utorok 22. júna 2021

Levanduľová limitovaná edícia od Catrice

 Ahojte ♥. 

Tí, čo moje blogy, videá či instagram sledujete aktívnejšie, ste si už určite všimli moju lásku k levanduli a všetkému levanduľovému 😊. Keď som zazrela novú limitku Overnight Beauty Aid od Catrice, okamžite som vedela, že ju chcem vyskúšať hneď ako sa bude dať! Prečo? Pretože je levanduľová - upokojujúca 😍.  Produkty sú vegánske a zaručujú pokožke večerný relax a omladenie počas noci. 

Keďže sa mi týmto značka Catrice totálne trafila do vkusu, s najväčšou radosťou vám v nasledujúcich riadkoch v krátkosti predstavím produkty z tejto limitovanej edície 😊.


Relaxačná hmla

Ja osobne si ako milovník (a aj pestovateľ) levandule dosť potrpím na to, aby levanduľová kozmetika aj voňala skutočne po levanduli, nie umelinou tváriacou sa levanduľovo 😃. Táto hmla je preto pre mňa absolútna dokonalosť! Úžasná autentická levanduľová aróma vám dodá dokonalý pocit relaxácie a osvieženia v jednom. Používam ju na tvár, telo aj vlasy a skutočne som sa do nej zamilovala 😍.



Ošetrujúca nočná maska na ruky

S obsahom bambusového masla a olivového a levanduľového oleja je táto krémová "maska" pre ruky absolútne dokonalým hydratantom. Ak trpíte suchosťou rúk, často umývate riad, pracujete v záhrade či jednoducho iba obľubujete ruky si na noc zhydratovať, toto je to pravé pre vás. Tento produkt s klasickou, trochu hustejšou krémovou konzistenciou je naozaj vynikajúci. Dodá hydratáciu unavenej pokožke rúk, osvieži ju, zľahka prevonia a uľaví jej. 

Aplikuje sa na dlane pred spaním a môže sa kombinovať s jemnou uvoľňujúcou masážou.



Obnovujúca nočná maska na pery

Ja osobne vždy pred spaním mám taký svoj rituál - v nočnom stolíku MUSÍM mať krém na ruky a balzam na pery, pretože nezaspím bez toho, aby som tieto dve časti tela pred zaspaním hydratovala 😄. Pre niekoho možno smiešne, pre mňa samozrejmosť  😄. Preto rovnako ako pri predchádzajúcom spomínanom produkte, aj tejto maske na pery som "prišla na chuť". Perám dodá potrebnú hydratáciu a zjemní ich. Síce sa mi nepáči aplikátor (prijala by som skôr skosený, jemnejší tvar pre jednoduchšiu aplikáciu priamo z tubičky), inak je tento produkt skvelý.

Aplikujem vždy pred spaním a jemnými masážnymi pohybmi vmasírujem do pokožky pier.

Produkt obsahuje bambucké maslo a nemá nijakú špecifickú arómu. 



Obnovujúca nočná maska

Túto vecičku som si obľúbila používať pred spaním namiesto pleťového krému. Pokožku zľahka prevonia, uvoľní napätie, vďaka látke skvalán poskytne skvelú dávku hydratácie a zjemní ju. Má ľahučkú konzistenciu, takže na pleti nepôsobí "zaťažujúco". Výborná vec, ktorú kombinujem s ďalším produktom, o ktorom vám teraz pár slov poviem 😉.




Upokojujúce mliečne sérum na tvár

Toto mliekové sérum je skvelou súčasťou vašej večernej kozmetickej rutiny. Pleť hydratuje, zvláčni a vďaka príjemnej relaxačnej aróme upokojí aj vašu myseľ. Pleť zanechá hebkú, zhydratovanú, no pritom neostane nepríjemne lepkavá na pocit, keďže sa produkt veľmi dobre vstrebáva.



Viacúčelový olej

Tento olej je vynikajúci nie iba pre pokožku tváre, ale aj na rôzne iné časti tela, či dokonca vlasy. Obľúbila som si ho na suché miesta, ako sú lakte či chodidlá (spolu s masážou je to neskutočný relax!) alebo na suché a rozštiepené končeky vlasov, ktoré potrebujú regeneráciu. Produkt obsahuje aj esenciálny olej ylang ylang, vďaka čomu je jeho vôňa pohladením pre vaše zmysly ♥. 


Tak čo, zaujala aj vás táto výnimočná limitovaná edícia? ♥ Nájdete ju v DM drogériách, no ak si chcete byť isté dostupnosťou produktov, skúste to na DM e-shope: TU.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára