piatok 18. júna 2021

Leto s voňavými Ziaja produktmi

 Ahojte, dnes som si pre vás pripravila recenziu na produkty od jednej z mojich najobľúbenejších značiek - Ziaja.

Otestovala som niekoľko ďalších, pre mňa nových produktov, takže vám rada predstavím svoje dojmy z nich. Našla som si medzi nimi aj ďalších favoritov, tak teda poďme hneď na to 😉...



Hydratačné mlieko na opaľovanie (SPF 30)

Leto je v plnom prúde a pokožku si treba pred slnečnými lúčmi patrične chrániť. Ochranný faktor je preto základom pre zdravie vašej pokožky. Po prvý raz som vyskúšala od Ziaje aj mlieko na opaľovanie - konkrétne v sprejovej verzii, čo mne extrémne vyhovuje, keďže takúto formu aplikácie opaľovacieho krému/mlieka považujem za najprakticnejšiu. 

Toto mlieko sa stalo mojím obľúbencom hneď po prvom odskúšaní. Prečo? Určite mnohí z vás nemáte radi pocit mastnoty po nanesení opaľovacieho krému, že? Pri tomto produkte vám nič také nehrozí. Mlieko (okrem toho, že sa vďaka sprejovému aplikátoru a ľahkej konzistencii  extrémne jednoducho aplikuje) sa ihneď vsiakne do pokožky bez toho, aby ju zanechalo mastnú alebo nepríjemnú na pocit. Hydratuje, no pritom nemastí, je vodeodolné a navyše veľmi pekne vonia. Za mňa fantastický a veľmi vydarený produkt! 👌 (dostupné je aj vo verzii s SPF 50)



Ochranný gél na intímnu hygienu s kyselinou mliečnou

Ziaja má, asi ako každá značka, niekoľko produktov, ktoré pôsobia priam legendárne. Medzi ne podľa mňa rozhodne patria aj intímne gély, pretože doslova už celé roky na ne počúvam z každej strany len chválu. Ako sa hovorí, nevyskúšaš, nevieš. No a ja som vyskúšala a rozhodne môžem potvrdiť, že intimáky od Ziaje vážne stoja za to! 

Produkt je ľahučko parfumovaný, na jemnú krémovú textúru a praktický pumpičkový dávkovač. Veľké balenie (500ml) vám zaručí naozaj dlhú "výdrž" produktu, takže nemusíte mesiac čo mesiac kupovať nový.



Výživný krém na chodidlá

Krémy na nohy obľubujem už roky. Chodidlá a ich pokožka často bývajú namáhané a treba im dopriať adekvátnu starostlivosť. Suchej pokožke najmä v lete veľmi pomôžete vhodným hydratačným krémom. Tento od Ziaje je skutočne výborný - krásne hydratuje, pekne vonia, má ľahkú, rýchlo vstrebateľnú konzistenciu a nezanecháva pocit mastnoty.



Dvojfázový odlíčovač očí

Dvojfázové odlíčovače som v poslednom čase dosť intenzívne riešila najmä na mojom youtube kanáli. Hľadala som také, ktoré skutočne stoja za to a sú účinné, no pritom cenovo dostupné. Našla som ich niekoľko, avšak tento mi akosi ušiel, čo som už aj patrične oľutovala. Je to totiž bezkonkurenčne najlepší dvojfázový odlíčovač očí, aký som za posledné týždne vyskúšala - fakt bez srandy 😄. Veľmi dobre odlíči akékoľvek líčidlá, pokožku nevysušuje, nemastí ani nedráždi a je neparfumovaný. toto musíte vyskúšať!!!!



Ľahká telová pena 

Tento dokonalý produkt ma okamžite oslovil svojou neprekonateľne krásnou sviežou letnou ananásovou arómou 😍. Penová konzistencia sa jednoducho rozotiera, veľmi rýchlo sa vstrebáva a zanecháva pokožku jemnú, hladkú, voňavú a zvláčnenú. Vďaka obsahu kofeínu má produkt aj anticelulitídne a spevňujúce účinky... A ja ho doslova milujem!!!  😍



Anti-perspirant bez hliníkových solí

Keď vždy hovorím, že milujem voňavé produkty (ako napríklad ten predchádzajúci spomínaný), rovno to spomeniem aj pri tomto. Jeho jemnučká príjemná aróma osloví podľa mňa každú ženu. Roll-on aplikátory osobne veľmi nevyhľadávam, no pri tomto produkte mi vôbec neprekážal. Vôňa vydrží naozaj dosť dlho, no čo sa týka potenia, po niekoľkých hodinách už to nie je to, čo by som od anti-perspirantu očakávala. Avšak, nevadí. Aj tak som si tento výnimočný olivový anti-perspirant obľúbila. Pokožku nedráždi, poskytuje dlhodobý pocit sviežosti a nezanecháva škvrny na oblečení.


Z dnešnej Ziaja recenzie je to už všetko.

Jednu vec by som ale veľmi rada dodala. Často sa ma pýtate, či produkty z mojich Ziaja recenzií nájdete aj v DMkách. Moja odpoveď vždy znie - skúste e-shop 😉. Ak chcete ísť na istotu, bežte na e-ziaja.sk, kde nájdete kompletnú bohatú ponuku Ziaja produktov a môžete si ich nakúpiť v pohodlí domova ♥. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára