pondelok 19. júla 2021

Ó, vlasy... (recenzia na produkty z bezvavlasy.sk)

Ahojte, dnes si čo to povieme k produktom vlasovej starostlivosti z jedného z mojich obľúbených e-shopov bezvavlasy.sk

Tentokrát som sa rozhodla ísť takpovediac na istotu a odskúšala som produkty pre mňa overených značiek Tangle Teezer  Redken.

Poďme si teda stručne zhrnúť ako sa mi produkty pozdávali a či sa oplatí kúpiť ich 😉


Začnem so značkou Tangle Teezer. Táto anglická značka je populárna najmä pre svoje kefy na vlasy, ktoré sú preslávené vysokou kvalitou. Osobne kefy od TT poznám a pravidelne používam, preto som si tentokrát zobrala na odskúšanie dve také, s ktorými som doposiaľ skúsenosť nemala.

Prvou, veľmi špecifickou, je kefa na rozčesávanie mokrých vlasov, ktorú som si zobrala v mini veľkosti z dvoch dôvodov - chcela som ju používať aj pre malého na jeho jemné vlásky a z praktického hľadiska jej veľkosti vhodnej na cestovanie (využila som ju aj na dovolenke).

S kefou sa pracuje veľmi jednoducho, pretože má ergonomickú rukoväť, ktorá sa veľmi dobre drží aj napriek tomu, že táto moja kefa bola v mini, cestovnej verzii. Skutočne veľmi jednoducho rozčesáva mokré vlasy, pričom zabraňuje lámaniu končekov. Ja som ju používala najmä na rozčesávanie mokrých vlasov, no malému som s ňou česala mokré aj suché vlásky - a vždy to prebehlo úplne bez problémov.


V druhom prípade som siahla po klasike - kefe bez rukoväti, ktoré od tejto značky doslova zbožňujem. Jej anatomický úchop však výborne sadne do ruky, preto sa s ňou vlasy češú veľmi jednoducho a pohodlne. Osobne kefy tohto druhu vyhľadávam aj preto, že sa s nimi dá urobiť aj ľahká masáž vlasovej pokožky, vďaka ktorej si ju prekrvíte, čo je vhodné napríklad aj pre zdravý rast vlasov. Kefa je vďaka výbornému rozvrhnutiu štetín k vlasom šetrná, pričom ich rozčeše účinne a veľmi jednoducho. Navyše, jej krásny neónovo ružový dizajn je naozaj štýlový  😉.


Do tretice to najzaujímavejšie od Tangle Tezzer-u - sprej na rozčesávanie vlasov. Ak je niečo, čo som skutočne potrebovala a ani som o tom nevedela, rozhodne je to práve tento sprej. Odkedy ho mám doma, používam ho pravidelne. Je vynikajúci na uľahčenie rozčesávania vlhkých, čerstvo umytých vlasov. Zjednoduší česanie, vlasom dodá lesk, elasticitu a hydratuje ich a navyše po jeho použití vyzerajú krásne, zdravo a sviežo, pričom vôbec nie sú zaťažené. Bonusom na záver je aj výnimočná vôňa, ktorá vašim vlasom dodá tú správnu sviežosť až na niekoľko hodín. Dokonalá vec, ktorú rozhodne musíte mať!! 😍


Prejdime k značke Redken, ktorá je (nielen) pre mňa overenou kvalitou v starostlivosti o vlasy. Túto značku bežne používajú profesionálne kadernícke salóny, preto je cenovo trochu vyššia, no v tomto prípade skutočne platí, že za kvalitu sa oplatí si priplatiť. Navyše, nie sú to sumy, ktoré vás zruinujú, pretože mnohé produkty sú dostupné vo veľkých baleniach, ktoré vám vydržia naozaj dlho.

Takýmto produktom je napríklad aj viacúčelový sprej na na vlasy, ktorý okrem toho, že vlasy zľahka zafixuje (má strednú fix. schopnosť), dodá im textúru, plnosť, pružnosť, rýchlo na vlasoch zaschne a potom sa jednoducho z nich dá vyčesať. Osobne dosť vyhľadávam na bežný deň spreje a laky, ktoré majú len strednú fixáciu - a to najmä z toho dôvodu, aby som večer nemala problém vlasy rozčesať po nánosoch silne fixujúceho laku. Tento sprej je teda pre tieto účely ideálny. Obsahuje vitamín E, vďaka čomu pomáha predchádzať blednutiu farby, dodáva lesk a fixuje bez nepríjemného pocitu na dotyk. Jediné, čo by som mu vytkla, je aróma, ktorá mne osobne príliš nesadla.


Posledným testovaným produktom je sprej pre lesk vlasov. Produkty tohto druhu používam často vtedy, keď mám pocit, že moje vlasy potrebujú vyzerať sviežo, krásne a žiarivo. V lete mávam kvôli vplyvom prostredia, chlórovanej vody či silnému slnku často vlasy dosť vysušené, preto im padne vhod pridať trochu lesku, aby vyzerali zdravšie. Tieto produkty tiež rada používam na svoje zákazníčky pri tvorení účesov. Je to taká "bodka" za hotovým účesom - dodať vlasom zdravý lesk a žiarivosť.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára