štvrtok 17. júna 2021

Biofy šampón na suché a poškodené vlasy

 Ahojte ♥. V jednej z predchádzajúcich recenzií som vám predstavila novinky vlasovej starostlivosti od prírodnej slovenskej značky kozmetiky Biofy. Testovala som vtedy olejček a kondicionér. Tentokrát som odskúšala šampón určený pre suché vlasy a kondicionér s vynoveným aplikátorom. Ako to dopadlo? Čítajte... 😉


Prvé, čo ma oslovilo pri tomto šampóne bola jeho neskutočne príjemná prírodná aróma. Milujem voňavé veci a táto vôňa mi naozaj učarovala 😍. Šampón má primerane hustú konzistenciu, jednoducho sa rozotiera a vytvorí (len) jemnučkú penu. Vlasom dodá úžasnú hydratáciu, pričom ich vôbec nezaťaží a nepôsobia mastne alebo "spľasnutým" dojmom - práve naopak - sú zdravé, krásne, vyživené a zároveň objemné 👌.

Obsahuje prírodné výťažky z lipy, kamilky a aloe. Okrem nich napríklad aj korene lopúcha, ktoré posilňujú korienky vlasov, pomáhajú pri lupinách a podporia aj rast vlasov.

Moje vlasy už niekoľko mesiacov nie sú práve v najlepšej forme. Kvôli obrovskému stresu, ktorým som si v nedávnom období prešla, utrpela nielen moja psychika, ale zanechalo to následky aj na zovňajšku. Vlasy mi začali rapídne padať, trpela som seboreou (z čoho mi zostala citlivá vlasová pokožka a lupiny) a vlasy často na pohľad nevyzerajú zdravo. Mávam ich suché, krepovité a neustále pôsobia neupravene. Tento šampón bol pre mňa preto tým pravým orechovým. Bez zbytočných kecov - jednoducho mi naozaj pomohol a moje vlasy po ňom vyzerajú krásne, zdravo a prinavrátila sa im stratená životaschopnosť a lesk.


Recenziu na kondicionér si môžete prečítať TU.

Keď som ho testovala po prvý raz, nemal ešte takýto praktický pumpičkový aplikátor, iba klasické uzatváranie, čo nebolo veľmi praktické. Už vtedy som mu ale okrem tohto nemala čo vytknúť a v jednom z mojich youtube videí som dokonca spomenula, že keď bude mať pumpičkový aplikátor, bude naozaj dokonalý a bezchybný. A on ho už má ♥♥.


Tak čo, ako vás oslovilo toto skvelé kombo Biofy produktov? Myslím, že ak máte suché, poškodené vlasy bez lesku a takpovediac "bez života", tieto dva produkty rozhodne stoja za vyskúšanie 😊.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára