor - aj pri tomto produkte platí, že menej je viac - keďže pigmentácia je naozaj vysoká, odporúčam naniesť radšej menej produktu.



Poznám veľa žien, ktoré fixačné spreje bežne nepoužívajú, no ja si trvácne líčenie bez dokonalej fixácie neviem ani predstaviť 🙈. Dnes už kvalitné fixátory make-upu nájdete bežne aj v drogériách, no MAC je pre mňa jedným z popredných výrobcov kvalitných fixačných sprejov (v mnohom by tromfol aj ospevovaný "fixák" od Urban Decay - All Nighter). Rovnako, ako aj pri ostatných MAC produktoch, aj pri výbere fixačného spreju môžete celkom zaexperimentovať, keďže ich je v ponuke niekoľko - navyše s niekoľkými rôznymi vôňami. Ja osobne ako milovník ružovej vône a kozmetiky z ruží, som siahla po verzii "Rose", ktorá ma opantala dokonalou ružovou arómou. Tento skvelý fixačný sprej - Prep+Prime FIx+ sa dá použiť nie iba na zafixovanie make-upu, ale aj prípravu pleti pred jej nanesením - hydratáciu. Tento produkt doslova milujem!!


Ako sa vám páčilo moje predstavenie produktov MAC? Ak ich ešte nepoznáte, išli by ste do toho po tejto recenzii? 😊 Ak áno, utekajte na elnino, kde ich všetky (ale aj mnoho ďalších) nájdete 💗



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára